poniedziałek, 3 września 2012

Moje paletki Sleek/My Sleek’s palettes


Hej, 

Jak ostatnio malowałam jedną znajomą zapytała mnie, co to za cienie, które wyglądają jak tabliczki czekolady :-D Zaczęłam się śmiać i powiedziałam, że to paletki cieni Sleek’a. Po czym padło jakże częste pytanie – „Ile ty tego masz???...” Odpowiedziałam, że nie mam wszystkich, jedynie 12. Mina, jaką zobaczyłam była z cyklu karty MasterCard – Bezcenna XD Stąd postanowiłam wam dziś pokazać, jakie to paletki Sleek’a mam w swojej kolekcji.

Hey,

When I recently was putting make-up on my friend, she asked me, what kind of eyeshadows are those that look like a chocolate bar:-D I started to laugh and said that this are Sleek eyeshadows palettes. Then fell the standard question - "How much do palettes you have ? ..." I said I didn’t have all, only the 12. Face she made was as slogan in a MasterCard commercial - priceless XD So I decided to show you today what kind of  Skleek’s palettes I have in my collection. 



  1. Au Naturel - znacie dobrze – była moim ulubieńcem zeszłego roku :-D/you know it well - it was in my last year Make-up favourite products :-D


  1. Storm – cudowne nudziaki w przyjemnej brązowo – beżowej wersji./a wonderful nudes in a nice brown - beige version.


  1. Acid – cudownie toksyczne kolory XD/a wonderfully toxic colors XD


  1. Bad Girl – coś dla niegrzecznych dziewczynek XD Była też Good girl pełna różów, ale jak wiecie, nie jestem fanką tego koloru ;-)/something for bad girls XD There was a Good girl full of pinks, but as you know, I'm not a fan of that color ;-)


  1. Caribbien Curacao– cudowne, tropikalne, żywe kolory :-)/wonderful, tropical, vivid colors :-)


  1. Oh so special – kolejne nudziaki, dla osób lubiących delikatne róże i fiolety :-)/ another nudes, for those who like soft pinks and purples :-)


  1. Original – pierwsza paletka Sleeka, czyli perłowa tęcza :-) /the first Sleek palette, pearl rainbow :-)


  1. PPQ – limitowana paletka związana z tegorocznymi pokazami mody :-)/limited palette associated with this year's fashion shows :-)


  1. Sunset – cudowny zachód słońca :-)/wonderful sunset :-)


  1. Primer – różnokolorowe bazy pod cienie/colored eyeshadows primer


  1. Ultra Matte V1 Brights – matowa, jasna, kolorowa tęcza :-)/matte, bright, colorful rainbow :-)


  1. Ultra Matte V2 Darks – matowe, soczyste ciemne kolory :-)/matte, juicy, dark colors :-)


W ostatnim czasie wypuścili dwie kolejne paletki – jedna z nich to Glory, stworzona z okazji Igrzysk Olimpijskich w Londynie, druga, typowo wakacyjna – Snapshot. Przyznam się, że zastanawiam się nad Snapshot, ale poczekam, bo może coś nowego się pokaże za miesiąc lub dwa :-)

Recently Sleek released two new palette - one of them is Glory, created on the occasion of the Olympic Games in London, the second, a typical holiday - Snapshot. I admit that I think on the Snapshot, but I’llwait, isomething new might show in a month or two :-)


Bawiliście się paletkami Sleek’a? :-)/Were you playing with Sleek palettes? :-)

Black Cat (Kate)

20 komentarzy:

  1. woooooow sleekomaniaczka:D podoba mi się oh so special, teraz sobie pluję w brodę, że podczas pobytu w UK przeszłam koło stoiska obojętnie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Jeszcze nie maniaczka :-) Ale przyznaje, że bardzo lubię Sleeka. Jedne paletki mniej, jedne bardziej, ale lubię. Można w Polsce kupić za niecałe 30 zł jedną, więc jeszcze wszystko przed Tobą :-D

      Usuń
  2. Niesamowicie Ci zazdroszczę tych wszystkich palet!!! Cienie do oczu to moje ulubione kosmetyki kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Moje też :-) Uwielbiam cienie do powiek i czasem myślę, że mam ich za dużo :-)

      Usuń
  3. Au Naturel, jasna część Oh so special i szczególnie te ciemne maty są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Cudowne zabawki i mnóstwo możliwości :-) Uwielbiam Au Naturel :-) Z resztą, wszystkie są super XD

      Usuń
  4. Przepiekne kolory, teraz tylko czekam na efekt twórczy:)

    Pozdrawiam gorąco
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Postaram się coś stworzyć nimi. A na razie trzeba będzie się zadowolić jutrzejszym postem :-)

      Usuń
  5. Zieleń i żółć z paletki Acid mnie zabiła. xD
    Żadnego Sleek'a nie posiadam i nie wiem czy zdecyduję się na kupno, bo z tymi paletkami zazwyczaj jest tak, że podoba mi się kilka cieni. A że nie znam się ze Sleek'iem nie za bardzo chcę kupować w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Kolory są niesamowite i tak na prawdę można w każdej paletce coś dla siebie znaleźć. Niestety w Polsce nigdzie nie widziałam Sleek'a w sklepach stacjonarnych - wszystko w internetowych, ale nie żałuję kupna tych paletek :-)

      Usuń
  6. ja się czaję na original, posiadam tylko storma, ale jest cudowny. Uwielbiam konsystencję i pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Też kocham Storma :-) Choć Au Naturel u mnie jest chyba dalej najwyżej :-) Nie mniej jednak uparcie się w nich babrze jak małe dziecko ;-) Witam w moich skromnych progach :-)

      Usuń
  7. jakie ładne opakowania mają te paletki (; najbardziej podobają mi się te intensywne, jaskrawe kolory ale na moich oczach najlepiej wyglądają ciemne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Tak myślisz? Jak patrzę na wasze zdjęcia, to myślę sobie, że w jasnych też obie świetnie byście wyglądały :-) Kwestia co i jak majstruje się ;-)

      Usuń
  8. a ja mam 17 palet, w drodze do mnie są jeszcze 2 na 100% i chyba trzecia :p
    z unikatów choruję właśnie na Safari..na Jewels i szczególnie Curious...:(
    Potem Chaos, Circus, Sparkle..ale te już łatwiej nieco dostać..nieco..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, mnie też kuszą następne, ale na razie jestem na etapie zastanawiania się :-) Paletki Sleeka są dobre i godne uwagi :-) Hmmm... 17... Cóż, czyli ze mną nie jest jeszcze aż tak źle XD

      Usuń
    2. jeśli ktoś Ci powie, że jest źle, odeślij go do mnie :P

      Usuń
    3. Spokojnie - niedługo będzie u mnie 15 - ale i tak będziesz mnie wyprzedzać w statystyce ;-) Będę odsyłać do Ciebie :-)

      Usuń
  9. faktycznie sporo, ja mam tylko 3 :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...