sobota, 15 września 2012

Test kremów BB część XVII Dr.Jart+ Black Label Detox Healing BB Cream SPF25 PA++/BB Cream test Part XVII Dr.Jart+ Black Label Detox Healing BB Cream SPF25 PA++

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Jest to krem firmy Dr.Jart+ - Dr.Jart+ Black Label Detox Healing BB Cream SPF25 PA++. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 50 ml:

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s Dr.Jart+ - Dr.Jart+ Black Label Detox Healing BB Cream SPF25 PA++. This is how the full-size 50 ml oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:

Ważna informacja jest taka, że Dr.Jart+ zmienił w tym roku swoje kremy BB i teraz wyglądają inaczej. Nie ma już takiego Silver i Black. Zostały zmienione formuły i właściwości. Są 4 kremy z serii Label: Black Label Nourishing Beauty Balm , Blue Label Hydrafull Beauty Balm, Pink Label Shimmering Beauty Balm i Silver Label Rejuvenating Beauty Balm. Oprócz tego jest jeszcze Most Moist Water Fuse BB Cream i Gold Label Premium BB Cream. Tyle można dowiedzieć się na anglojęzycznej stronie producenta. Na stronie koreańskiej widziałam jeszcze Black i Silver, ale niestety nie rozumiem języka.

Important fact is that Dr.Jart + this year changed their BB creams and now they look different. There are no longer such a Silver and Black as they were. They changed the formula and properties. There are 4 creams from Label series: Black Label Nourishing Beauty Balm , Blue Label Hydrafull Beauty Balm, Pink Label Shimmering Beauty Balm i Silver Label Rejuvenating Beauty Balm. In addition, there are  Most Moist Water Fuse BB Cream i Gold Label Premium BB Cream. So much you can learn on the English webside of the producer. I have seen Black and Silver on the Korean webside, but unfortunately I don’t understand the language.


Parę słów o kremie: Zapewnia gładką i komfortową skórę przez cały dzień. Nie ma potrzeby stosowania dodatkowego filtru słonecznego - zapewnia naturalny wygląd. Sprawia, że ​​skóra  wygląda naturalnie, gładko i perfekcyjnie! To wielofunkcyjny krem, który rozjaśnia, zapobiega starzeniu się skóry, zawiera filtry  UV  a nawilżając zapewnia skórę gładką i zadbaną przez cały dzień. Zawiera arbutynę, która pozostawia skórę jasną, również kompleks oczyszczający pory dostarczający tlen do skóry, kwas hialuronowy, który nawilża i wiąże skórę w wodzie zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Krem niweluje widoczność zmarszczek dla młodszego, zdrowszego blasku.

Few words about cream: Provides your skin smooth and comfortable all day long. No need extra sun block cream and provides natural look. Makes Your Skin Look Natural, Smooth and Perfect! It’s multi-function Cream: Whitening, Anti-Aging, UV Protection and Moisturizing Provides your skin smooth and comfortable all day long. Contains Arbutin that leaves skin bright, also the Pore Purifying Complex gives oxygen to skin, Hyaluronic Acid that provides and maintains moisture level in skin. BB Cream eliminates the appearance of wrinkles for a younger looking glow on your skin

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka 2 ml wystarczyła mi na 9 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. 2 ml sample I used 9 times.



Produkt jest dość kremowy, ale dość gęsty ale bardzo dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is quite creamy and thick but it applied very good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest kremowy, przyjemny, delikatny. Krycie było dobre, porównywalne spokojnie z podkładem średnio kryjącym. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB. Jedyne na co trzeba było uważać, to żeby nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające, gdyż można spokojnie stworzyć sobie efekt maski porównywalnej ze źle nałożonym podkładem

The smell of this product is creamy, very pleasant and delicate. Covering was good, you can compared it with medium covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream. The only thing that you have to be careful on is to use this cream in small portions and add some more in place that you need, because it’s very easy to make your face mask-like compared to poorly applied foundation.


Cera wyglądała naturalnie i zdrowo. Na większe niedoskonałości potrzebny był korektor. Kolor dopasowywał się dobrze – nie był za jasny, ale lekko różowawy.

My skin was looked natural and healthy. Bigger red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour good - it wasn’t too bright but slighly pinky.


Pisałam już wcześniej o kremie BB Dr.Jart+ Silver Label Rejuvenating, który bardzo mi przypadł do gustu. W przypadku tego kremu jest bardzo podobnie. Krem bardzo ładnie utrzymywał się przez cały dzień i wyglądał dość naturalnie. Dawał efekt podkładu i miał bardzo naturalne wykończenie. Ten przeznaczony jest bardziej do skóry suchej i normalnej, więc nie spodziewałam się typowego matu. W ciągu dnia sporadycznie używałam bibułki matującej, a jeśli, to tylko w strefie T raz w ciągu całego dnia. Pudru nie używałam, ponieważ nie było takiej potrzeby. Podkład zastąpił mi całkowicie a mniejsze zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów. Wieczorem po myciu skóra wyglądała zdrowo, nie była przesuszona ani ściągnięta.

I wrote earlier about the BB cream Dr.Jart + Silver Label Rejuvenating, which suits  my taste well. In case of this cream it’s very similar. This BB cream stayed very well on my face for all day and looks very natural. It was giving the effect of foundation and had a very natural finish. This one is more suitable for dry and normal skin, so I didn’t expect a typical matte. During the day, I occasionally used oil matting paper, and if, only once during the day and only on the T-zone. I didn’t used the powder, because there was no need for it. This BB cream replaced completly foundation for me and little red spots disappeared without concealer. In the evening, after washing my skin looked healthy, wasn’t dehydrated or crumpled.


Ogólnie jest z niego zadowolona i biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień, choć chyba wolę jednak Silver :-)

In short – I’m pleased and I will think about this cream as a BB cream for me in the future, however I think I like Silver better :-)

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

10 komentarzy:

  1. a jak odcień w porównaniu do silver? silver jest ciut za jasny i za szary dla mnie, a poza tym mi się spodobał, a nuż akurat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jest trochę ciemniejszy. Nawet na ich rozpisce jest oznaczony jako ciemniejszy, więc możesz go spokojnie spróbować :-)

      Usuń
  2. dr. Jart ma bardzo dobre kremy, najbardziej bym chciała ten ich wodny, szkoda, że ceny mają wysokie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś te nowe wersje? Kurcze, chętnie bym dorwała próbki, albo odlewki, bo też uważam, że ich odlewki były jednymi z najlepszych, jakie miałam w łapkach.

      Usuń
  3. Słyszałam dużo o kremach dr.Jart ale niestety nie miałam okazji ich wypróbować.. być może jak mój obecny krem przejdzie na emeryturę to się pokuszę :)

    http://linde-lo.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, według mnie warto :-)
      Pozwól, że najpierw odrobinę do Ciebie pozaglądam i więcej się dowiem, o czym piszesz. Masz cudowny kolor włosów :-)

      Usuń
  4. Dzięki Twojemu blogowi dowiaduję się o firmach, których nie miałam wcześniej okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło :-) Ja dzięki wam mam przegląd trendów w formie kompaktowej plus cieszę oczy sesjami :-)

      Usuń
  5. Ha! Wiedziałam, że Ci przypadnie do gustu, no wiedziałam :) Ostrzę pazurki na nową wersję, bo w sumie mam ten srebrny, a czarny akurat jest bardziej odpowiedni dla mojej skóry. A srebrny nie kryje wg. Ciebie więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, lepiej go oceniłam w moim teście :-) Też jestem ciekawa, jakie są te nowe wersje :-) Pewnie prędzej będziesz miała je w łapkach, niż ja :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...