środa, 11 stycznia 2012

Makijażowi ulubieńcy roku 2011/ Make-up favourite products 2011

Cześć,

Dziś chciałabym pokazać wam moich makijażowych ulubieńców zeszłego roku. Będą to kosmetyki, które najczęściej używałam w zeszłym roku lub takie, które wprowadziły pewne zmiany w moich rytuałach.

Hi,

Today I would like to show you my favourite last year’s make-up products. This will be cosmetics, that I used the most last year or that change my way of thinking and beauty rituals.


1.    Kremy BB – jak wiecie, prowadzę testy na sobie różnych kremów BB i obawiam się, że będę miała problem z powrotem do podkładu ;-) I tak sobie kupię te, które uznam za najlepsze dla siebie ;-)/BB creams – as you know I’m testing BB creams and I’m affraid I’ll be having problem to go back to foundations ;-) I will buy few BB creams, that will be the best for me for sure ;-)



2.    Paletka Sleek Au Naturel – uwielbiam tę paletkę za kolorystykę, która bardzo przypadła mi do gustu i bardzo dobrą jakość cieni :-)/Sleek Au Naturel Palette – I love this palette for colours, that suits my taste very much and for good quality eyeshadows :-)




 3.    Błyszczyki Lioele Enamel Lipgloss – jak wiecie, mam dwa w kolorach nr 4 Rosy Pink i nr 2 Smoky Beige. Uwielbiam je jako codzienny element mojego makijażu./Lioele Enamel Lipglosses – as you know I have two of this in nr 4 Rosy Pink and nr 2 Smoky Beige. I love them as element of my everyday make-up.





 4.    Pędzel Hakuro H 51  - nie wyobrażam sobie nakładania kremu BB lub podkładu czym innym (no może poza pędzlami Real Techniques ;-))/Hakuro H 51 Brush – I can’t imagine applying BB cream or foundation with something else (well appart from Real Techniques brushes ;-))


 5.    Płyn do czyszczenia pędzli Kryolan – genialny płyn wielokrotnego użytku, który rewelacyjnie je czyści, dezynfekuje i jednocześnie o nie dba./Kryolan Brush Cleaner – genius reusable cleaner, that sensational cleans brushes, disinfects them and cares about them.


6.    Lioele Brush-Pen Eyeliner – kiedy myślałam, że nie ma dla mnie linera w pisaku, znalazłam ten i postanowiłam przy codziennym makijażu odstawić na bok żelowy :-)/Lioele Brush-Pen Eyeliner – when I thought there are no good pen eyeliniers for me I have found this one and I change my gel liner to this one for everyday make-up :-) 



7.    Paletka NYX Secret World – widzieliście mnie w niej w stylizacji „Zielono mi” – zagościła u mnie na całe wakacje 2011 i jakoś już tak została ;-)/ NYX Secret World Palette – you saw this one on me in make-up  proposition „I feel green” – this one came to me one day in the summer 2011 and just stay like that ;-) 


 8.    Avon poczwórne cienie do powiek Cocoa Dreams – dla mnie są genialnie neutralne i uwielbiam je do codziennego, naturalnego makijażu :-) Długo szukałam takich kolorów :-)/Avon Cocoa Dreams True Colour eyeshadow quad – for me this palette is brilliant and I love it for everyday neutral make-up :-) I was searching that kind of colours for a long time :-)


9.    Sleek Au Naturel Lip Balm – długo nie mogłam się przekonać do tych balsamów Sleeka, a jak kupiłam kolecję Au Naturel razem z tym balsamem uzależniłam się od niego. Uwielbiam moje usta po nim :-D/Sleek Au Naturel Lip Balm – for a long time I couldn’t make myself to use this Sleek lip balms, but when I have bought Au Naturel collection with this lipbalm in it I became addicted to it. I love my lips after using it :-D


10.    Pędzel Maestro 497 w rozmiarze 12 – używałam różnych pędzli do cieniowami i blendowania, ale póki co niezmiennie wracam do tego pędzla. Super nakłada się nim cienie, jak również je rozciera (podobny do MAC 217) :-)/Maestro 497 brush in 12 – I have used a lot of brushes for shading and blending, but I still come back to this one. It’s great for applying and blending eyeshadows (similar to MAC 217):-)


To by było10 makijażowych ulubieńców zeszłego roku :-) A jakie produkty do makijażu najczęściej używaliście w zeszłym roku? :-)/This are 10 make-up favourite products last year :-) What are yours favourite make-up products that you used last year? :-) 

Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...