poniedziałek, 17 września 2012

Haul zakupowy, Tami i urlop/ Shopping Haul, Tami and few days of vacation

Cześć Słonka,

Dziś piszę do was z nad kubka z zieloną herbatą i własnoręcznie robionej bułeczki drożdżowej z serem :-)

Hi Sunshines,

Today I write to you with a cup of green tea and hand-made yeast bread with cheese :-)
 

Mam kilka dni urlopu, więc chwila oddechu i odpoczynku od pracy. Stąd na spokojnie siedzę sobie dziś i piszę :-) Oczywiście znów nie byłam systematyczna w pisaniu o zakupach, więc są to zakupy z prawie dwóch miesięcy – trochę się nazbierało ;-)

I have a few days off, so it’s a moment of breath and rest from work. Thus, for now I'm sitting quietly and writing :-) Of course, again, I wasn’t systematic in writing about shopping, so this shopping are from nearly two months - gather a little ;-)

Oriflame



Tak się stało, że stałam się właścicielką kolejnej szminki typu Nude wraz z konturówką. Kiedyś muszę przeliczyć te moje Nudziaki ;-)

It happened that I became the owner of another nude lipstick with a lip liner. I need to count this Nudes of mine ;-)

My Asia



U Niecierpka widziałam lakiery Lioele, przez co odkryłam, że jest kolejny sklep w Polsce sprzedający kolorówkę Lioele i stąd kupiłam lakier i pojedynczy cień do powiek :-)

At Niecierpek I’ve seen Lioele nail polishes and that’s how I found out that there is another store in Poland selling Lioele colour cosmetics so I bought Lioele nail polish and a single eye shadow :-)

Alledrogeria


Tu kupiłam dwie rzeczy, które zamierzam przetestować i wciągnąć do planu pielęgnacji skóry. Pianka do mycia twarzy i peeling ze Skin79.

Here I bought two things that I'm going to test and put in my skin care plan. Moiture Cleansing Foam and Peeling Gel from Skin79.


Lokalny sklepik z artykułami do paznokci/Local store with nail articles


Miałam dość płatków kosmetycznych zostawiających kłaczki na paznokciach przy zmywaniu lakieru. Znajoma kosmetyczka poleciła mi takie właśnie płatki – są całkiem niezłe :-)

I was pretty irritated with cosmetic cotton pads that leaving these fluff on the nails when you washing nail polish. A friend beautician recommended me this pads - they are pretty good :-)

Drogeria Natura


Zachęcona przez Pasterkę skusiłam się na 2 lakiery KOBO z nowej kolekcji. Wyjechałam do Tokyo i Stockholmu, choć kusił mnie Paryż, Wenecja i jeszcze kilka miast ;-)

Encouraged by Pasterka I was tempted to 2 KOBO nail polishes from the new collection. I went to Tokyo and Stockholmu, though tempted me, Paris, Venice and a few other cities ;-)

Inglot


Zamordowałam mój ulubiony beż z Iglota i trzeba było sobie dokupić :-)/Murdered my favorite beige eye shadow from Iglota and I had to buy new :-)

Douglas



Tu zakupiłam 2 rzeczy. Serum Estée Lauder i ich płyn do demakijażu – na próbę. Długo odkładałam na coś dobrego do pielęgnacji i po sprawdzeniu odlewek wybrałam właśnie to, dodatkowo korzystając z kuponu zniżkowego. W gratisie otrzymałam kosmetyczkę z miniaturkami i jeszcze kilka próbek. Do tego wzięłam kolejne odlewki Shiseido do testów.

Here I bought two things. Serum Estée Lauder and liquid make-up remover - to the test. I was saving for a long time to buy something good to skin care and after checking samples from tester I chose this one. In gratis I received a little cosmetic bag with tmini products and a few samples. I took another smaples from Shiseido testers to test.

Super-Pharm


Tam kupiłam Flos-Leka do pielęgnacji i skusiłam się na jednego Essiaczka w związku z obniżką cen. Pasta była gratis.

There I bought Flos-Lek for skin care and due to the price reduction tempted on one Essie nail polish. Toothpaste was for free.

Avon


Celowo wzięłam całą nową kolekcję jesiennej kolorówki, która bardzo przypomina mi propozycję Chanel na ten sezon. W najbliższych trzech postach pokażę wam wszystko :-)

I deliberately took a whole new autumn collection of Avon Colour that really reminds me of Chanel's proposal for this season. In the next three posts I'll show you all :-)



Oczywiście część zakupów zrobiłam w cudownym towarzystwie Tami, która jeszcze trochę i nie wejdzie ze mną do Douglasa XD Po zakupach siadłyśmy w kawiarni i zmówiłyśmy. Tami wzięłam mrożoną zieloną herbatę samoobsługową XD a ja w ramach nagrody lody i Shake.

Of course I did some shopping in the wonderful company of Tami, who soon won’t come with me to the Douglas XD After shopping we went to a cafe and order. Tami took self - made iced green tea XD and I as a reward ice cream and shake.

Ice Green – Tea



 
 Ice cream and shake



Mam urlop. Tak. Nie zaplanowałam żadnych wyjazdów, ponieważ do końca nie wiedziałam, czy go dostanę. Ale nie czuję się stratna :-) Mam w planie poza obowiązkowymi sprawami spotkać się ze  znajomymi, odpocząć, poczytać książki oraz coś nie coś obejrzeć filmów :-) No i pisać dalej posty :-)

I have vacation. Yes. I don’t have planned any trips because I didn’t know until the end whether I get it or not. But I don’t feel lossy :-) I have a plan, beyond obligation, to meet friends, relax, read books and watch some movies :-) And write to you posts of course :-)



Black Cat (Kate)

24 komentarze:

  1. To ja się wpraszam na oglądanie filmów! :D
    Lioele do kupienie w Polsce? No proszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :-)
      Teraz Lioele można już kupić w Asian Store, My Asia i Alledrogeria. Jeszcze trochę i zrobi się konkurencja na rynku i z cen zaczną schodzić, zwłaszcza tych popularnych marek, a może zaczną ściągać inne, które kupuje się na e-bayu czy g-markecie :-)

      Usuń
  2. O matko od czego zacząć, ale fajne zakupy. Śliczny kolor lakieru, te rzeczy ze SKIN mnie ciekawią. Uwielbiam tą serie Estee Lauder, szkoda, że takie ceny mają wysokie, fajne te mini produkty dostałaś:) No i zapowiada Ci się fajny urlop:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wywarłam na Tobie wrażenie tym postem XD
      Lakiery na pewno pokażę, tylko w swoim czasie :-)
      Też jestem ciekawa pielęgnacji ze Skin79- mam nadzieję, że lepiej mi się spisze, niż kremy BB.
      Co do Estee, to długo zbierałam sobie kwotę na tego typu zakupy. I tak bolało, ale udało mi się coś nie coś zbić cenę. Na szczęście zostało jeszcze trochę i może dokupię coś z Shiseido. A minisy były tylko na 3 miasta Polski rzucone i się załapałam :-D
      Wolność od pracy - bezcenne XD

      Usuń
    2. no baaa:D
      no to gratuluję załapania się na gratiski:)

      Usuń
  3. loooooooove bread with cheese! I wish you enjoy your vacations dear :D
    have fun!!
    P.S. Your kobo nail colours are super nice!

    xx,

    Sandra @ Blasfemmes.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If I could I would send you my bread with cheese :-)
      Thank, I know this is and will be good time :-)
      I promise to show you my KOBO nail polishes soon :-)

      Usuń
  4. o mniam, taką bułeczkę to bym sobie zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby się tylko ją dało wysłać pocztą - chętnie bym się podzieliła :-)

      Usuń
  5. Zachwyciły mnie kolory lakierów, które kupiłaś. Zwłaszcza ten nude; odkąd w tamtym roku przypadkiem stałam się właścicielką beżowego lakieru, stał się on jednym z moich ulubionych kolorów :) A Leona Zawodowca kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudziaki w moim codziennym życiu to podstawa :-) Kolekcja moich cieni do powiek, szminek i lakierów Nude, to studnia bez dna XD Czasem się sama przerażam, gdy to oglądam XD
      A co do Leona - są filmy, do których zawsze będziemy wracać, dla mnie, to jeden z nich :-)

      Usuń
  6. Obiecuję, że wejdę jeszcze z Tobą do Douglasa ;-)
    I już czekam na następną okazję wspólnego buszowania po sklepach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak długo będziesz ze mną tam wchodzić XD
      Spokojnie, będziemy łazić, nie martw się o to :-)

      Usuń
  7. Nic mi nie mów o żadnych bułeczkach drożdżowych.....ja chce! ja chce!
    Śliczny kubek:)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko da się pocztą wysłać, to mogę wysłać. Nie gwarantuję jednak, że do czasu dotarcie nie będzie żyć własnym życiem XD
      Dziękuję, też mi się podoba :-)

      Usuń
  8. yummy i really want it now :D
    Like your blog a lot, would be happy if we could follow each other :)
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you - I'll chceck your blog and then I think I'll follow you :-)

      Usuń
  9. aaale zakupy :) swietne kolorki kobo
    ps.ide zaparzyc sobie zielona herbatke hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - mnie też się podobają :-)
      Zielona herbata to bardzo dobra rzecz :-)

      Usuń
  10. Też się zdziwiłam, że pojawił się nowy sklep z azjatyckimi kosmetykami. Chyba mamie kupię kiedyś fioletowy lakier do paznokci z Lioele :) Ślinka mi cieknie na tą herbatę i bułkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, może wreszcie będzie można zrobić dobre "Azjatyckie" zakupy w Polsce, bez przepłacania.
      Może kiedyś się uda takie zestaw razem skonsumować :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...