sobota, 22 września 2012

Pierwszy rok bloga The Land of Style/ First year of The Land of Style blog

Kochani,

Dokładnie rok temu pojawiły się pierwsze posty na blogu The Land of Style, który stworzyłyśmy z Mią. Dziś, już jestem sama, ale w życiu prywatnym oczywiście bez zmian przyjaźnię się z Mią i trzymam za Mię mocno kciuki w tym co w życiu postanowiła robić :-)

Dear,

Exactly one year ago, the first posts on the blog The Land of Styl, which we created with Mia appeared. Today, I'm alone, but in my private life, of course we are friends with Mia without change and keep my fingers crossed for Mia about things she decided to do in her life:-)
 

Początki były trudne, ale jakoś udało mi się samej przekonać do pisania. Dziś piszę do was w miarę regularnie i staram się, żeby to co piszę miało ręce i nogi. Jest mi bardzo miło, że zaglądacie i czytacie to co tworzę. Wiele osób tylko wpada na chwilę, część się udziela, część z was zostaje i tworzy tą bardzo miłą atmosferę na blogu. Za wsparcie, czytanie i to że jesteście dziękuję wam bardzo :-) Bardzo mnie motywujecie do dalszego pisania :-)

The beginnings were difficult, but somehow I managed to convince myself to writing. Today I’m writing to you regularly and try to make what I write to have some sens. I’m very pleased that you lookig in and reading what I create. Many people only flows for a while, part of you communicate with me, part of you stay and create this very pleasant atmosphere on the blog. For your support, reading and the fact that you are here thank you very much :-) You motivate me to continue writing :-)



Jeszcze raz dziękuję :-)/Thank you again :-)
 

Black Cat (Kate)

19 komentarzy:

  1. Urodzinowa babeczka ode mnie :)
    http://www.cakes-you-can-bake.com/images/cupcake-birthday-cake.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Blog!:)
    Zapraszam do mnie http://przerabiamy-gwiazdy-zuza04.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kotek, pyszny torcik ! <3 tyynka.blogspot.com
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi roczek stuknie w październiku. Twojego bloga śledzę właściwie od samego początku i jestem w szoku, że to już tyle czasu minęło. Życzę kolejnego udanego roku i wiernych czytelniczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat !!! 100 lat !!! 100 lat !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężkich robót w kopalni :-)
      Dziękuję bardzo dziewczyny :-D

      Usuń
  6. Nice...cute cat.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Kibicuję, kibicuję:)

    Lekkie piórko masz to i miło się czyta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję - jeszcze trochę poprawi mi się samoocena ;-)

      Usuń
  8. Wow! Zleciał rok! Życzę samych sukcesów i owocnej pracy i kolejnego roku ak ciekawych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opóźniona jestem w rozwoju, ale mimo wszystko - szczere uściski Kocie !
    Niech kolejny rok na blogu lekkim będzie ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...