sobota, 1 września 2012

Poznaj Avon Colour część VIII - Opalizująca konturówka do oczu /Get to know Avon part VIII - Glimmerstick Chromes

Cześć,

Dziś pokażę wam jeden z wariantów automatycznych konturówek do oczu – opalizujące. Ja za automatycznymi konturówkami z Avonu ogólnie nie przepadam, nie mniej jednak posiadam, więc pokazuję.

Hi,

Today I'll show you one of the variants of automatic
Glimmersticks- Chromes. Generally I’m not into automatic Glimmersticks from Avondon’t like them, nevertheless I have them, so I’ll show you.




Ten wariant konturówki zbiera dość pozytywne opinie, stąd postanowiłam go pokazać :-) Obecnie dostępnych jest sześć kolorów i wszystkie posiadam :-)

This variant of liner collects enough positive opinions, so I decided to show it to you :-) Currently there are six colors and I have all of them :-)


Ogólnie te kredki nie są jakość super napigmentowane, czy trwałe, ale w miarę się trzymają i nie rozmazują za bardzo. Co do kolorów, nie sugerujcie się do końca nazwami, bo tu jest to dość mylące. Moje ulubione odcienie to Vivid grey i Ultra violet – po nich widać, że konturówki opalizują.

In general, these
pencils don’t have great pigmentation or they aren’t longlasting, but they stay still on eyelids and don’t smudge too much. As for the color, don’t suggest with names, because here it’s quite confusing. My favorite shade is Vivid gray and Ultra violet in this colours you can  see that glimmersticks opalesce.

A to moje kredki:/And these are my eyeliners:

Mocha Flash



Ultra violet



Night Star



Burgundy Shock



Flashy Steel



Vivid grey



Używacie opalizujących konturówek?/Are you using Glimmersticks Chromes



Pamiętajcie, piszcie pod tym postem, co chcielibyście z kolorówki Avonu obejrzeć w serii „Poznaj Avon Colour”. Ułatwicie mi zadanie i jeśli będę miała to co was interesuje, opiszę znacznie szybciej :-)

Remember, write under this post what would you like to see from Avon colour cosmetics in series “Get to know Colour Avon”. You will make my task easier and if I have what you are interested in, I will describe much more faster : -)

Black Cat (Kate)

24 komentarze:

  1. rzeczywiście średnio napigmentowane, choc szary mi się podoba. Uroczy rysunek Ci wyszedł:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): A dziękuje :-) Jakoś nie chciałam jakoś tak zwyczajnie na koniec dać wszystkich razem w liniach - to nudne, a tak chociaż jest wesoło XD

      Usuń
    2. zdecydowanie jest wesoło:)

      Usuń
    3. Black Cat (Kate): Ciekawe, co mi wyjdzie następnym razem XD

      Usuń
  2. jakbyś przeczytała post, to byś wiedziała, że przypadkowo mam tyle niebieskich ciuchów ;)
    sporo osób poleca te konturówki, może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, czytałam, ale to takie nieodparte wrażenie, gdy patrzę na Twoje stylizacje :-) Może podświadomie wybierasz ten kolor, bo go lubisz? :-)
      Jak się skusisz, to daj znać, jak Ci się podobają :-)

      Black Cat (Kate)

      Usuń
  3. 10 lat byłam konsultantką Avonu. Na początku kosmetyki mnie zachwycały, a teraz pałam miłością tylko do jednego perfumu - zresztą jedynego jaki używam od tylu lat ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Jakby Ci to powiedzieć, też mam taki staż w Avonie i teraz nie jestem czynnie pracującą konsultantką, po prostu czasem coś dla sportu zamówię - czytaj rodzina chce :-) Którego perfumu?

      Usuń
  4. Ultra Violet & Night Star najbardziej mi się spodobały :)
    A rysunek uroczy - w sam raz na weekend :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Dziękuję - coś czuję, że się rozkręcę w rysunkach w przyszłości przy recenzjach XD

      Usuń
  5. Ultra Violet jest moim ulubieńcem :-)
    Uwielbiam wysuwane kredki z Avonu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolety ładne. A dlaczego nie przepadasz za tymi kredkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Tak jak wcześniej pisałam, nie są ani napigmentowane, ani trwałe i do tego miały być opalizujące... Pierwszy raz jak się nimi bawiłam zastanawiałam się, gdzie ta opalizacja, przecież po to je mam. Pigmenty KOBO opalizują, tu trzeba się mocno przyjrzeć, żeby zobaczyć opalizację. Wydaje mi się, że lepiej w Avonie wychodzą kredki w normalnych ołówkach, niż w automatycznych konturówkach, są zdecydowanie trwalsze i lepiej napigmentowane. W każdym razie ja wolę tamte :-)

      Usuń
  7. Ja używam matowych konturówek, ale jak obejrzałam te zdjęcia, to bardzo spodobały mi się te opalizujące :) Chętnie przeczytałabym post o cieniach do oczu lub lakierach do paznokci z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Zajrzyj sobie w TAG "Get to know Avon" - zrobiłam taką serię właśnie po to, żeby obejrzeć różne kolorowe kosmetyki z Avonu :-) Jest też lista tego co do tej pory opisałam w zakładce "Black Cat" :-)

      Usuń
    2. Widziałam i czekam na jeszcze więcej :)

      Usuń
    3. Black Cat (Kate): Nie martw się, będzie na pewno :-)

      Usuń
  8. Nominowałam Cię na swoim blogu: http://lyzkaiwidelec.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Avon ma calkiem porządną kolorówkę, natomiast pielęgnacji nei tykam, wolę Oriflame na to konto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% - pielęgnacja Avonu dla mnie jest do bani (właśnie naraziłam się kilu osobą tą wypowiedzią :-) )

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...