wtorek, 11 września 2012

Hydrolat porzeczkowy – podsumowanie/Blackcurrant Leaf Water - summary

Cześć,

Dziś kolejne podsumowanie produktu zakupionego z Biochemii Urody Hydrolatu porzeczkowego, który ostatnio zużyłam.

Hi,

Today, another summary of product purchased from Biochemia Urody
Blackcurrant Leaf Water, that I recently used up.


 Cytując Biochemię Urody Hydrolat porzeczkowy:
  • Działa odświeżająco i aromatycznie.
  • Badania potwierdziły antybakteryjne i dezynfekujące działanie liści porzeczki czarnej, korzystne przy cerze tłustej.
  • Posiada silne właściwości łagodzące i przeciwzapalne, promuje gojenie, polecany przy podrażnieniach i drobnych uszkodzeniach skóry oraz. wypryskach trądzikowych.
  • Dzięki obecności bioflawonoidów i witaminy C, działa antyoksydacyjnie i przeciwzmarszczkowo.
  • Wspomaga ochronę przeciw promieniowaniu słonecznemu.
  • Redukuje zaczerwienienie, uszczelnia i wzmacnia ściany naczynek krwionośnych oraz zmniejsza opuchnięcia.
  • Lekko rozjaśnia i poprawia koloryt skóry.
  • Regeneruje, wspomaga walkę z przedwczesnymi zmarszczkami, chroniąc przed rozkładem elastyny, polecany jest także dla cery dojrzałej.
  • Hydrolat z czarnej porzeczki EKO polecany jest dla cery tłustej, trądzikowej, mieszanej, z trądzikiem różowatym, naczynkowej i dojrzałej.

Citing Biochemia Urody of the Blackcurrant Leaf Water:
  • Works refreshing and aromatic.
  • Research has shown antibacterial and disinfecting action of blackcurrant leaves, suitable for oily skin.
  • It has strong anti-inflammatory and soothing properties, promotes healing, recommended for irritated skin and minor injuries or acne.
  • Due to the presence of bioflavonoids and vitamin C, has antioxidant and anti-wrinkle properities.
  • Helps protect against solar radiation.
  • It reduces redness, tightens and strengthens the walls of blood vessels and reduces swelling.
  • Gently brightens and evens skin.
  • Regenerates, helps prevent premature wrinkles, protects against degradation of elastin, is also recommended for mature skin.
  • Blackcurrant Leaf Water ECO is recommended for oily skin, acne, combination, acne rosacea, capillaries and mature. 
(Source: http://www.biochemiaurody.com/sklep/hydrolatblackcurrant.html)


Hydrolat stosowałam w okresie od 11.06.2012 do 29.08.2012. Wg opisu miałam go 200 ml.  Zdecydowanie pachnie porzeczką, taką prawdziwą, powiedziałabym, że krzakiem porzeczki. Na początku stosowałam go codziennie zamiast toniku po myciu twarzy przed nałożeniem produktów pielęgnacyjnych.

I’ve been using Blackcurrant Leaf Water during the period from 11.06.2012 to 29.08.2012. According to the description I had it 200 ml. Definitely smells Blackcurrant, the real, I would say that Blackcurrant bush. At the beginning I used it everyday instead of a toner after washing my face before applying skin care products.


Na początku Moja skóra przyjęłam go bardzo pozytywnie. W okresie upałów odświeżał skórę, co było bardzo przyjemne. Mam cerę mieszaną, czyli wg opisu produkt jest przeznaczony do mojego typu cery. Okazał się jednak za mocny. Z czasem zaczął mnie lekko szczypać, co wzmagało zaczerwienienia. Pod koniec używania był zdecydowanie za mocny i szczypał. Nie zauważyłam właściwości gojących, a zmiany skórne po prostu szczypały. Podejrzewam, że lepiej by się sprawdził u osób o tłustej cerze, niż przy mieszanej.

At the beginning my skin accepted it very positively. During hot weather it refreshes the skin, which was very nice. I have combintion skin, so according to the description of the product, this one is suitable for my skin type. Proved to be too strong. In time, it began to gently pinch me, which encouraged redness. At the end of using it was far too strong and pinched. I didn’t see healing properties and skin changes just pinched. I suspect that it’s better fot people with oily skin than with combination one.


Czy ktoś z was go próbował?/Has anyone tried it?

Black Cat (Kate)

8 komentarzy:

  1. Z tym hydrolatem nie miałam kontaktu. Ale z pomarańczowego i różanego byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo zadowolona byłam z oczarowego. Służył mi dzielnie. Natomiast ten niestety nie był tym, czego szukałam. Obecnie używam neroli, więc później odniosę się do Twojej oceny :-)

      Usuń
  2. Nie próbowałam, ale kusi mnie od dawna, uwielbiam zapach porzeczek. Też mam mieszaną cerę to myślę, że mógłby się zachować jak u Ciebie, to chyba sobie jednak odpuszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, ale dla mnie to nie to. Mam jeszcze dwa kolejne, więc zobaczymy, jak z nimi będzie :-)

      Usuń
  3. Właśnie dlatego dobre są recenzje po dłuższym stosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...w sumie o cerze tłustej piszą w pierwszej kolejności, więc pewnie tak jak piszesz jest głownie dla niej przeznaczony. Mnie wkurza, że wszystkie ładnie pachnące hydrolaty są dla cery tłustej a nie suchej. Hydrolat z kwiatu kocanki, pszenicy samopszy i kwiatu lipy pachną jak lekarstwa :P Mi się marzy ten z kwiatu pomarańczy ale nie jest do mojej cery. Jak żyć? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja go obecnie używam i powiem Ci, że nie narzekam. A mam mieszaną cerę. Jak żyć? Kup i sama sprawdź XD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...