czwartek, 17 stycznia 2013

Test kremów BB część XXII Bio-Essence Bio Multi-Effect BB Cream 8in1 SPF25 PA++/BB Cream test Part XXII Bio-Essence Bio Multi-Effect BB Cream 8in1 SPF25 PA++

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Jest to krem firmy Bio-Essence - Bio-Essence Bio Multi-Effect BB Cream 8in1 SPF25 PA++. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 30g:

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s Bio-Essence - Bio-Essence Bio Multi-Effect BB Cream 8in1 SPF25 PA++. This is how the full-size 50 g oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: Wielofunkcyjny kryjący krem BB, dający efekt niskazitelnej cery. Zawiera ekstrakty z żeń-szenia, miłorzębu i dzięgla oraz opatentowany Bio Energy Fluid. Przy jednoczesnym kryciu niedoskonałości, chroni przed UV i pielęgnuje. Aksamitna formuła zapewnia rozświetlone, gładkie wykończenie. Krem rozjaśnia cerę i ujednolica koloryt. Zapewnia długotrwałe nawilżenie, zapobiega wysuszaniu skóry i reguluje wydzielanie sebum. Odżywia i rewitalizuje cerę dzięki starannie dobranym ziołowym składnikom. Redukuje zmarszczki i zmniejsza ich widoczność. Poprawia ogólną kondycję skóry, nadaje jej miękkość i gładkość. (www.asianstore.pl)

Few words about cream: Multi-function covering BB cream, giving the effect of flawless skin. Contains extracts of Ginkgo Biloba, Ginseng and Angelica and patented Bio Energy Fluid. Coverage imperfect while protects against UV and cares. Velvety formula provides luminous, smooth finish. Cream brightens and evens skin tone. Provides long-lasting moisture, prevent skin drying and regulates sebum production. It nourishes and revitalizes skin thanks to a carefully selected herbal ingredients. Reduces wrinkles and reduces their visibility. Improves the overall condition of the skin, giving it softness and smoothness. (www.asianstore.pl)

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka 2 ml wystarczyła mi na 11 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. 2 ml sample I used 11 times.



Produkt jest kremowy, ale nie zbyt gęsty - bardzo dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is creamy but not too thick - it applied very good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest mocno kwiatowy, może przeszkadzać. Krycie było porównywalne z podkładem średnio/mocno kryjącym. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is strong flower-like, it can irritated user. Covering was compared with medium/full covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream.


Cera wyglądała naturalnie i zdrowo. Tylko na bardzo duże niedoskonałości potrzebny był korektor. Kolor dopasowywał się dość dobrze, choć na początku wyglądał na zbyt ciemny (polecam osobom o ciemniejszych karnacjach), odcień kremu jest beżowy z bardzo delikatnymi różowymi tonami.

My skin was looked natural and healthy. Only the biggest red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour quite good although at first look it was too dark (I recommend this one to people with darker skin tones), cream shade is beige with very subtle pink tones.


W porównaniu do Bio-Essence Aqua BB Cream SPF25 PA++ ten krem wypadł zdecydowanie lepiej.  Jest to jeden z treściwszych kremów, o dobrym kryciu i odczuwalnie pielęgnującej formule. Skóra wyglądała świeżo, zdrowo i dość naturalnie. Niespodzianek na twarzy nie było. Krem zastąpił mi podkład. Wieczorem po myciu skóra wyglądała na zdrową i odżywioną.

In comparison to Bio-Essence Aqua BB Cream SPF25 PA + + this cream looks much better. This is one of highly nutritious creams, with good coverage and appreciably nutritious formula. Skin looks fresh, healthy and quite naturally. Fortunately there were no "surprises" (pimples) at all. I replaced the foundation. In the evening, after washing the skin look healthy and nourished.


Ogólnie jest tu naprawdę dobry krem BB i biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień

In short –this is a really good BB cream and I will think about this cream as a BB cream for me in the future.

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Black Cat (Kate)

25 komentarzy:

  1. Podoba mi się krycie. :) Ten żeń-szeń w składzie mnie zaciekawił. Cera nie przetłuszczała się, nie sprawiała wrażenia ciężkiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ku mojemu zdziwieniu nie. Mam mieszaną cerę i zawsze ostrożnie podchodzę do bardziej treściwych kremów, ale ten był przyjemny. Nie zapychał, świecenie mało albo w normie. Nie miałam odczucia, że jest ciężki dla cery, ale pewnie przy mocniejszym nałożeniu można by sobie zrobić efekt maski.

      Usuń
    2. To super. Tego po żeń-szeniu w kremie BB się obawiałam.

      Usuń
    3. Ja bałam się bardzo mocno prezentów, ale ku mojemu zdziwieniu nic się nie działo. Jak będziesz mieć okazję, to spróbuj :-)

      Usuń
  2. wygląda tak naturalnie i świeżo :) super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale różnica, nie spodziewałam się aż takiego rezultatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy BB ogólnie często taki dają i do tego wyglądają w większości baaaardzo naturalnie, za co je uwielbiam. Do tego właściwości odżywcze, pielęgnacyjne, filtry UV i PA... No cóż, bo zaczynam się rozpływać ;-)

      Usuń
  4. Oh wow Kate, you are devoted to BB cream!:) Shame on me living in Asia but don't show much love on BB cream. I never tried Bio-Essence BB cream yet, but I managed to swatch their BB creams sometimes in the drug store. I don't remember if I ever swatch on this one. But I found that most of this brand BB creams are too light for me. I'm glad this BB cream suits your skin tone well :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well, I love them :-) I live in Poland, but I'm totally addicted to Bb creams :-) This one was quite good :-) You know, there are BB creams that suits darker skin :-) Maybe you'll find a perfect one for you? :-)

      Usuń
  5. podoba mi się i kolorek jak dla mnie, bardzo ciekawy:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo ciekawa wersji Platinum 10w1, ale najpierw muszę zużyć te próbki , które mam w chwili obecnej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją mi gdzieś wcięło i muszę przekopać jedną szufladę w jej poszukiwaniu ;-) Swoja drogą była wczoraj w Koronie i na stoisku Cię nie było.

      Usuń
    2. :-( moje prośby w niebiosach zostały wysłuchane i miałam WOLNE! No comments!

      Usuń
    3. No to jakoś szczęścia nie było :-|

      Usuń
  7. wyglada zachecajaco, choc jak z BBikow mam tylko Garniera i od czasu do czasu uzyje.chyba jednka preferuje podklady, takie przyzwyczajenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to teraz nie toleruję podkładów - tylko kremy BB i to tylko azjatyckie :-)

      Usuń
  8. ale krycie! jestem pod wrażeniem, choć z bobikami się jakoś mocno nie polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie Martuś nie trafiłaś na odpowiedni krem, ja zaczęłam testy i już pierwszy okazał się strzałem w 10-kę.

      Usuń
    2. Marti - bo BBik BBikowi nie równy :-) Ja tylko azjatyckie BB używam i zdecydowanie zrewolucjonizowały mój świat kosmetyczny :-)

      Usuń
    3. Agniecha - i o to chodzi :-) Szukam i trafiamy :-)

      Usuń
  9. Ładnie kryje, ale jakoś bardziej mnie ten krem z Tony Moly zainteresował po Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...