środa, 5 września 2012

Propozycja makijażu – Wariacje KOBO: Zachód słońca w górach/Make-up proposition – KOBO Variations: Sunset in the mountains

Cześć,

Dziś taki makijaż, który w sumie dla mnie jest podsumowaniem wakacji :-) Inspirował mnie zachód słońca, który latem jest u mnie najbardziej kolorowy i bajeczny, do tego często w mojej ulubionej tonacji kolorystycznej :-) Tak więc dziś pokażę wam, jak stworzyłam na oczach replikę tego, co widziałam za oknem :-) Ostrzegam, że będą same zdjęcia – baaardzo dużo zdjęć :-)

Hi,

Today, the make-up, which for me is a summary of summer holiday :-) inspired me  sunset, that in summer is the most colorful and fabulous and often in my favorite colours :-) So today I'll show you how I created on the eyes the replica of what I saw through the window :-) I’m warning you,  that they will be only pictures a looooot of pictures :-)

 zdjęcie/photo: Witold Wesołowski



Do dzieła :-)/Let’s  work :-)
























Jeśli chcecie wiedzieć, co użyłam:/If you want to know what I used:


Black Cat (Kate)

19 komentarzy:

  1. Śliczny, fajne te pyłki KOBO muszę na nie zerknąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Ciągle są w promocji za 1/3 ceny, więc warto :-)

      Usuń
    2. A gdzie je kupię w takiej cenie??

      Usuń
    3. W Naturze Monia, w Naturze :-)

      Usuń
  2. Mogłabym godzinami wpatrywać się w efekt końcowy!!! To połączenie kolorów wygląda przecudnie!!! Aż zazdroszczę, że potrafisz tworzyć takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :-) To zdecydowanie jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych :-) Dziękuję :-)

      Usuń
    2. Wyglądasz w tym makijażu przepięknie :)

      Usuń
    3. Zgadzam się. Ten makijaż chyba najbardziej Ci pasuje ze wszystkich, które pokazałaś. Świetna inspiracja i efekt :)

      Usuń
    4. oczynamode - dziękuję bardzo :-)
      Silverose - to mój taki najbardziej "sygnalny" makijaż i najlepiej się też w takim czuję :-) Jak pewnie wiesz, czasem żeby coś pokazać robi się na sobie coś, co nie bardzo pasuje, więc staram się pokazać różne makijaże :-)

      Usuń
    5. Ach wiem, ale ten na Tobie mnie zachwyca najbardziej :) Nie dziwię się wcale, że czujesz się w nim najlepiej :)

      Usuń
    6. Coś s tym jest, że jak się w czymś dobrze czujemy, to to od razu widać :-)

      Usuń
  3. Taki chce!!!! Super kolory i fajne zdjecia :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, masz to jak w banku, ale w zamian robimy zdjęcia i chwalisz się nim publicznie XD

      Usuń
  4. Bardzo fachowo wykonany makijaż. Jesteś dla wielu osób wielką inspiracją. Wydaje mi się ,że dzięki tobie wiele osób bardziej zastanawia się nad wyborem kosmetyków :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowana zachodem słońca - wyszło Ci to wszystko genialnie.
    Ja nie mam cierpliwości do tworzeń takich arcydzieł na powiekach :)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie Cleo - bardzo mi miło, że się podoba :-) Motywujecie mnie do kolejnych makijaży :-)

      Usuń
  6. That is a beuatiful eye make-up.

    XX,
    Jenny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...