czwartek, 13 września 2012

Pędzle – Kozłowski EB507/ Brushes - Kozłowski EB507

Cześć,

Dziś będzie kolejny z pędzel z mojej kolekcji. Byłam bardzo ciekawa pędzli firmy Kozłowski i postanowiłam kupić jeden, żeby spróbować. Wybór padł na EB507 skośny pędzel w rozmiarze 4.

Hi,

Today will be another of the brushes from my collection. I was very curious about Kozłowski brushes and I decided to buy one to test. My choice was EB507 angle brush in size 4.




Pędzel wykonany jest z mieszanki wysokiej jakości włosia  w kolorze brązowy, które jest niesamowicie miękkie i elastyczne./Brush is made of a blend of high quality hair in brown color, which is extremely soft and flexible.



Czarna, drewniana rączka ze srebrnym napisem Kozłowski EB 507 Eyebrow-Colouring mierzy 17 cm, długość włosia w najkrótszym miejscu 5 mm, w najdłuższym 7 mm. Pędzel jest pędzlem płaskim, więc nie podam wam jego średnicy, a szerokość włosia wynoszącą 4 mm.

Black, wooden handle with a silver inscription Kozłowski EB 507 Eyebrow-Colouring measured 17 cm, length of hair in in the shortest place is 5 mm, 7 mm in the longest. The brush is a flat brush, so I won't give you its diameter and the width of the hair being 4 mm.



 
Jego włosie jest płaskie, lecz ścięte pod kątem. Przeznaczenie tego pędzla to aplikacja eyelinerów, rysowanie kresek oraz podkreślanie kształtu brwi./The brush doesn't have a company marking, its hair is flat, but cut at an angle. Purpose of this brush is an eyeliners application, drawing lines and shaping the eyebrows.


Pisałam wam, że uwielbiam tego typu pędzelki :-) Ten jednak mnie trochę inny, niż te które używałam do tej pory. Jest bardzo miękki, ale dość „gruby”. Można nim narysować linię, ale nie powiedziałabym, że będzie ona cienka. Ładną linie, ale taką roztartą można rysować nim cieniem do powiek. Do linera u mnie się nie sprawdził. Super naturalnie da się nim podkreślić brwi i dolną powiekę. Polubiłam ten pędzel za miękkość i jakość.

I wrote to you that I love this kind of brushes :-) However this one is a little different than the ones I used before. It’s very soft, but rather "fat". You can use it to draw a line, but I wouldn’t say that it will be thin. Nice lines, but blended ones t can be draw with eyeshadowa. For the liner for me it didnit work. You can super naturally shape eyebrows with it and line lower eyelids. I liked this brush for softness and quality.


Włosie nie wypada podczas mycia, nie łamie się i nie odkształca. Jeśli chodzi o czyszczenie, to używam do pędzli płynu Kryolan i nie mam najmniejszego problemu. Pędzel schnie około 30 minut i jest czysty, zdezynfekowany, gotowy do użycia.

Hair doesn't come out during washing, doesn’t break and doesn’t deform. When it comes to cleaning, I use Kryolan brush cleanser and I have no problem at all. Brush drys about 30 minutes and is clean, disinfected, ready to use.


Bardzo przydatny pędzel :-) Ktoś z was próbował się już z tym pędzlem?/ Very useful brush :-) Someone of you already tried this brush?

Black Cat (Kate)

10 komentarzy:

  1. Słyszałam dużo dobrego o pędzlach z tej firmy, ale niestety póki co muszę się pilnować z wydatkami i nie mogę sobie na nie pozwolić:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy pędzel. Przyznam, że mi się spodobał. Pewnie kupie kolejne, ale też muszę ostrożnie z wydatkami, bo ostatnio trochę przeholowałam ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie kuszę, jak tylko coś tam pokazuję :-) Ty się ciesz, że nie widziałaś, ile ja tych pędzli w sumie mam XD

      Usuń
    2. oj moje serce mogłoby tego nie przetrzymać ;D

      Usuń
  3. A ten płyn Kryolan to coś specjalnego do czyszczenia pędzli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to płyn specjalnie do tego przeznaczony :-) Pisałam o nim w jednym z postów "Mycie pędzli w płynie Kryolan" :-)

      Usuń
  4. Kozłowskiego jeszcze nie liznęłam ale i tak mam za dużo pędzli. Strasznie się za to ostatnio napaliłam na te z Bdellium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam ich jeszcze. Też mam za dużo pędzli, chociaż czasem na sesjach stwierdzam, że mam ich za mało ^_^

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...