środa, 26 września 2012

Propozycja makijażu – Wariacje KOBO II: Kind of Blue/Make-up proposition – KOBO Variations II: Kind of Blue

Cześć,

Tak się jakoś złożyło, że udało mi się połączyć prośbę Cleo z bloga Cleo-inspire o powiedzenie o koncertach i zabawę makijażem :-) Stąd nazwa inspiracji „Kind of Blue”.

Hi,

It somehow happened that I was able to connect a request from Cleo from the
Cleo-inspire blog of saying about concerts and fun with makeup inspiration :-) Hence the name of my inspiration "Kind of Blue".



Pisałam wam, że od piątku każdy wieczór spędzałam na koncertach. Festiwal, na który chadzam od 10 lat, od początku jego istnienia, jest festiwalem jazzowym dedykowanym Milesowi Davisowi. Wydał wiele wspaniałych płyt, nie mniej jedną z najsłynniejszych, o ile nie najsłynniejszą jest właśnie Kind of Blue. Jakoś tak się złożyło, że makijaż, który dla was przygotowałam z pomocą pigmentów KOBO jest właśnie w takich kolorach – sami zobaczcie :-)

I wrote to you that since Friday I spent every evening at concerts. The festival, which I go on for 10 years now, since the beginnig, is a festival jazz dedicated to Miles Davis. He made a lot of great records, no less one of the most famous, if not the most famous is the Kind of Blue. It just happened that the makeup that I prepared for you with the help of KOBO pigments is in such colors - see for yourself :-)

Praca w roku.../Work in progress...








 
Efekt końcowy :-)/ Final effect :-)




Wracając do festiwalu – przez trzy dni słuchałam wspaniałych artystów i przyznam się, że do dziś chodzę jeszcze bardzo lekka i szczęśliwa, mimo, że urlop mi się kończył ;-) Usłyszałam piosenki Leonarda  Cohena w wykonaniu Lory Szafran (cudowna sprawa), Patricię Barber, Larsa Danielssona (którego miałam okazję poznać i porozmawiać z nim osobiście). Lars Danielsson dał tak niesamowity koncert, że skończyło się to kupnem jego nowej płyty – energia, pasja i radość grania zwalały z nóg :-)

Returning to the festival – for three days I was listening to great artists and I admit that to this day I still fell very light and happy, even though I ended my vacation ;-) I heard Leonard Cohen songs performed by Lora Szafran (a wonderful thing), Patricia Barber, Lars Danielsson (which I had the opportunity to meet and talk with him in person). Lars Danielsson gave such an amazing concert that I ended up buying his new album - the energy, passion and joy of playing knock you out of your feet :-)


Na tym oczywiście nie koniec. Był także Ryszard Styła Band – polecam do zobaczenia w Krakowie, gdzie rezyduje, oraz  Gaba Kulka z niesamowitym widowiskiem audio-wizualnym :-) Zdjęcia zrobiłam telefonem, więc przepraszam za jakość.

Of course this isn’t the end. There was also Richard Styła Band - I recommend to see  him in Krakow, where he resides, and Gaba Kulka with amazing audio-visual spectacle :-) I made pictures with my phone, so I apologize for the quality.



Jak mi się podobało Cleo? Cały rok czekam na tą imprezę i dla mnie to zawsze impreza roku, dla której warto rzucić wszystko by przyjść – jestem szczęśliwa.

How did I like it Cleo? I wait all year for this event and for me it's always event of the year, for which I can drop everything to come - I'm very happy.

A dla was wszystkich do posłuchania oryginalne wykonanie Milesa Davisa jednego z najsłynniejszych utworów z płyty Kind of Blue „So what?”

And here for all of you to listen original Miles Davis' performance of one of the most famous songs from the album Kind of Blue, "So what?"



Black Cat (Kate)

14 komentarzy:

  1. nie moje kolory, wolę ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie, ale czasem dobrze pokazać coś w innych kolorach, niż najbardziej przez nas lubiane :-)

      Usuń
  2. a mi się kolorki niesamowicie podobają i chciałabym żebyś mnie tak pomalowała

    zazdroszczę festiwalu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że bardzo chętnie bym Cię pomalowała i mogłoby to być dokładnie w tych kolorach :-)

      A jest czego zazdrościć, zwłaszcza, że impreza darmowa :-D

      Usuń
  3. Jak zawsze ładnie. :) W dodatku na niebiesko, więc szał ciał - przynajmniej dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Bardzo się cieszę, że się podoba :-) Fanka niebieskiego, jak rozumiem :-)

      Usuń
  4. Aj no piękne te występy musiały być !
    Można by rzec - na takiej muzyce się wychowałam ;)
    A Gabę ubóstwiam za jej nieprzeciętność :D

    zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Występy były cudowne - czuję się odrobinę podkarmiona na duszy i muzycznie :-)
      Moje muzyczne horyzonty, to studnia bez dna, ale największą słabość mam do jazzu i to wiodący dla mnie kierunek w jego wielu formach :-)
      Gaba dała niesamowite przedstawienie, które wbijało w fotel, a gdy perkusista zaśpiewał Kraftwerk "Das Model", myślałam że się ze śmiechu przewrócę XD

      A to wszystko za free :-DDD

      Usuń
  5. brązowe oczy wyglądają nieziemsko w połączeniu z niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama siebie nie lubię w niebieskim, ale masz rację, umiejętnie użyte pięknie potrafią podkreślić brązowe oczy :-)

      Usuń
  6. Te odcienie niebieskiego są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kolory są chyba idealne dla pań o brązowych oczach, prawda? Mi się ten makijaż bardzo podoba. A co do koncertów to się nie wypowiem, bo to nie moje klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tak - ja nie lubię u siebie niebieskiego :-) Chciałam jednak pokazać coś odrobinę innego i w sumie efekt mi się podoba :-)
      A tam, a tam - trzeba poszerzać horyzonty ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...