niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt 2012/Merry Christmas 2012

Kochani,

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim obchodzącym to Święto na całym świecie zdrowia, radości i pogody ducha. Spełniajcie marzenia i żyjcie pełnią życia :-)

Beloved,

On the occasion of Christmas, I wish you all celebrating Christmas  all over the world health, joy and serenity. Fulfill your  dreams and live life to the fullest :-)


Do zobaczenia po świętach :-)/See you after Christmas :-)


Black Cat (Kate)

20 komentarzy:

  1. wzajemnie wszystkiego pięknego dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego moja droga! Przede wszystkim białych świąt, bo bez śniegu to nie to samo. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego również dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze życzenia, Misiu Kolorowy :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna choinka! :) Mam bardzo podobny świecznik :) Radzę na niego uważać, ja kiedyś prawie spaliłam chałupę, bo ogień i zaczął wychodzić dziurką w dachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja tam wrzucam tylko podgrzewacze do niego, ale nigdy jeszcze nie palił się do stopnia choćby najmniejszego niepokoju :-) Nie mniej jednak dziękuję za ostrzeżenie :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...