sobota, 1 grudnia 2012

Deborah Age Reset Under-Eye Concealer Nr 2 Rose

Cześć,

Dziś słów kilka na temat korektora pod oczy, który używam dość długo. W sumie, to moje trzecie opakowanie z przerwami. Polubiłam go, pomimo tego, że po dłuższym czasie znalazłam informację, że jest dla cer dojrzałych (choć żadna ze sprzedawczyń nie wspomniała o tym ani słowa). Przedstawiam wam Deborah Age Reset Under-Eye Concealer w kolorze Nr 2 Rose.

Hi,

Now a few words about the under-eye cocealer, that I use quite a long time. All in all with few breaks, this is my third one. I liked it, despite the fact that after a long time I found the information that it’s for mature (though none of shop assistants didn’t mention a word about it). I present to you Deborah Age Reset Under-Eye Concealer No. 2 in Rose color.


Korektor ma fajną formę pisaka. Do wyboru mamy 4 odcienie. Skład znajduje się na opakowaniu, ale wybaczcie nie będę go przepisywać a nie da się zrobić zdjęcia, żeby pokazywało cały ;-)

Concealer is in a nice form of the pen. We can choose from 4 shades. Ingredients are located on the packaging, but forgive me I won’t prescribe them and it’s impossible to take pictures that showed all ;-)


Aplikator ma formę gąbeczki. Żeby wydostać kosmetyk przekręcamy dolna część pisaka i czekamy, aż korektor sobie wypłynie na gąbeczkę. Konsystencja jest półpłynna, ale nie zbyt ciężka.

Applicator is in a form of sponge. To get cosmetic turn the bottom of the pen and wait until concealer comes out on the sponge. Consistency is half liquid , but not too heavy.



Jak go nakładam? Robię sobie parę kropek pod oczami i delikatnie rozcieram  serdecznym palcem. Bardzo dobrze się rozprowadza na skórze.

How do I apply it? I make a few dots under my eyes and gently rubbing it with my ring finger. It distribute on the skin very well.


Jak wygląda efekt? Zobaczcie sami :-)/What is the effect? Check it out :-)

Bez korektora/Without concealer


Z korektorem/With concealer


Co o nim sądzę? Bardzo go lubię. W dni, kiedy mam tylko worki pod oczami w normalnej wersji sprawdza się znakomicie. Kryje je całkowicie. Zanim wpadłam w nałóg utrwalania korektorów pod oczami pudrem, zawsze utrzymywał się cały dzień. Nie zbiera się w zmarszczkach i mam wrażenie, że pomimo zmęczenia moje oczy z nim zawsze wyglądają świeżo. Pomimo notki, że jest on do cery dojrzałej u mnie sprawdza się świetnie – wydaje mi się, że mniej zmarszczek widzę a oczy wyglądają na wypoczęte. Kosztował mnie coś koło 35 zł i starcza na długo. Bardzo się z nim polubiłam.

What I think about it? I really like it. In the days when I have bags under my eyes only in the normal version it works perfectly. Cover them completely. Before I fell into the habit of fixation concealer under the eyes with powder it always stayed all day. It doesn’t accumulate in wrinkles and I feel that despite fatigue my eyes with this product always look fresh. Despite the note that it’s for mature skin it works with me just fine - it seems to me that I see fewer wrinkles and my eyes look rested. It cost me something about 35 PLN and lasts for a long time. I really liked it.

Znacie?/Do you know it?

Black Cat (Kate)

14 komentarzy:

  1. jest na mojej liści, jak tylko o nim wspomniałaś. Ostatnio kupiłam bardzo podobny z MaxFactor, ale ten mnie nadal kusi, będzie mój:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy ta recenzja była dedykowana właśnie Tobie :-) Miałyśmy rozmowę na temat korektorów pod jednym z Twoich postów :-) Dlatego zdecydowałam się o nim napisać :-) Czekam w takim razie na Twoja opinię, jak będziesz już właścicielem takiego ;-)

      Usuń
    2. dziękuję:* czuję się zachęcona, jak tylko trafi się jakaś promo to sobie sprawię:]

      Usuń
    3. Nie ma za co :-) Będę czekać :-)

      Usuń
  2. oo akurat szukam czegoś dobrego pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... Ja mam problem. Szukam korektora pod oczy ponieważ mam bardzo, bardzo ale to bardzo mocne cienie pod oczami i zupełnie nie wiem jaki byłby dobry, a szkoda mi pieniędzy na eksperymentowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można kupić kamuflaże, ale nie każdy je lubi i nie każdemu służą. Mnie ten odpowiada :-) Kamuflaży używam tylko wtedy, gdy przestaję przypominać ludzką istotę ;-)

      Usuń
  4. Widać efekty ;)
    Fajny jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie. Ale póki co korektory mam i najpierw nimi się zajmę. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie ma co kupować, jak się gromadzi zapasy, które potem niszczeją ;-)

      Usuń
  6. Jak dla mnie chyba za lekko kryjący niestety.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...