niedziela, 30 grudnia 2012

Test kremów BB część XXI Lioele Super Gold Snail BB Cream SPF50 PA+++ w kolorze nr 01 Natural Beige /BB Cream test Part XXI Lioele Super Gold Snail BB Cream SPF50 PA+++ in nr 01 Natural Beige

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Jest to krem firmy Lioele - Lioele Super Gold Snail BB Cream SPF50 PA+++  w kolorze nr 01 Natural Beige. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 50 ml:

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s Lioele - Lioele Super Gold Snail BB Cream SPF50 PA+++  in nr 01 Natural Beige. This is how the full-size 50 ml oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: Rewitalizujący krem BB ze śluzem ślimaka i złotem. Zapewnia efekt wygładzenia, łagodzi podrażnienia i poprawia elastyczność skóry. Dzięki właściwościom regeneracyjnym wydzieliny ślimaka spłyca zmarszczki. Zawiera bogatą w witaminę C acerolę oraz opatentowaną formułę Phyto White. Unikalna formuła maskuje pory i zapewnia naturalny promienny wygląd przez cały dzień. Ultrawysoka ochrona SPF50 PA+++. (www.asianstore.pl)

Few words about cream: Revitalizing BB cream with snail slime and gold. Provides a smoothing effect, relieves irritation and improves skin elasticity. With the regenerative properties of snail secretion reduces wrinkles. Includes rich in Vitamin C Acerola and patented Phyto White formula. The unique formula hides pores and provides a natural radiant look throughout the day. Ultra high protection SPF 50 PA + + +. (www.asianstore.pl)

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka 2 ml wystarczyła mi na 12 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. 2 ml sample I used 12 times.



Produkt jest kremowy, ale nie zbyt gęsty - bardzo dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is creamy but not too thick - it applied very good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest mocno kwiatowy, ale może przeszkadzać. Krycie było porównywalne z podkładem średnio kryjącym. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.  Jedyne na co trzeba było uważać, to żeby nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające, gdyż można spokojnie stworzyć sobie efekt maski porównywalnej ze źle nałożonym podkładem.

The smell of this product is strong flower-like, but it can irritated user. Covering was compared with medium covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream. The only thing that you have to be careful on is to use this cream in small portions and add some more in place that you need, because it’s very easy to make your face mask-like compared to poorly applied foundation.


Cera wyglądała naturalnie i zdrowo. Na większe niedoskonałości potrzebny był korektor. Kolor dopasowywał się dość dobrze, choć na początku wyglądał na zbyt ciemny (polecam osobom o ciemniejszych karnacjach), odcień kremu jest beżowy z bardzo delikatnymi żółtymi tonami.

My skin was looked natural and healthy. Bigger red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour quite good although at first look it was too dark (I recommend this one to people with darker skin tones), cream shade is beige with very subtle yellow tones.


Jest to mój trzeci krem BB firmy Lioele i zdecydowanie najlepszy w porównaniu do  Lioele Triple Solution BB Cream SPF30 PA++ 21 Light Beige i Lioele Water Drop BB Cream SPF27 PA++. Wykończenie było dość naturalne, lekko matowe. Świecenia w strefie T praktycznie zerowe. Niespodzianek na twarzy nie było. Krem zastąpił mi podkład a zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów. Wieczorem po myciu skóra wyglądała dobrze,  naturalnie i zdrowo.

It’s my third BB cream from Lioele and the best compared with Lioele Triple Solution BB Cream SPF30 PA++ 21 Light Beige and Lioele Water Drop BB Cream SPF27 PA++Finishing was quite natural, slightly matte. There was almost no shining in the T-zone. Fortunately there were no "surprises" (pimples) at all. Cream replaced foundation for me and the redness disappeared without concealer. In the evening after washing, my skin looked good, natural and healthy.


Ogólnie jest tu naprawdę dobry krem BB i biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień

In short –this is a really good BB cream and I will think about this cream as a BB cream for me in the future.

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Bardzo jestem ciekawa, jakie są wasze doświadczenia związane z tym kremem. Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I'm very curious about your experiences with this BB cream. I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego z kremów BB i tak się przybieram do zakupu jakiegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już dużo próbek, ale jeszcze nie podjęłam ostatecznej decyzji :-)

      Usuń
  2. w zwiazku z bb kremami nic sie u mnie nie zmienilo, zadnego nie mialam w łapkach ale 2013 am nadzieje ze to zmieni, bo prezentuje sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki :-) Ciekawa jestem, jak Ci to pójdzie :-)

      Usuń
  3. czesc,
    Czy możesz mi powiedzieć czy odcień tego BB wpada pod żółtawo-zimną karnację? Zastanawiam się i zastanawiam i nie bardzo wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Ja bym powiedziała, że tak. Dla mnie bardziej odpowiednie są ciepłe tony i mimo że kolorystycznie był ok, to tego ciepłego tonu mi brakło :-) Spróbuj sobie najlepiej na próbce :-)

      Usuń
  4. Czesc, dzięki za odpowiedz, próbkę już zamówiłam. U mnie jest ten problem ze szyja ma inny kolor niż twarz. Szyję mam w kolorze bardzo zbliżony do koloru kremu. Taka zółto-brudną, ale bardzo zimną (wręcz szarawą) a twarz jest kolorystycznie bielusienka. Wszystkie podkłady są albo zbyt ciepłe - wyglądam jakbym miała brudną twarz, albo zbyt różowe - i wyglądam jak świniak.

    Próbki zamówiłam, może w końcu trafię na mój hit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, ja też mam różnicę pomiędzy szyją i twarzą :-) Unikam różowych tonów i szukam idealnego BB, albo takiego, który najmniej będzie się odcinał i spełniał podstawowe wymagania :-) Jeśli będzie mieć jeszcze jakieś pytania, to pisz :-)

      Usuń
  5. Wyprobowałam dużo próbek bb kremów. Mam już pełnowartościowe opakowanie lioele triple solution ale jest trochę dla mnie za jasny. Teraz po kolejnych próbkach zamówiłam lioele snail gold...kolor 23 warm beige i to chyba jak dla mnie strzał w 10. Tonacja ciepła wpadająca w żółty, ładnie kryje. Pierwszy który ma taką ładną tonacje, większość za jasna, za mało kryjąca. Dla mnie ideał :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię kremów Lioele, ponieważ mnie zupełnie nie służą - ten był wyjątkiem pod każdym względem :-) Cieszę się, że znalazłaś dobry krem dla siebie :-) Przy kremach BB jest to bardzo trudne, ale wysiłek się opłaca :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...