piątek, 7 grudnia 2012

Test kremów BB część XX Bio-Essence Aqua BB Cream SPF25 PA++/BB Cream test Part XX Bio-Essence Aqua BB Cream SPF25 PA++

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Jest to krem firmy Bio-Essence - Bio-Essence Aqua BB Cream SPF25 PA++. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 30g:

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s Bio-Essence - Bio-Essence Aqua BB Cream SPF25 PA++. This is how the full-size 50 g oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: Głęboko nawilżający krem BB z kwasem hialuronowym. Wyrównuje koloryt, dyskretnie upiększa cerę. Świetny wybor, gdy chcesz uzyskać efekt no make-up i dobrze nawilżoną skórę. Zawiera wyciąg z kory drzewa tanaka, posiadający właściwości chłodzące i kontrolujące wydzielanie sebum. Kompozycja kwasu hialuronowego i opatentowanego Bio Mineral Amino Acid Essence, bogatego w białka, aminokwasy i minerały, tworzy unikalną wodną formułę, która daje uczucie świeżości i naturalne wykończenie. Dzięki nietłustej, lekkiej konsystencji, krem doskonale stapia się z cerą. Zatrzymuje wilgoć w skórze, zapobiega wysuszaniu w klimatyzowanych czy ogrzewanych pomieszczeniach. Chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV. (www.asianstore.pl)

Few words about cream: Deeply moisturizing BB cream with hyaluronic acid. Evens skin color, discreetly beautifies skin. Excellent choice if you want to get the effect of no make-up and well-hydrated skin. Contains extract of the bark of a tanaka tree which has the cooling properties and control sebum production. The composition of hyaluronic acid and a patented Bio Mineral Amino Acid Essence, rich in protein, amino acids and minerals, creates a unique formula water that gives a feeling of freshness and a natural finish. With non-greasy, light texture, the cream blends perfectly with the skin. Retain moisture in the skin and prevents drying in air-conditioned or heated rooms. Protects against harmful UV rays. (www.asianstore.pl)

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka 2 ml wystarczyła mi na 10 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. 2 ml sample I used 10 times.
 


Produkt jest kremowy, ale nie zbyt gęsty - bardzo dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is creamy but not too thick - it applied very good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest mocno kwiatowy, ale może przeszkadzać. Krycie było porównywalne z podkładem lekko/średnio kryjącym. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is strong flower-lik,e but it can irritated user. Covering was compared with light/medium covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream.


Cera wyglądała jakby nic nie było na niej, ale nie było efektu zdrowej skóry. Na niedoskonałości potrzebny był korektor. Kolor dopasowywał się średnio – wpadał lekko w róż i był za ciemny.  Jest to jeden z najciemniejszych kremów BB jakie miałam.

Skin looked like there was nothing on it, but there was no effect of healthy skin. The imperfections needed a concealer. This cream matched my skin average - was slightly pink and it was too dark. This is one of the darkest BB cream that I had.


Ten krem mnie nie zachwycił. Miał głęboko nawilżać skórę, ale ja tego nawilżenia nie czułam. Efekt nagiej skóry dawał rzeczywiście, ale naturalnego, zdrowego wyglądu cery nie było. Poza tym ciągle miałam wrażenie, że mam suchą skórę – taką, która nie wygląda zdrowo. Niespodzianek na twarzy nie było. Krem zastąpił mi podkład ale korektor okazał się niezbędny. Wieczorem po myciu skóra wyglądała na lekko przesuszoną.

I'm not
impressed with this cream. It should deeply moisturize the skin, but I didn’t feel moisture. It gave an effect of bare skin indeed, but there wasn’t natural healthy complexion. Besides, I still felt that I have dry skin - one that doesn’t look healthy. Fortunately there were no "surprises" (pimples) at all. Cream replaced foundation for me but concealer was essential.. In the evening after washing, my skin looked slightly dry.


Ogólnie jestem nim z lekka zawiedziona, nie jest to, czego szukałam. Nie biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień.

In short –I was alittle disappointed, this wasn't cream that I searched for. I won't think about this cream as a BB cream for me in the future.

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Black Cat (Kate)

12 komentarzy:

  1. właśnie nie mogę sobie przypomnieć, czy go miałam, czy nie, czyli jakiegoś wielkiego znaczenia na mnie nie wywarł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, uważam że z nim wyglądam gorzej, niż bez niego ;-) Zobaczymy jak będzie z pozostałymi kremami Bio-Essence ;-)

      Usuń
  2. A już o nim ciepło myślałam - bo kwas hialuronowy i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też tak miałam, ale mam jeszcze dwa do przetestowania - może tam trafię na coś wartego chwalenia :-)

      Usuń
  3. Jesteś kopalnią wiedzy na temat kremów BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba za dużo powiedziane - szukam, sprawdzam i dzielę się moimi spostrzeżeniami :-)

      Usuń
  4. A już myślałam, że coś dla mnie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...