sobota, 15 grudnia 2012

Clinique Lash Doubling Mascara & Lash Builder Primer

Hej,

Dziś pokaże wam różdżkę z Clinique’a którą zakupiłam jakiś czas temu w Douglasie. Jest to Clinique Lash Doubling Mascara & Lash Builder Primer :-)

Hey,

Today Ill show you the Clinique wand that I bought some time ago in Douglas. It’s Clinique Lash Doubling Mascara & Lash Builder Primer :-)




Rożdżka składa się z bazy Clinique Lash Builder Primer i tuszu Clinique Lash Doubling Mascara.

Wand is made of a base of Clinique Lash Builder Primer and Clinique Lash Doubling Mascara.



Clinique Lash Builder Primer zawiera unikatową kombinację polimerów, które przedłużają trwałość maskary, wydłużają rzęsy i nadając im pełniejszy wygląd. Nawilżająca formuła zapobiega przed wysuszaniem rzęs.

Clinique Lash Builder Primer contains a unique combination of polymers that holds mascara to lashes for a longer, lengthen lashes and giving them a fuller look. Moisturizing formula prevents the lashes from drying out.



Tusz Clinique Lash Doubling Mascara to typowa pogrubiająca maskara – ma za zadanie dwukrotnie pogrubić rzęsy, rozdzielają je i nie pozostawiając grudek.

Clinique Lash Doubling Mascara is a typical lash-thickening mascara it job is to thicken lashes twice, separate them and leaving no lumps.



Nagie oko/Naked eye


Clinique Lash Builder Primer


Clinique Lash Doubling Mascara.


Jakie jest moje zdanie na temat tej różdżki? Jest to całkiem sympatyczny produkt. Baza ładnie wydłuża i u mnie podnosi rzęsy bez sklejania ich. Tusz rozkłada się na niej równomiernie – razem tworzą całkiem dobry duet. Nie zachwycił, ale też nie rozczarował. Ogólnie za cenę, za jaką kupiłam tą różdżkę, nie będę narzekać. Znacie te produkty?

What is my opinion on the wand? This is a pretty nice product. Base extends nicely lashes and in my case curls them without sticking. Mascara is distributed evenly on it - together form a pretty good duo. I’m not impressed, but also not disappointed. Overall, for the price at which I bought this wand, I will not complain. You know these products?


Black Cat (Kate)

6 komentarzy:

  1. Ja kiedyś zakupiłam takie dwustronne cacko z Loreala i byłam bardzo rozczarowana, ale to było kilka lat temu, więc mam nadzieje, że coś w tej sprawie ruszyło do przodu:)
    Clinique to bardzo dobra firma, ale drugi raz na taką maskarę się nie zdecyduje. Idealną regenracją dla moich rzes stanowi kilka dni bez tuszu na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go miałam - to był Double Extension i powiem tak na początku było ok, ale potem bardzo się nim rozczarowałam :-) Oba produkty ogólnie występują oddzielnie i można je właśnie tak kupić. Ta różdżka to była jakaś akcja promocyjna :-)
      Moja twarz też odpoczywa w dni bez makijażu ;-)
      A propos makijażu spełnię Twoją prośbę z posta o cieniu Hawaiian Beach i pokażę coś na Święta ;-)

      Usuń
  2. Jakoś nie po drodze mi z ich tuszami. Sama nie wiem dlaczego. ;] Ale znam pomadki. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to tak czasem jest - ja postanowiłam im dać szansę :-)Ja znam Chubby Sticks :-D

      Usuń
  3. Kiedyś siostra miała coś podobnego, nie sprawdziło się u niej i od tego czasu mam awersje do tego typu tandemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zdecydowanie inny od tandemu np L'Oreala, ale masz racje, że z takimi duetami to różnie bywa.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...