czwartek, 3 października 2013

Real Techniques by Samantha Chapman Core Collection

Hej,

Na dziś przygotowałam wam kolejną porcję pędzli Real Techniques by Samantha Chapman. Po Stippling Brush (<-klik), Setting Brush (<-klik), Expert Face Brush (<-klik) i Starter Set (<-klik) czas na Core Collection :-)

Hey,

For today I’ve prepared fo you another portion of Real Techniques brushes by Samantha Chapman. After
Stippling Brush (<-click), Setting Brush (<-click), Expert Face Brush (<-click) and Starter Set (<-click) it’s time for Core Collection :-)


Opakowanie klasycznie charakterystyczne dla pędzli Real Techniques, tylko znacznie większe :-D Z tyłu mamy informacje o wszystkich pędzlach zawartych w nim./Package is classic characteristic for the Real Techniques brushes, only much bigger :-D – On the back we have all the information about  contained in brushes.



W środku mamy 4 pędzle w bardzo sympatycznym etui, które możemy sobie zamknąć i zabrać ze sobą w podróż lub odpowiednio rozłożyć i traktować jako stand na pędzle :-)/Inside we have 4 brushes in a very nice case that we can close and take with us on a trip or dissipate and treated as a stand for brushes :-)



Wszystkie 4 pędzle składają się ze złotej rączki (seria your base/flawless), na której z jednej strony widnieje napis „Real Techniques by Samantha Chapman” a z drugiej nazwa danego pędzla. I tak w skład zestawu wchodzą:

All four brushes are made of an aluminum gold handle (your base/flawless series), that on the one side has an inscription "Real Techniques by Samantha Chapman" on the other the name of the brush. Thus, the set includes:

Detailer Brush


Pointed Foundation Brush


Buffing Brush


Contour Brush


Jak wszystkie pędzle Real Techniques również te mają gumową, antypoślizgową końcówkę oraz wykonane są z dwukolorowego syntetycznego włosia typu Taklon - włosie ciemne z jasną końcówką - o bardzo miękkości i sprężystości. Nie posiadają skuwki :-)

Like all the Real Techniques brushes also those have rubber anti-slip tip and are made of a two-color synthetic Taklon hair - dark hair with a light tip - very soft and elastic. Don’t have a cap :-)


Zestaw technicznie ma nam dać możliwość wykonania podstawowego makijażu twarzy – od nałożenia podkładu, przez korektorowanie po pełne konturowanie i pudrowanie, więc mamy różne pomocne pędzle: języczkowy mały precyzyjny do korektora, języczkowy do podkładu, flat top do pudru, podkładów i podkładów mineralnych i  kuleczkę do konturowania.

This set technically give us a possibility to make basic facial make-up - from applying foundations, concealers at full contouring and using powder, so we have different useful brushes: small uvular precision for the concealer, uvular to the foundations, flat top for powder, foundtions and mineral foundations and oval for contouring.


Moje zdanie na temat tego zestawu...  Znów powiem, że jakoś specjalnego zachwytu nie ma, choć jest lepszy niż Starter Set (<-klik).  Bardzo lubię do brązera i rozświetlacza Contour Brush – jest nieduży, precyzyjny i rzeczywiście wygodny. Buffing Brush również należy do bardzo fajnych wygodnych pędzli. Przypomina Hakuro H 51 (<-klik), więc świetnie nakłada się nim kremy BB, podkłady i spokojnie da się używać go do pudru. Testowałam go też na podkładzie mineralnym i było ok., jednak Expert Face Brush (<-klik) wg mnie jest lepszy. Detailer Brush to malutka wersja pędzla do podkładu. Owszem nadaje się do korektora, choć znacznie lepiej używa się go jako pędzla do nakładania szminki. Natomiast Pointed Foundation Brush zostawia niesamowite smugi i trzeba się niesamowicie napracować, żeby podkład wyglądał naturalnie.

My opinion on this set ... Again I will say that somehow there isn’t a special delight, although it’s better than the Starter Set (<-click). I like for bronze and highlither Contour Brush - is a small, precise and really comfortable. Buffing Brush also is a very nice comfortable brushes. It reminds Hakuro H 51 (<-click), so it’s great in appling the BB creams, foundations and can easily use it to powder. I have tested it on a mineral foundation and it was ok, but the Expert Face Brush (<-click) by me is better. Detailer Brush is a tiny version of the foundation brush. Yes it’s suitable for concealer, but is much better as a brush to apply lipstick. However, Pointed Foundation Brush leaves amazing streaks and you have an incredible work hard to foundation looks natural.


Włosie nie wypada podczas czyszczenia, nie łamie się i nie odkształca.  Jeśli chodzi o czyszczenie, to używam zarówno płynu Kryolan jak i Inglota i oba sprawdzają się bardzo dobrze. Pędzle schną 15 minut do godziny.

Hair doesn't come out during washing, doesn’t break and doesn’t deform. When it comes to cleaning, I use both liquids Inglot and Kryolan and both perform very well. Brushes dry about 15 minutes to one hour.


Zestaw jest sympatyczny, ale nie powalający. Rzeczywiście można nim zrobić cały makijaż twarzy bez oczu, ale czegoś mi w nim brakuje. W Polsce kosztuje około 100,00 zł, w zależności od sklepu. Na stronie producenta widnieje cena 18,00 $, a na youtubie znajdziecie tutorial Sam do Core Collection (<-klik).

The set is nice, but not to die for. You can actually do the whole face make-up without eyes, but something was missing in it. In Poland it costs about 100,00 PLN, depending on the store. On the producer website price is 18,00 $, and on youtube you will find Sam’s tutorial to the Core Collection (<-click).



27 komentarzy:

  1. Ten zestaw mnie nie kusi wolę kupować pojedyncze pędzle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież :)

      Usuń
    2. Karola - Ogólnie też wolę pojedyncze pędzle, ale obiecałam sobie, że sprawdzę Real Techniques, wiec mam :-)

      Usuń
  2. W PL nie opłaca się ich kupować, ja z reguły kupuje na iHerb :) Tylko tego zestawu brakuje mi do pędzlowego spełnienia, ale już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwetto, ja też polubiłam zakupy na iHerb. Przesyłka trwa wieczność, ale cena jest nawet z przesyłką nieporównywalnie niższa niż u nas. Kusi mnie ten zestaw strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś na niego ochotę, ale mi przeszło i zostałam przy mojej MACowej pędzlowej kolekcji, którą kocham i wielbię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :-) I bardzo dobrze :-) Ale moja droga - ktoś mi wisi kolekcję pędzlową w poście :-D Czekam na nią cały czas :-)

      Usuń
    2. pamiętam Kasieńko! post wprowadzający mam już napisany i gdyby nie te zmiany moje blogowe, już by się pojawił ;) ale będzie na dniach! :*

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę i dziękuje :-*

      Usuń
  5. Bardzo fajna recenzja! Ale historia się powtarza ... z całego zestawu podoba mi się tylko jeden pędzel. I bardzo cieszę się, bo podpowiedziałaś mi alternatywę dla niego (Hakuro H51) więc go sobie odpuszczę. Zresztą i tak wiesz , które pędzle RT interesują mnie najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak się moja Sigma rozpadnie to poszukam czegoś ale coraz mniej mnie te pędzle przekonują...:( podobno jest na ebay zamiennik kazdego z nich za 10 zl z przesylka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam :-) Polecam Expert Face Brush, bo to dobry pędzel :-)

      Usuń
    2. Jest odpowiednik . Marka nazywa się Yoursna i jest rzeczywiście tania, ale porównywałyśmy z Kate z oryginałem...... i niestety on tylko wygląda podobnie :-(

      Usuń
    3. Dokładnie - jak Aga zaczęła macać skunksa, to od razu było czuć różnicę :-) Dlatego jednak jeśli wybierać pomiędzy oryginałem a podróbką, polecam oryginał :-)

      Usuń
    4. o dobrze wiedzieć, bo te tanie podróbki mnie kusiły;D

      Usuń
    5. To cieszę się, że napisałam o tych pędzlach na czas :-)

      Usuń
  7. Bardzo mnie zastanawia ile pędzli posiadasz w swojej kolekcji? Pewnie jest to ilość przyprawiająca mnie o zawał serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest ich dość sporo ;-) Ale zawału raczej byś nie dostała :-) U Marti pewnie tak XD

      Usuń
  8. swietne ;d
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatna recenzja:) Kiedyś się zastanawiałam nad tym zestawem, ale głos rozsądku mi podpowiedział, że Beauty Blender, pędzel do różu i do pudru, które mam są całkowicie zadowalające. Właściwie z pędzelków przydałby mi się jeszcze jeden 239 z MACa, mały geniusz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Jak wiesz, ja bardzo lubię Twoje posty, bo są dla mnie bardzo przydatne przy wyborach i zakupach :-) A jakoś tak się stało, że chciałam spróbować tej serii i ją mam :-) Natomiast nie uważam, że pędzle nie powalają i da się inne znaleźć w całkiem fajnych cenach, które będą lepsze :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...