niedziela, 10 listopada 2013

Haul

I znów niedziela...

Dziś nie będę marudzić, jak to jej bardzo nie lubię, ponieważ jutro mam wolne (choć na tą chwilę uważam, że mój mózg chyba jeszcze nie przyswoił sobie tej informacji) :-) Dodatkowo nie będę wam smęcić (mimo dość przygnębiającej pogody), ponieważ wczoraj zagniotłam sobie drożdżówkę z serem i wiśniami :-D Stąd pisząc ten post bezczelnie ją pożeram popijając czymś co na opakowaniu ma napisane „napój instant o smaku czekolady” XD

And Sunday again ...

Today, I won’t  linger, that I don’t like it, because tomorrow is day off (at least for the moment, I think my brain is probably still not assimilated the information) :-) In addition, I won’t sadden (although quite depressing weather), because yesterday I kneaded the bun with cheese and cherries :-D So writing this post shamelessly devour it sipping something that has on the package "instant drink with chocolate flavor" XD


A trzeci powód, dla którego nie będę marudzić, to temat dzisiejszego postu – zakupy XD Te zakupy poczyniłam od w sumie końca sierpnia (pisałam wam, że moje haule mają spore opóźnienie) do dziś i będzie to ostatni haul w tym roku. Z lekka zaszalałam, ale co mi tam :-) Mogłam, to czemu nie :-)

A third reason why I won’t linger is the subject of today's post - shopping XD I made these purchases ​​from the end of August in total (I wrote you that my haul’s have considerable delay) till today and this will be the last haul this year. In light pushed the boat out, but what the hell :-) I could, why not :-)

Douglas


Zacznę od tego, że byłam tam dwa razy. Raz obiecałam sobie, że jeśli uda mi się wybronić 3 Inspekcje Pracy, które przyszły w ciągu jednego tygodnia w pierwszych dniach września, bez mandatu, to coś sobie kupię w nagrodę :-) O dziwo udało się i wyszłam ze szminką Shiseido BR-702, o której napiszę na dniach. Dodatkowo wykorzystałam możliwość wymiany starego tuszu na miniaturę z Clinique  - miałam jakiś stary tusz z Avonu, więc interes zrobiłam ;-)

Let me start by saying that I've been there twice. Once I promised myself that if I can defend three Labour Inspectorat, which came within a week in early September, without a mandate, I’ll buy something myself as a reward :-) Strangely succeeded and I went with lipstick Shiseido BR -702 about which I write in a few days . In addition, I used the opportunity to replace the old mascara on the miniature from Clinique - I had an old mascara from Avon, so I did interest ;-)


Za drugim razem kupiłam sobie cień z Shiseido w kolorze YE 121 :-)/The second time I bought an eye shadow from Shiseido in color YE 121 :-)

Hebe


Oferta, ofertą, ale tu wyszło jak bardzo „promocje” nie są promocjami. Czemu? Miałam ochotę na kolejne kolory z Maybelline Color Whisper. Szminka normalnie kosztuje koło 25,00 zł. W dniu oferty na wszystko miało być – 40%. Dzień wcześniej było sprawdzone, że szminka bez promocji kosztuje 24,99 zł, jakaś przecena było, to kosztowała chyba 19,00 zł. W dniu –40% cena regularna widniała 29,00 zł a szminka kosztowała chyba 17,00 zł. Dokładnie to samo robi Super Pharm. Kiedyś zrobię wam zdjęcia i pokażę, bo można się łatwo nabrać. Nie mniej jednak mam kolory 430 i 440 :-)

Offer, the offer, but it came out here why a "promotions " are not promotions. Why is that? I felt like to buy the other colors of Maybelline Color Whisper. Lipstick normally costs around 25,00 PLN. On offer day at all meant to be - 40%. The day before it was proven that the lipstick without promotion costs 24,99 PLN, there was some sell-off, it cost 19,00 PLN. On the day -40 % regular price was labeled 29,00 PLN and the lipstick cost something about 17,00 PLN. That's exactly what makes Super Pharm too. Someday I take the pictures and I'll show you because you can be easily fooled. Nevertheless, I have colors 430 and 440 :-)

4 You


Po spotkaniu z Tami wracałyśmy koło perfumerii 4You. Weszłyśmy popatrzeć no i wyszłam z kolejną szminką Shiseido – tym razem kolor RD 516 za całe 56,00 zł ;-)

After meeting with Tami we came back near perfumery 4You. We walked in just to look around and I went out with another lipstick from Shiseido - this time the RD 516 color for 56,00 PLN ;-)

Ladymakeup


Opisuję dla was pędzle Real Techniques, które mam w swojej kolekcji, nie mniej jednak od dłuższego czasu miałam ochotę (między innymi XD) na pędzle Zoevy. Tak się złożyło, że w moje łapy wpadło kilka w tym zestaw 7 pędzli do oczu, Petit Eye Blender SB223, Smudger SB226 i Precise Shader SB238 ;-)

I describe to you Real Techniques brushes that I have in my collection, nevertheless for a long time I wanted (among other things XD) the Zoeva brushes. It so happened that a few fell into my hands with this set of 7 brushes for eyes, Petit Eye Blender SB223 , Smudger SB226 and Precise Shader SB238 ;-)

Organique


Po kupieniu małego zestawu miniatur okazało się, że jest coś, czym mogę się mumifikować bez wysypu nieproszonych gości ;-) W związku z czym pomaszerowałam sobie kupić Fresh’n’Fruity Body Fluffy Souflette i dorzuciłam z tej samej serii Shower Gel :-) Dopiero po wyjściu ze sklepu zorientowałyśmy się z Agą, że był w nim na wizytacji Pan Tomasz Czarski – CEO :-)

After buying a small set of miniatures , it turned out that it is something with that I can mummify myself without rash of uninvited guests ;-) Therefore I marched to buy Fresh'n'Fruity Body Fluffy Souflette and I added from the same series Shower Gel :-) Only after leaving the store with the Aga we find out that there was in it to visit Mr. Thomas Czarski - CEO :-)

Marionnaud


Tu korzystając ze zniżki 23% na weekendzie z Memoriałem Milesa Davis’a kupiłam Mary-Lou Manizer z The Balm :-)

Here, using the 23% discount on the weekend of Miles Davis Memorial I bought Mary- Lou Manizer from The Balm :-)

Gmarket


Dzięki Tekashi (<-klik) zrobiłam bardzo duże zakupy, korzystając z różnych okazji i zachciewajek :-) Część była wymiennie z Agą ;-) Nie wiem, czy wszystko będzie mi odpowiadać, ale chciałam spróbować i tyle. W związku z tym duuuużo pielęgnacji z Mizona, kilka lakierów do paznokci, cienie po powiek z IPKN i takie tam ;-) Zobaczymy, jak będą się sprawować – najwyżej jak nie podołają, będą szukać nowych domów :-) Mam nadzieję, że większa część ze mną zostanie ;-)

Thanks to Tekashi (<- click) I did a very large purchase , using a variety of occasions and wishes :-) Some were interchangeable with Aga ;-) I don’t know if all will suit me, but I wanted to try and that's all. Therefore a looot of skin care from Mizon, some nail polishes, eye shadows from IPKN and stuff ;-) Let's see how these will do - if they not cope, they’ll find new homes :-) I hope that most of them stay with me  ;-)

A tu mały prezent od Tami z jej zagranicznych wypadów ;-)/And here's a little gift from Tami with her ​​foreign trips ;-)


30 komentarzy:

  1. Pomimo, iż nie moje zakupy i tak bardzo moje oczy cieszą, bo wiem jak bardzo były wyczekiwane i jaką radość spowodowały :-) Drożdżówka wygląda wybornie :-)
    A pędzle Zoeva to był jeden z najlepszych moich ostatnich zakupów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też moje oczy cieszą :-)
      Drożdżówka była bardzo smaczna :-D
      Cieszę się, że mogłam pomóc :-)

      Usuń
  2. moje zakupy przy Twoich to pikuś :D pokazuj wszystko z bliska :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam pikuś ;-) Oczywiście, że pokaże wszystko, tylko nie raz ;-)

      Usuń
  3. Spore zdobycze, kilka rzeczy i mi wpadło w oko. Przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę:
    - drożdżówkę
    - zobaczyć wszystko bliżej :-)

    Szminka z 4You jest śliczna i jest przedmiotem zazdrości :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak upiekę następną, to dostaniesz :-)
      Wszystko bliżej też jakoś się zorganizuje :-)

      Jest piękna, zgadzam się :-D

      Usuń
    2. Trzymam za słowo!
      Trochę zmartwił mnie wpis, że to ostatni haul... Ale mam nadzieję, że to nie oznacza końca zakupów w tym roku ;-)

      Usuń
    3. Trzymaj :-)
      Nie napisałam, że to koniec zakupów, tylko koniec hauli XD

      Usuń
  5. Bezczelnie jest nie tylko ją pozerać, ale też ją nam pokazywać - tym bardziej, że ja drożówki uwielbiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cleo, ale to miał być taki miły i sympatyczny gest, żeby wytłumaczyć dlaczego nie marudzę z powodu niedzieli ;-)

      Usuń
  6. ten GMarket, to azjatyki tak? to mi niespodzianka :D hihi
    chyba zaShiseidowałaś się ostatnio :) ciekawam co to tam dokładnie masz.. to znaczy co masz, to napisałaś :P ale jak to wygląda :D czekam na pościki i prezentacje :)
    i Organique pyszne! suflecik kocham! teraz czeka na mnie w Polsce kolejny, ale nawet nie pamiętam jaki zapach wzięłam :P Tomka nie poznałyście? :P

    dawaj gryza drożdżówy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten azjatycki :-)
      Ogólnie lubię Shiseido, więc akurat tak wyszło, że w tę stronę :-)
      Będą pościki i prezentacje i to już niedługo, ponieważ moje haule mają masakryczny poślizg ;-)
      W kwestii Organique wygląda na to, że mogą go używać bez większego uszczerbku na zdrowiu XD
      Nie poznałyśmy, ale ważne, że zreflektowałyśmy się później :-)

      A masz cały kawałek Mamciu - nawet dwa :-)

      Usuń
    2. czekam więc na pełne prezentacje :D
      a czemu miałabyś go używać z uszczerbkiem na zdrowiu? :O

      Usuń
    3. Bo mnie po wszelkich balsamach po prostu wysypuje - pełno krost, syfów itd itp.
      Dla tego po prostu nie używam :-|
      A po tym nic nie było, więc mumifikacja bez uszczerbków możliwa i stąd pełne opakowanie :-)

      Usuń
  7. ooo proszę proszę :D to już ostatni? hmm no ja chyba tez postanowię tak, bo trzeba na Christmas Haul odkładac :D
    Princa bardzo lubię, a purple rain i the most beautiful girl in the world to moje all time favourite ;)

    ps. wyglądaj listonosza.

    XO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie mówię, że nie zrobię innych zakupów, ale raczej nie szybko, poza tym jak sama zauważyłaś niedługo święta, więc pewnie tu coś się urodzi ;-)
      Prince jest jednym z wielkich artystów naszych czasów, niezależnie czy się go lubi, czy nie :-) A Breakfast Can Wait jest zapowiedzią kolejnej płyty :-)

      Coś Ty zmajstrowała??? 0_0

      Usuń
    2. nowa płyta, w końcu!

      hahah nic :)

      Usuń
  8. Pędzle Zoeva mi się marzą i chyba klikną kilka w DDD ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już te kilka będziesz mieć, to pochwal się nimi XD

      Usuń
  9. jejku to okropne co oni robią z tymi promocjami! jakiś urząd ochrony konsumenta powinien się bliżej im przyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się, czy nie zapytać się tam, jak ta sprawa się ma :-)

      Usuń
  10. Drożdżówka z serem i wiśniami. :D Ale mi smaka narobiłaś.
    Poka Shiseido! poka poka! :] IPKN, bo jestem ich bardzo ciekawa. :)

    ps. Zoeva do mnie w końcu idzie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę :-)
      Na IPKN chwilę musisz poczekać :-)
      To jak będziesz mieć Zoevę, to się chwal :-D

      Usuń
    2. To ja w takim razie grzecznie czekam. :]

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...