wtorek, 3 stycznia 2012

Test kremów BB część IV Lioele Triple Solution BB Cream SPF30 PA++ 21 Light Beige/BB Cream test Part IV Lioele Triple Solution BB Cream SPF30 PA++ 21 Light Beige

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Jest to krem firmy Lioele - Lioele Triple Solution BB Cream SPF30 PA++ 21 Light Beige. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 50 ml:

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s Lioele - Lioele Triple Solution BB Cream SPF30 PA++ 21 Light Beige. This is how the full-size 50 ml oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: Lioele Triple Solution jest to wielofunkcyjny krem BB którego główne zadanie to ochrona przeciwsłoneczna, pielęgnacja przeciwzmarszczkowa oraz rozjaśnianie przebarwień. Polecany jest do cery mieszanej/tłustej. Nie ma ograniczeń wiekowych co do stosowania.  Posiada filtry SPF30 PA++ i kolagen warzywny.

Few words about cream: Lioele Triple The Solution BB cream is a multi-function BB cream features anti UV protection, anti wrinkle care and whitening effects. This product is recommended to combination/oily skin. It’s for all ages group. It includes SPF30 PA++ and vegetable based collagen.

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka 2 ml wystarczyła mi na 8 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. 2 ml sample I used 8 times.




Produkt jest dość kremowy, ale nie za gęsty i dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is quite creamy but not too thick and it applied good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu to owocowe kwiaty, przyjemny, nie za mocny. Krycie było dobre, w sumie porównywalne spokojnie z podkładem średnio kryjącym, przy czym trzeba było uważać, żeby nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające, gdyż można spokojnie stworzyć sobie efekt jasnej maski porównywalnej ze źle nałożonym podkładem. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is fruity flowers, pleasant and not too strong. Covering was good, you can compared it with medium covering foundation, but, you have to be careful  to use this cream in small portions and add some more in place that you need, because it’s very easy to make your face bright mask-like compared to poorly applied foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream.


Przyznam, że lubię kolorowe produkty marki Lioele. Niestety tu pojawiło się moje pierwsze lekkie rozczarowanie. Moja cera jest cerą mieszaną. W trakcie testów kremów BB nie zmieniam swoich produktów do pielęgnacji twarzy, żeby nagle nie zdarzyła mi się jakaś niemiła niespodzianka i móc ocenić poprawnie testowany produkt. Jak się okazało, po aplikacji tego kremu BB na mojej twarzy pojawiło się mnóstwo wyprysków. Drugiego dnia były całkiem spore i zastanawiałam się, skąd się to wzięło. Zmieniłam żel do mycia twarzy z Clinique i dalej były. Nie wiem, czy to mój organizm, czy krem, ale niestety przez parę dni walczyłam z pryszczami. Dopiero koło 7 dnia się uspokoiło. Sam krem krył przyzwoicie i rzeczywiście rozjaśniał cerę. Korektor jednak był dla mnie niezbędny. Kolor dopasowywał się średnio, gdyż rozjaśniał skórę i na mnie prezentował się bardzo różowo, podkreślając moje zaczerwienienia.

I had to admit, that I really like Lioele make-up products. This was my first lightly disappointment. I have combination skin. During BB creams test I didn’t change my skin care products, because I didn’t want to have any unpleasant suprises and I wanted to give you good info about products. After using this BB cream on my face there was a lot of pimples. On the sacond day they grow and I was wondering what happened. I changed my face liquid facial soap mild from Clinique and still it didn’t work. I don’t know what was that – my body reaction or BB cream, but for few day I had pimples. After about 7th day it calms down. This BB cream cover not so bad and got my skin more white. Cocealer was my first aid kit for that time. This cream didn’t matched my skin so well – it gave whitening effect but for me it was too pink and shows more my reddish areas.


Krem ładnie utrzymywał się przez cały dzień. Ponieważ dawał efekt podkładu i wykończenie lekko matowe, ale trzeba było użyć pudru na strefę T. Podkład zastąpił mi ale zaczerwienienia bez korektorów się nie obyły. Pod koniec dnia pojawiał się efekt błyszczącej skóry, ale w niewielkiej ilości. Wieczorem po myciu skóra była przesuszona i niestety te pryszcze...

This BB cream stayed well on my face for all day. It worked like a foundation and gave matt-powder finish, but I had to use powder on my T zone. It replaced me foundation but red spots didn’t disappeared without concealers. In the evening, after removing whole make-up my skin was very dry and those pimples....


Ogólnie uważam, że krem będzie dobry dla osób z tłustą skórą o pigmentacji cery dobrze znoszącej różowe zabarwienie. Na pewno będą z niego bardziej zadowolone niż ja. Nie biorę go pod uwagę jako krem dla mnie, ponieważ nie spełnił moich oczekiwań. Może za jakiś czas spróbuję jeszcze raz sięgnąć po kolejną próbkę tego kremu i dać mu szansę, ale na razie podziękuję.

In short – I think this BB cream will be good for people with oily skin, that look good in pink foundations – they will be more satisfied than me. This isn’t BB cream for me, because it didn’t meet my expectations. Maybe I’ll try it once again with another sample and give it one more chance, but not for now.

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

2 komentarze:

  1. A czy mogę prosić o propozycję makijażu w stylu pin-up ? :)
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Black Cat (Kate)- Aneta: Oczywiście, że można i taki się pewnie pojawi :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...