czwartek, 1 listopada 2012

Poznaj Avon Colour część XIII – Szminka LUXE w kolorze Nude Slip/Get to know Avon part XIII – LUXE Lipstick in Nude Slip

Cześć,

Dziś kontynuuję moje opowieści o nowej serii kolorowej, którą wprowadza od katalogu 16 Avon. W ostatnim poście pisałam od podkładzie LUXE Natural Glamur dziś będzie szminka w kolorze Nude Slip.

Hi,

Today I continue my stories about a new color series, which is introduced from the Avon catalouge 16. In my last post I wrote about
LUXE Foundation in Natural Glamour, so today will be about lipstick in colour Nude Slip.




Seria zawiera 15 odcieni szminek. Ja wzięłam Nude Slip (nikt się nie dziwi XD), choć wahałam się, czy nie przytulić Lustering Nude

Series includes 15 shades of lipstick. I took Nude Slip (no one is surprised XD), but I hesitated whether or not I should take Lustering Nude.







Popatrzcie, ile pracy włożyli w opakowania./Look at how much work they put into the packaging.

Pudełko/Packaging





Skład/Ingredients



Rozpakowana/Unpacked



Opakowanie jest bardzo eleganckie./The packaging is very elegant.



Tym razem na szmince nie pisze Avon, ale LUXE./This time, on the lipstick doesn’t write Avon, but LUXE.





Zaskoczyła mnie jakość. Szminka jest bardzo fajnym, kremowym masłem o ładnym, trwałym kolorze. Bardzo dobrze nawilża usta, długo się trzyma i wygląda niesamowicie elegancko. Jeśli ktoś lubi Revlon Colorburst™ Lip Butter, to powinien zdecydowanie jej spróbować. Moim zdaniem jest lepsza od Lip Butter. Uwaga – ten sam problem, co przy podkładzie - pachnie dość intensywnie kwiatowo. Nie każdy będzie w stanie znieść ten zapach, zwłaszcza, że nie znika od razu po nałożeniu.

I was surprised by the quality. Lipstick is a very nice, creamy butter with a nice, longlasting; color. Very well moisturizes lips, last long and looks extremely elegant. If you like Revlon Colorburst™ Lip Butter, then you should definitely try it. In my opinion, is better than Lip Butter. Note - the same problem as with foundation - it smells very intensely floral. Not everyone will be able to stand the smell, especially since it doesn’t go away immediately after application.

Kolor to piękny Nude./It’s a beautiful Nude color.



Tak prezentuje się na ustach./This is how it presents on lips.





Obecnie myślę o zakupach kolejnych kolorów, ponieważ dawno tak pozytywnie Avon mnie nie zaskoczył. Już nawet przeboleję zapach. Cena w promocji wynosi 25 zł, czyli taniej niż Revlon Lip Butter.  Oczywiście nie porzucę mojego ulubionego Clinique Chubby Stick’sa, ale ta szminka wejdzie do regularnego użytkowania.

Currently I’m thinking of buying the next colours, because it’s long time since last time Avon positively surprised me. I even get over the smell. Price promotion is 25  PLN, which is cheaper than Revlon Lip Butter. Of course, I don’t give up my favorite Clinique Chubby Stick, but this lipstick will come into regular use.



P.S. To dla tych, których już z nami dziś nie ma, a mamy ich w sercach/This is for the ones, who are no longer with us and we have them in our hearts.


Black Cat (Kate)

20 komentarzy:

  1. Szminka bardzo fajnie wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Denerwuje mnie sposób pokazywania odcieni szminek w katalogach Avonu. Te komputerowe kolory często odbiegają od prawdziwych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe - głownie dlatego zaczęłam prowadzić tę serię :-) Po ponad 10 latach u nich mam dużą wprawę - koleżanki zawsze mnie pytają, jak to jest, że ty zawsze trafiasz i takie fajne kolory kupujesz :-) Lata praktyki ;-)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będziesz wytrwała w prowadzeniu tej serii, bo to bardzo przydatna rzecz :)

      Usuń
    3. Dziękuję - tym bardziej mnie motywujesz, żeby ją prowadzić :-) Jakieś życzenia?

      Usuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale pomadki z wygrawerowaną nazwą na sztyfcie wydają mi się bardziej interesujące. Dziwna jakaś jestem.... o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu dziwna - po prostu tak masz :-) Tym razem na grawerze jest LUXE w pionie. Normalne serie mają AVON w poziomie :-)

      Usuń
  4. Całkiem przyjemnie się prezentuje, bardziej mi się spodobał efekt Clinique, ale też ładnie. Z Avon nie kupowałam już lata;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clinique też mnie się bardziej spodobał :-) Info dla Ciebie - jest fajna limitowana oferta na Clinique w Douglasie - w cenie tuszu dostajesz konturówkę i miniaturę kremu pod oczy lub druga wersja ma 2 kremy ;-)

      Usuń
    2. ooo fajnie, zerknę, dziękuję za info:) ale już mi serce mocniej zabiło bo myślałam, że na chubby sticks jakaś promo;D

      Usuń
    3. Jak bym taką znalazła to już byś miała zaspamowaną skrzynkę czymś pod hasłem - "JAZDA DO SKLEPU XX PO CHUBBY STICKS - TANIE" XD
      Zauważyłabyś na 100% :-D

      Usuń
    4. he he dzięki:* może kiedyś się trafi promo:D

      Usuń
    5. Wtedy spamuj mnie, że jest :-D

      Usuń
  5. To się Avon postarał tym jej gustowny i ekskluzywnym opakowaniem ;)
    w szminkach nie gustuje, bardziej wole lusche na usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarali się. Ciekawe, co jeszcze poprawią ;-)
      Wolę szminki niż błyszczyki, choć najbardziej balsamy - mogą być lekko barwione :-)

      Usuń
  6. Czy Tobie jakakolwiek szminka podkreśla suche skórki? Też tak chcę! :) Znów nudziak, ale o dziwo (mówi to osoba, która za nudziakami nie przepada) bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tendencji do suchych skórek, choć nie używam regularnie balsamów. Dopiero staram się tego nauczyć. Szminki nie wysuszają mi ust - bardziej błyszczyki - to moja zmora :-)

      Usuń
  7. Witaj!
    Ciekawy kolor wybrałaś, ale to wciąż nie ten, którego już od dawna poszukuję, a skoro masz w tym doświadczenie, to może mogłabyś mi w tym pomóc??

    Niegdyś(parę lat temu), Avon prezentował wśród kolekcji Color Trend, szminkę o nazwie Urban Neutral.
    Zakochałam się w nim na zawsze, podobnie z reszta jak i moja Przyjaciółka! :)
    Niestety Avon zaprzestał sprzedaży tegoż produktu, a my cierpimy na jego brak i absolutnie nie możemy znaleźć zamiennika tej szminki!
    Jedynie Constance Carroll posiada odrobinę podobną pomadkę o nazwie Rouge a levres, nr 189, jednakże i ona wpadła mi raz jedyny w ręce, a teraz już nigdzie jej nie udało mi się kupić.
    Masz może jakieś własne odniesienia wobec powyższych kolorów??
    Są to odcienie brudnego różu, ale na ustach można je nie tylko nałożyć delikatnie, ale i przyciemnić, co daje satysfakcjonującą gradację odcienia.
    Wydaje się nam, że posiada on w sobie również nutkę beżu oraz fioletu, co czyni ją tak wyjątkową(mowa tu o Urban Neutral).
    Proszę, jeżeli coś wiesz na ten temat, lub ktokolwiek z czytających(o ile nie zasnęli), to dajcie znać!!!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-)

      Doskonale wiem, o czym mówisz, gdyż przez wiele, wiele lat ta pomadka była moim numerem jeden pod względem kolorystyczny. Niestety Avon w swoich kampaniach stwierdził, że lepiej sprzedaje się kolor Sequin i tak skończył się Urban Neutral. Był to Nudziak beżowy, złamany fioletem :-)
      W katalogu ta pomadka wyglądała na bardzo podobną, niestety nie ma tego brudnego fioletu w sobie.
      Na dniach powinnam mieć błyszczyk z tej serii - zobaczę, czy on może będzie podobny.
      Do tej pory nie znalazłam zamiennika do Urban Neutral, ale jeśli tylko znajdę, dam znać - zostaw do siebie namiar :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...