piątek, 9 listopada 2012

Lakier KOBO – Tokyo/ KOBO Nail Polish - Tokyo

Zgodnie z środową obietnicą dziś lecimy do Tokyo ;-) /According to Wednesday's promise we’ll  fly to Tokyo today ;-)

In The Spotlight(TOKYO) / 安室奈美恵 (Namie Amuro)

http://www.youtube.com/watch?v=7sGhHCuCnOk

Na wycieczkę zabiera nas KOBO z serią swoich lakierów do paznokci ;-)/On this trip takes us  KOBO with a series of their nail polish ;-)
Czytając nazwy stolic, którymi nazwano lakiery zastanawiałam się, jaki kolor otrzyma Tokyo.  Okazało się, że jest przepiękny odcień niebieskiego :-) /Reading the names of the capitals, that nail polish was named I was  wondering what color will be Tokyo. It turned out to be a beautiful shade of blue :-)


Opakowanie zawiera 7,5 ml lakieru.  Pędzelek jest dość mały i wąski, ale da się nim przyzwoicie pomalować paznokcie./Package contains 7.5 ml of product. Brush is quite small and narrow, but it can paint nails pretty well.

 
Tak wyglądają dwie na moich paznokciach XD/This way two coats look on my nails XD




Niestety, pomimo pięknego koloru lakier ten nie mogę ocenić pozytywnie – więcej wad niż zalet. Po pierwsze, drugie i trzecie – jest absolutnie nietrwały. Pomimo bazy i Top Coat’u nie wytrzymał u mnie na paznokciach nawet jednego pełnego dnia!!!  Końcówki zdarły się w tempie ekspresowym, nie mówiąc o większych powierzchniach. Do tego zmywanie było wyzwaniem – nigdy aż tak nie udało mi się upaprać sobie palców, a mam do tego niebywały talent XD  Dlatego pomimo pięknego odcieniu niebieskiego, nie jest on dla mnie. Może za jakiś czas dam mu jeszcze jedną szansę, ale w cuda nie wierzę.

Unfortunately, despite the beautiful color of the nail polish I can’t give it positive note - more disadvantages than advantages. First, second and third - is absolutely impermanent. Despite the base and top coat it couldn’t last on my nails even one full day! The tips tore off at the rate of express, not to mention the larger areas. In addition to that washing off was a challenge - I never could mess so much my fingers, even if I have this incredible talent for this XD So despite the beautiful shade of blue, it isn’t for me. Maybe some time I'll give him another chance, but I don’t believe in miracles.



O błękicie Tokyo nawet powstawały utwory, takie jak ten Najee „Tokyo blue”  :-)/About Tokyo blue were even created songs such as this Najee "Tokyo Blue" :-)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vBZvjycqd5U

Black Cat (Kate)

12 komentarzy:

  1. Kolorek piękny, ale zdziwiona jestem jego słabą jakością. Wydawało mi się, że KOBO ma dobre kosmetyki. Mam ich szminkę i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cienie, które uwielbiam i pigmenty też. Dlatego wybrałam teraz lakiery dwa no i psikus, pomimo pięknego koloru :-|

      Usuń
  2. Muszę dla mamy zapamiętać żeby raczej omijała lakiery Kobo szerokim łukiem. No chyba, że trafi Ci się od nich jakiś bardziej trwały lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa i powiem Ci, że problem jest. Dam mu jeszcze jedną, lub dwie szanse, ale jeśli rano pomaluję paznokcie, a wieczorem już mam odpryski, to coś jest nie tak, jak dla mnie :-|

      Usuń
  3. Dziekuje:)
    Piekny jest ten lakier. Kiedyś polowałam na niebieski odcień, ale zniecheciłam się widząc tylko szeroko rozwiniętą gamę pasteli. Może była taka moda, takiego niebieskiego - ciemnego, brakuje na mojej półce z lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pastele dominowały. Teraz na szczęście częściej można znaleźć cały przekrój kolorów. Kolor jest cudowny - jakość mniej :-|

      Usuń
  4. Jak usłyszałam, że KOBO będzie wypuszczało 'Tokyo' spodziewałam się innego koloru - czerwieni/purpury. A tu niebieski. Ładny, ale szkoda, że okazał się takim niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bałam się, że będzie różowy XD Kolor piękny - jakość mniej :-|

      Usuń
  5. ładny kolor (; ale ja nie przepadam za ciemnymi lakierami bo sprawiają kłopot przy zmywaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor śliczny - ten sprawiał wybitne kłopoty :-|

      Usuń
  6. Zostałaś dziś nominowana na moim blogu, zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...