środa, 24 października 2012

Clinique Chubby Stick 09 Heaping Hazelnut


Cześć,

Pamiętacie jak pisałam o Revlon Colorburst™ Lip Butter? Pisałam, że jest inny produkt do ust, który mnie kupił znacznie bardziej. Dziś będzie właśnie o nim. Jest to Clinique Chubby Stick w kolorze 09 Heaping Hazelnut.

Hi,

Remember how I wrote about Revlon Colorburst™ Lip Butter? I wrote that there is another lip product, which bought me much more. Today will be just about it. It’s a Clinique Chubby Stick in color 09 Heaping Hazelnut.



Tak wyglądał mój Chubby Stick jak go kupiłam :-)/This way my Chubby Stick looked when I bought it :-)


Odpakowujemy :-)/Unwrapping :-)



No i mamy naszą zabawkę. Chubby Stick to balsam nawilżający do ust, o określonym kolorze w automatycznym ołówku.

Well, we have our toy. Chubby Stick is moisturizing lip balm with color in an automatic pencil.


Skład/Ingredients


Co o niej piszę producent? Super nawilżający balsam napakowany ekstraktem z mango i masłem shea. Wszystko czego suche, delikatne usta potrzebują, żeby czuć się komfortowo miękko i gładko.  

What producer is writing about it? Super-nourishing balm is loaded with mango and shea butters. Just what dry, delicate lips need to feel comfortably soft and smooth. 



Tak prezentuje się reklama, którą dla was znalazłam na kanale Youtube firmy  Clinique :-)

This way is presented an advertisement which I found for you on the  Clinique Youtube channel :-)




Mój kolor to 09 Heaping Hazelnut. Tak wiem, znów odcień nude. Chyba już się do tego przyzwyczailiście ;-) W sumie można wybierać pomiędzy szesnastoma odcieniami, więc dla każdego, coś dobrego ;-)

My color is 09 Heaping Hazelnut. Yes, I know, again nude shade. I think you got used to it ;-) You can choose between sixteen shades in all, so something good for everyone ;-)


Co o nim myślę? Uwielbiam go :-D Nawilża usta, ładnie się trzyma i jest niesamowicie wygodny. Kolor nie jest bardzo intensywny, ale zawsze można nałożyć więcej produktu. Efekt na ustach jest bardzo naturalny. Do tego świetna forma pisaka, który wykręcasz ile potrzebujesz, malujesz usta, chowasz i po zawodach. Opakowanie jak dla mnie praktyczne, wygodne i bardzo estetyczne. Mój numer jeden na dzień dzisiejszy. Myślę nad kupnem innych kolorów – naturalny delikatny efekt na ustach to coś, co u siebie lubię bardzo, a Chubby Sticks właśnie taki dają.

What I think of it? I love it :-D It moisturizes lips, lasts long and is extremely comfortable. The color is not very intense, but you can always apply more product. The effect on the lips is very natural. Ad this great form of pen that tweak howmuch you need, paint lips and hiding. Packing is practical for me, comfortable and very aesthetic. My number one today. I'm thinking about buying the other colors - natural delicate effect on the lips is something I the most and the Chubby Sticks just give it.




Znacie? Używacie?/Do you know it? Do you use it?

Black Cat (Kate)

20 komentarzy:

  1. wow Kate chyba Ci coś zrobię zaraz:D piękny efekt, chcę go:D widziałam je wcześniej, ale na zdjęciach reklamowych kolory mnie nie powalały, zobacz jak ten Twój tam wygląda, jak ciemny brąz. A tu taki cudowny kolor. Teraz je zmacam koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mi zrobisz??? Uściskasz??? :-D Tylko nie duś proszę z radości :-D Cieszę się, że Ci się spodobało :-) Jestem zachwycona swoim, którego już połowę zużyłam i nie mogę się od niego odkleić :-) Szykuję się na kolejne kolory, tylko ciężko mi się zdecydować :-) Jak zmacasz, daj znać, jak się spodobały :-)

      Usuń
    2. no myślałam o czymś innym, ale niech będzie - uściskam:D

      Usuń
    3. Zaczynam się zastanawiać, co autor miał namyśli XD

      Usuń
  2. piękny nude! naprwdę! :) a ust to pozazdrościc !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny nude - mój ideała obecnie :-DDD
      Wolę moje oczy - tak jakoś wyszło :-)
      Ale oczywiście dziękuję za komplement :-D

      Usuń
  3. Co z tego, że nudziak, skoro taki ładny. :] Oj Kate, kusisz kusisz.... Tylko cena mnie troszkę zniechęciła. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest super zachęcająca, ale to jest ten jeden z niewielu razy, kiedy stwierdzam, że nie żałuję ani odrobinę wydanych pieniędzy :-)

      Usuń
  4. Zgadzam się z powyższymi opiniami. Niby nude, ale bardzo kusząco w nim usta wyglądają. Jakoś tak świeżo i młodzieńczo. Jestem ciekawa ceny...albo może lepiej nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłaś :-D No już się zaczynałam martwić, co się z Tobą dzieje :-D
      Bardzo fajna zabawka :-)
      Na Twoje życzenie cena - 79,00 PLN XD

      Usuń
  5. Nigdy nie pomyślałam, że te kredki są błyszczykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to bardziej balsam do ust, ale oni piszą, że to błyszczyk :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...