czwartek, 15 listopada 2012

Test kremów BB część XIX Tony Moly Dear Me Petite Cotton BB Cream SPF30 PA++/BB Cream test Part XIX Tony Moly Dear Me Petite Cotton BB Cream SPF30 PA++

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB. Tym razem nietypowo – recenzja próbki kremu którą dostałam w paczuszce od Tekashi :-) Jest to krem firmy Tony Moly - Tony Moly Dear Me Petite Cotton BB Cream SPF30 PA++. Odcienia nie podam, bo nie znam :-) Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 30 g:

Hi,

It’s time for another review of BB cream. This one is not typical one – a rewiev of a sample that was a gift form Tekashi :-) It’s Tony Moly - Tony Moly Dear Me Petite Cotton BB Cream SPF30 PA++. I can’t give you shae, because I don’t know it :-) This is how the full-size 30 goryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: Promowany przez koreańską grupę muzyczną T-ara, Tony Moly Dear Me Petite Cotton BB Cream jest kremem, który pomaga dać Ci miękką jak bawełna skórę, podobnie jak idlolom! Chroni skórę przed ostrymi promieniami UV z SPF 30 PA + +, poprawia nierówny koloryt skóry pozostawiającgładką, jedwabistą, o pudrowym wykończeniu. Idealny dla wszystkich rodzajów skóry, szczególnie dla osób o wrażliwej skórze, skórze tłustej i tych z trądzikiem (źródło: http://kpopheaven.com/pd/tony-moly-dear-me-petite-cotton-bb-cream/781/)

Few words about cream: Endorsed by T-ara, Tony Moly's Dear Me Petite Cotton BB Cream is a BB cream that helps give you that cotton-y soft skin, much like you've seen on idols! Protects skin from harsh UV rays with an SPF 30 PA ++, corrects uneven skin tone leaving behind a smooth, silky, powdery finish. Great for all skin types, especially those with sensitive skin, oily skin and those with acne (source: http://kpopheaven.com/pd/tony-moly-dear-me-petite-cotton-bb-cream/781/)

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka wystarczyła mi na 11 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. I used sample 11 times.



Produkt jest kremowy, ale nie zbyt gęsty - bardzo dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is creamy but not too thick - it applied very good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest kremowy, przyjemny, ale może przeszkadzać. Krycie było dobre, porównywalne spokojnie z podkładem średnio/mocno kryjącym. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB. Jedyne na co trzeba było uważać, to żeby nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające, gdyż można spokojnie stworzyć sobie efekt maski porównywalnej ze źle nałożonym podkładem

The smell of this product is creamy, pleasant but it can irritated user. Covering was good, you can compared it with medium/high covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream. The only thing that you have to be careful on is to use this cream in small portions and add some more in place that you need, because it’s very easy to make your face mask-like compared to poorly applied foundation.


Cera wyglądała naturalnie i zdrowo. Nie używałam do niego korektora - na bardzo duże niedoskonałości kładłam większą ilość kremu. Kolor dopasowywał się dobrze – choć bardzo delikatnie wpadał w różowy.

My skin was looked natural and healthy. I didn’t used concealer – on bigger red spots and imperfection I put a little more cream. This cream matched my skin colour good - it had very light pink shade.


Zdecydowanie jeden z najlepszych kremów, jakie wpadł mi w ręce. Poziom krycia zadowoli osoby szukające kremu podobnego do podkładu. Krem bardzo ładnie utrzymywał się przez cały dzień i wyglądał dość naturalnie. Ponieważ dawał efekt podkładu i wykończenie matowe, nie było potrzeby używania pudrów nawet na strefę T. Podkład zastąpił mi całkowicie a zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów. Wieczorem po myciu skóra  wyglądała świeżo  i zdrowo. Krem zachowywał równowagę wodno-tłuszczową mojej skóry i dawał efekt naturalnej, zdrowej cery.

Definitely one of the best creams that I came across. The level of coverage will satisfy those looking for a foundation-like cream. This BB cream stayed very well on my face for all day and looks very natural. Because it worked like a foundation and gave matt  finish, I didn’t use any powder, not even on my T zone. This BB cream replaced completly foundation for me and red spots disappeared without concealer. In the evening, after removing whole make-up my skin looked fresh and healty. This cream preserved water-oil balance in my skin and gave effect of natural and healthy skin.


Ogólnie jest z niego zadowolona i biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień :-)

In short – I’m pleased and I will think about this cream as a BB cream for me in the future :-)

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Black Cat (Kate)

26 komentarzy:

  1. Cieszę się, że BBik przypadł Ci do gustu. :)
    Zapomniałam napisać, że mimo iż wygląda na beżowy to ma różowe tony. Jest dostępny tylko w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat przy zdjęciach moja skóra miała zły dzień ;-)Byłam super zaskoczona jego działaniem :-)Dziękuję pięknie za cudowny prezent :-D

      Usuń
  2. Miałam odlewkę i po kilku użyciach byłam z niego zadowolona. Długo się trzymał, twarz wyglądała na świeżą i wypoczętą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to musisz być zakręcona na punkcie kremów BB :) A ten widzę, że działa świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego akurat nie miałam ale Tony Moly to jedna z moich ulubionych marek. Uważam, że ich kremy BB są niedoceniane. Wszędzie tylko Skin79, Lioele itd. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty nie powiesz, nie zauważyłam ;-P Masz rację, dlatego cały czas szukam XD

      Usuń
  5. uuuu wygląda genialnie, ja go już wpisałam na listę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wygląda, i odcień też mi by chyba pasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe - proponuję spróbować :-) Zwłaszcza, że Ty w róż :-)

      Usuń
  7. Ostatnio zamówiłam sobie na próbę z ebay 4 miniatury Skin79 i czytam sobie Twoje recenzje, żeby wybrać sobie jakiś BB. Nie ukrywam, zachęciłaś do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo uważam, że jest to zdecydowanie warte uwagi :-) Ogólnie Azjatycka pielęgnacja skóry jest bardzo godna uwagi :-)

      Usuń
    2. Już się w 90% zdecydowałam na ten, może ew. kupię 2 tańsze - ten o którym piszesz kosztuje z Korei 25 zł plus jeszcze jeden marki Holika Holika za 20 zł

      Usuń
    3. No widzisz - każdy coś dla siebie znajdzie :-) Pokaż je później proszę u siebie :-)

      Usuń
  8. super kryje i wyglada przy tym jak skóra, to sztuka. wydaje sie byc bardzo dobrym produktem ;) bbkremow nigdy nie uzywalam jakos..

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda super!
    nie używałam nigdy BB z wyższej półki, miałam drogeryjne z garniera i rimmela, ale oba wylądowały w koszu z wielkim hukiem... chętnie przetestowałabym ten przed kupnem, bo już nie mam zaufania.. chociaż wygląda super. znasz może jakieś źródło, gdzie możnaby dostać jego próbkę?
    pozdrawiam!
    E.
    http://czeresniewmasle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :-)
      Ja używam tylko i wyłącznie kremów BB pochodzenia azjatyckiego :-) Nie widziałam u nas nic, co choć w maleńkim stopniu by przypominało te azjatyckie u nas. Natomiast ja tą próbkę otrzymałam dzięki uprzejmości Tekashi, ponieważ nigdzie u nas w sklepach z kosmetykami azjatycki nie widziałam tego kremu BB. Natomiast mam go w planie zakupowym i jeśli poczekasz, to jest duża szansa, że będę mogła się nim podzielić, jak tylko go zakupię :-)
      Podrawiam :-)

      Usuń
    2. cudownie!
      wiesz, gdzie mnie szukać, baaaardzo bym Cię prosiła o wiadomość, jeśli będziesz już go miała, ewentualnie możesz polecić mi również jakieś inne, dziś zobaczyłam wyniki na Twoim blogu i spojrzałam na te wszystkie testy i oprócz tego podoba mi się Twoja top czwórka plus wygrany krem :) tak więc, jeśli wiesz, skąd możnaby zdobyć jakieś próbki, bądź sama bedziesz tak miła się podzielić, to będę całować po rączkach :D

      Usuń
    3. Praktycznie wszystkich tych kremów odlewki możesz kupić w granicach 8-12 zł za odlekę w Asian Store w Polsce. Ja tam kupowałam swoje :-) Nie mają w swojej ofercie Tony Moly (ten otrzymałam od Tekashi), Holika Holika (ten mam od Kuny Domowej, ale da się go kupić w Polsce w sklepie My Asia) i Mizona Water Max (ten dostałam od Beauty in English) :-) Ja będę kupować je mam nadzieję na początku czerwca i jeśli tylko będę mieć, to się podzielę :-) Chętnie Ci pomogę, ale proszę, napisz mi coś więcej o swojej skórze na maila blackcatstudio@o2.pl. Najlepiej jaki masz typ skóry, jaki odcień, co lubisz, czego nie lubisz (tak jak w podkładach) i czego oczekujesz od takiego kremu :-) Wtedy będę mogła Ci więcej podpowiedzieć :-)

      Usuń
  10. gdzie kupie ten krem BB?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i jestem z niego bardzo zadowolona,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...