poniedziałek, 30 stycznia 2012

Test kremów BB część VI Dr.Jart+ Silver Label Rejuvenating BB Cream SPF35 PA++/BB Cream test Part VI Dr.Jart+ Silver Label Rejuvenating BB Cream SPF35 PA++

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Jest to krem firmy Dr.Jart+ - Dr.Jart+ Silver Label Rejuvenating BB Cream SPF35 PA++. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 50 ml:

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s Dr.Jart+ - Dr.Jart+ Silver Label Rejuvenating BB Cream SPF35 PA++. This is how the full-size 50 ml oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/This is the sample that I was testing:


Parę słów o kremie: Wielofunkcyjny krem BB, który działa rozjaśniająco a także chroni przed zanieczyszczeniami, stresem a także promieniowaniem UV. Pokrywa zaczerwienienia oraz niedoskonałości dając efekt naturalnego i jednolitego odcienia skóry. Zawiera arbutynę rozjaśniającą cerę i zwalczającą przebarwienia, kwas hialuronowy dogłębnie nawilżający cerę, kompleks oczyszczający pory a także ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej lecący skórę.

Few words about cream: It’s a multi-function whitening and protection from environmental stress & UV exposure BB cream. Covers redness and trouble spots for a natural and even skin coverage. It has albutin ingredient, that helps skin to be brighter and clearer, Hyaluronic acid for an excellent moisturizer, sebum controlling complex and Centella Asiatica for the excellent calming skin.

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Znów nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB, bo chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę. Próbka 2 ml wystarczyła mi na 11 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream because I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin. 2 ml sample I used 11 times.



Produkt jest dość kremowy, ale nie za gęsty i bardzo dobrze się rozprowadzał na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is quite creamy but not too thick and it applied very good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest kremowy, przyjemny, delikatny. Krycie było dobre, porównywalne spokojnie z podkładem średnio kryjącym. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB. Jedyne na co trzeba było uważać, to żeby nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające, gdyż można spokojnie stworzyć sobie efekt maski porównywalnej ze źle nałożonym podkładem

The smell of this product is creamy, very pleasant and delicate. Covering was good, you can compared it with medium covering foundation. I didn’t use any foundation on this BB cream. The only thing that you have to be careful on is to use this cream in small portions and add some more in place that you need, because it’s very easy to make your face mask-like compared to poorly applied foundation.


Cera wyglądała naturalnie i zdrowo. Na większe niedoskonałości potrzebny był korektor. Kolor dopasowywał się dobrze – nie był za jasny, ale lekko różowawy.

My skin was looked natural and healthy. Bigger red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour good - it wasn’t too bright but slighly pinky.


Krem bardzo ładnie utrzymywał się przez cały dzień i wyglądał dość naturalnie. Ponieważ dawał efekt podkładu i wykończenie matowe, nie było potrzeby używania pudrów nawet na strefę T, choć nie powiem, że nie było dni, w których moja skóra się świeciła lekko. Podkład zastąpił mi całkowicie a mniejsze zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów. Wieczorem po myciu skóra nie była przesuszona. Krem rzeczywiście dawał efekt naturalnej, zdrowej cery.

This BB cream stayed very well on my face for all day and looks very natural. Because it worked like a foundation and gave matt  finish, I didn’t use any powder, not even on my T zone, in spite of days, when my skin shines a little. This BB cream replaced completly foundation for me and little red spots disappeared without concealer. In the evening, after removing whole make-up my skin wasn’t dry. This cream really gave healthy and natural skin.


Ogólnie jest z niego zadowolona i biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień :-)

In short – I’m pleased and I will think about this cream as a BB cream for me in the future :-)

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)


Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

4 komentarze:

  1. właśnie jest w drodze do mnie z Azji, cieszy mnie, że wpada w różowy. Zobaczymy, jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Bardzo mi miło, że odwiedziłaś blog :-) Mam nadzieję, że Ci się dobrze spisze, bo mnie bardzo dobrze odpowiadał :-) Proszę, napisz jak u Ciebie wypadł :-)

      Usuń
  2. To mój ulubieniec! Chciałabym ogromnie go jakoś upolować, ale cena jest koszmarna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tani nie jest, ale na G-markecie można go kupić nawet i za 65,00 zł :-) Za tyle upolowała go dla mnie Tekashi :-) W takiej cenie da się przetrawić, a jest świetny :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...