czwartek, 8 sierpnia 2013

Maybelline Color Whisper 720 Mocha Muse


Cześć,

Dziś kolejny z produktów, na który jakiś czas temu zrobił się wielki szał. Tym razem mówię o pomadkach Maybelline Color Whisper. Tak się zdarzyło, że niedługo po ich wejściu miałam okazję obadać je w drogerii a do zakupu przekonała mnie Beauty in English, która została właścicielką jak się nie mylę 3 kolorów. Jak kupiłam jeden i dziś post będzie właśnie o Maybelline Color Whisper  w kolorze 720 Mocha Muse :-)

Hi,

Today, another one of the products some time ago great frenzy was formed on the point of. This time, I'm talking about lipsticks Maybelline Color Whisper.
It so happened that soon after they came on the market I had the opportunity to checked them at the drugstore and Beauty in English convinced me to buy one - she owned if tI'm not mistaken three colors. I bought one, and today's post will be about Maybelline Color Whisper in color 720 Mocha Muse :-)


Co o niej piszę producent? Color Whisper to seksowna przezroczystość koloru na Twoich ustach. Dzięki lekkiej, żelowej formule, światło swobodnie przepływa krawędzią ust nadając im kuszącego blasku. Kolor frywolny, delikatny i zrazem intensywny, jak tajemnica szeptana na ucho. Odważ się, czasami szept znaczy więcej niż krzyk. (źródło:http://www.maybellinetrends.pl/color-whisper/). Tak prezentuje się reklama, którą dla was znalazłam na kanale Youtube firmy Maybelline :-)

What producer is writing about it? ? Color Whisper is a sexy transparent color on your lips. Thanks to the lightweight, gel formula, light flows freely on the edge of lips, giving them alluring glow. Color frivolous, gentle and at the same time intense as the secret whispered in the ear. Dare to, sometimes whisper is more than a scream. (Source: http://www.maybellinetrends.pl/color-whisper/). This way is presented an advertisement which I found for you on the Youtube channel of Maybelline :-)




Tak wyglądał mój Mocha Muse zaraz po zakupie./This way my Mocha Muse looked right after the purchase.


Otwieramy/Opening



I mamy kolejną szminkę typu nude XD Wiem, jestem nudna, ale u mnie chyba wszystkie szminki i cienie w każdej firmie zaczynam od wersji Nude ;-)/And we have another type of nude lipstick XD I know, I'm boring, but for me I think all lipsticks and eyeshadows in every brand I buy starting from Nude version ;-)




Maybelline Color Whisper 720 Mocha Muse




Tym razem nie czytałam opinii masowo publikowanych na blogach i Youtubie, ponieważ nie chciałam się nastawić do tej szminki jak do Revlon Colorburst™ Lip Butter Crème brûlée (<-klik). Co mogę o niej powiedzieć? Dobrze nawilża usta, można spokojnie stosować bez balsamu do ust. Ma świetną żelową konsystencję, bardzo dobrze się rozprowadza na ustach.  Kolor jest przejrzysty, delikatny, idealny do noszenia na codzień – przypomina mi trochę mojego Clinique Chubby Sticka (<-klik) :-) Nawilżenie jest dość trwałe i u mnie trwa nawet po zniknięciu koloru, choć kolor tak troche wtapia się w usta i nawet kiedy wydawało mi się, że juz go nie ma, “szept koloru” dalej zostawał :-)

This time, I haven't read the opinion massively published on blogs and Youtube, because they I didn't want to adjust to this lipstick like to Revlon Colorburst™ Lip Butter Crème brûlée (<-click). What can I say about it? Well moisturizes lips, you can safely use without a lip balm. It has a great gel consistency, very well to spread on the lips. The color is transparent, delicate, perfect to wear on a daily basis - it reminds me a bit of Clinique Chubby Stick (<-click) :-) Moisturizing is quite stable and by me continues even after the disappearance of the color, but the color just kinda stain into the lips, and even when it seemed to me that it vanishes already, "whisper of color" was further :-)


Tu macie przygotowane porównanie z innymi szminkami typu nude :-)/Here you have prepared a comparison with other types of nude lipsticks :-)



W Polsce dostępnych jest 12 kolorów, w Stanach widziała 20. Cena to około 28,00 zł, choć przy akcjach wyprzedażowych można kupić za około 18,00 zł. Bardzo, ale to bardzo ją polubiłam. Teraz na wakacje jest wprost idealna – noszę ją praktycznie codziennie i nie mam dość. Stawiam ją na drugim miejscu za Chubby Stickiem, choć w wakacje może być na równi ;-) Nie wiem, jak spisze się na zimę – tu podejrzewam, że Revlon Colorburst™ Lip Butter będzie lepszy, ale o tym przekonam się z czasem. Na dziś mam ochotę na kolejne kolory :-) Znacie? :-)

In Poland there are 12 colors in the U.S. I saw 20. The price is about 28,00 PLN, while insales can be purchased for about 18,00 PLN. I liked it very, very much. Now for the vacation is simply perfect - I wear it almost every day and can't get enough. I put it in second place behind Chubby Stick, although on vacation may be on equal ;-) I don't know how it will perform in the winter - here I suspect that Revlon Colorburst™ Lip Butter is better, but more on that I'll convince with time. Today I feel like buing  more colors :-) Do you know it? :-)

Black Cat (Kate)

28 komentarzy:

  1. Gdybym nie miała już tylu pomadek, na pewno na jedną bym się skusiła :) Tymczasem pozostaje mi podziwiać ~.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę się opanować, choć mam chrapkę jeszcze na kilka(naście)XD

      Usuń
  2. Ja również podziwiam. Może się bliżej zaprzyjaźnimy jak poziom obecnych malowideł do ust osiągnie poziom zadowalający :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, pamiętam że jesteś kosmetycznie zaspokojona XD

      Usuń
  3. jejku na Twoich ustach to wygląda bajecznie:] taa ja mam trzy, ale w sumie ten używam najczęściej, świetny letni kolor:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziękuję, dziękuję :-D
      Ty mnie namówiłaś i nie żałuję - a nie dziwię się, że najczęściej używasz, bo świetny kolor :-D

      Usuń
    2. to sie ciesze, ze nie zalujesz, zreszta pieknie Ci w nim:-)

      Usuń
  4. Piękny kolorek, szkoda, że mi takie odcienie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam 2 tygodnie temu :D jest świetna. Great minds think alike :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo mi się spodobał - idealny dzienniak. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Revlon Colorburst Lip Butter nie lubię ale kupiłam trzecia sztukę :D
    ta tutaj bardzo przyjemnie wygląda :> takie cos to ja lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jest, że nie lubisz a kupiłaś już trzecią??? :-D
      Ta mnie bardzo urzekła i zamierzam się na kolejne :-D

      Usuń
  8. Tak, pamiętam ten szał na Maybelline Color Whisper... :-D
    "Nudziaki" rozchodziły się jak świeże bułeczki :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na twoich ustach wygląda ładnie, u mnie każdy odcień nude wygląda wprost tragicznie, nie wiem co nie tak z pigmentacją moich ust, ale nudziaki po prostu mi nie pasują. Jak tak patrzę na te swatche to Maybelline wygląda najładniej, tak delikatnie i pigmentacja jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj mu się przyjrzeć - a nóż/widelec może Ci się trafi :-)

      Usuń
  10. I love these kind of nude shades, this note is beautiful and I think it suits your skin tone beautifully :) I also love the "Chic Nude" from Avon.

    xx, Sandra @ Blasfemmes

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją ale koloru nie pamiętam, bo jeszcze nie używałam. Czeka w kolejce do zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe... No to już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć :-D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...