niedziela, 11 sierpnia 2013

Nagroda niespodzianka :-)/Prize surprise :-)

Hej,

Muszę wam koniecznie pokazać prezent jaki otrzymałam od Marti z bloga Beauty & MAC (<-klik) :-D Niektórzy z was wiedzą, że wygrałam w losowaniu nagrody dla TOP SPAMERÓW u Marti na blogu :-D W związku z tym Martusia zrobiła mi prezent niespodziankę i dziś wam go pokażę :-D

Hey,

I have to necessarily show you the gift I received from Marti from Beauty & MAC
(<-click) blog :-D Some of you know that I won a prize in draw for the TOP Spammers on Marti's :-D Because ot that Marti made ​​me a surprise gift and I'll show it to you today :-D
Zobaczcie co dostałam :-DD/Look what I got:-DDD


Balsam i peeling z Soap & Glory/Lotion and scrub from Soap & Glory



Nie mogłam się oprzeć i już w czwartek pod prysznic wzięłam zabawki :-D/I couldn't resist and on Thursday I took a shower with this toys :-D

Illamasqua sztuczne rzęsy /Illamasqua fake eyelashes


Obserwując ich piękne kampanie promocyjne zawsze miałam ochotę coś spróbować :-) Będę miała okazję wypróbować rzęsy :-D/Watching their beautiful campaigns I always wanted something to try :-) I had the opportunity to try out the lashes :-D

MAC Prep + Prime Future Length Lash Serum


Jak tylko moje oczy wyzdrowieją, to będę chodować piękne rzęsy :-D Jestem ciekawa, jak mi pójdzie :-)/As soon as my eyes recover, I'll grow beautiful eyelashes :-D I'm curious about how it'll go :-)

Lakier Butter London Kerfuffle/Butter London Kerfuffle Nail Polish


Nigdy nie miałam okazji próbować nic od nich, a lakier wygląda bardzo neutralnie – jak tylko paznokcie znów ciut urosną będę nim malować :-D/I've never had the chance to try anything from them, and this nail polish looks very neutral - as soon as I grow back my nails again a little bit I will paint them wit it :-D

Simple




Z Simple dostałam płyn do demakjażu oczu, żel do mycia twarzy i tonik :-) Jak będę czyniła zmiany w mojej pielęgnacji cery wszystko włącze do użytku :-D/From Simple I got eye make-up remover, facial cleanser and toner :-) When I'll change my skin care I'll incluse it all to use :-D

Oczywiście nie mogło zabraknąć liścika od Martusi :-DDD/Of course, couldn't miss a note from Marti :-DDD


Przyznaję się, że jak zobaczyłam awizo i po pracy pobiegłam na pocztę nie wytrzymałam i od razu otwarłam kopertę – nie doniosłam jej do domu XD Moja pierwsza w życiu wygrana :-D Domownicy jak zobaczyli moją minę pełną radości i  taniec szczęścia zapytali się, czy coś piłam bądź brałam XD Myślałam, że będzie jakiś drobiazg, a tu taka niespodzianka :-DDD

I admit that when I saw the postnote and after work I ran to the post office couldn't take it, and immediately opened the envelope – didn't bring it home XD My first win in life :-D My family when they saw my face full of joy and happiness dance they asked me did I drank alkohol or took something XD I thought it would be a little thing, and here such surprise :-DDD

Martuś, dziękuję z całego serca :-)/Marti, thank you with all my heart :-)

Black Cat (Kate)

22 komentarze:

  1. Fajne prezenty :-) Jeszcze raz gratuluję! Ciekawa jestem Soap&Glory i MACowego serum......ale jak znam życie to każesz spokojnie czekać na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW! Ile fajnych rzeczy! Czeka Cię trochę testowania :-) Ale to przecież takie fajne... :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze tez chcę lakier butter London ;D
    gratki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję :-D
      Mogę go jedynie zaprezentować na paznokciach, jak odrosną ;-)

      Usuń
  4. Ale Ci Marta niespodzianek sprawiła. :) ehh To na Simple trzeba będzie poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie, ale może nie aż tak długo ;-) Cykl właśnie będzie ulegał zmianie :-)

      Usuń
  5. super, że dotarło, bo zaczynałam się martwić ;) niech Ci wszystko dobrze służy Kasieńko! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczesciaro:) Gratuluje, a kosmetyki simple, bardzo lubie, kiedys czesto je uzywalam.
    Pozdrawiam cieplutko
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  7. ale radocha :) ! testuj i opowiadaj nam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już wyczekuję posta z tymi długimi rzęsiskami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne nagrody, gratulacje:] i recenzuj szybko soap&glory:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...