wtorek, 13 sierpnia 2013

Poznaj Avon część XIX- Wysuwana konturówka do brwi/Get to know Avon part XIX - Glimmerstick Brows Definer

Hej,

Dziś na chwilę wracam do serii Poznaj Avon. Dawno nic w niej nie było, a wiem że wiele z was na nią czeka. Dziś pokażę wam wysuwaną konturówkę do brwi Glimmerstick for Brows Definer.

Hey,

Today, for a moment I’ll back to Get to know Avon series. For long time there were  nothing in it, and I know that many of you are waiting for it. Today I'll show you a Glimmerstick for Brows Definer.



Jest to typowa automatyczna konturówka do brwi o cienkim rysiku i kremowej konsystencji. /This is a typical automatic eyebrow liner with a thin stylus and creamy texture.


Dostępna jest w 3 wersjach kolorystycznych:/It’s available in three colors:

blonde



dark brown



soft black



Co niej myślę? Mnie kolorystycznie najbardziej odpowiada wersja dark brown. Nie mam jednak o niej najlepszego zadania. Kredka daje tak nienaturalny efekt na brwiach, że za każdym razem jak jej używałam na sobie miałam ochotę szybko zmyć brwi. Kremowość powoduje, że łatwo można sobie plamy porobić na brwiach i niestety się rozmazuje. Wiem jednak, że wiele osób ją lubi, więc to jest powód, dla którego dziś je pokazuje. Można je kupić za około 20,00 zł.

What do I think of it? Dark brown color version suits me the most. But I don’t have the best opinion of it. Pencil gives so unnatural effect on eyebrows that every time I used it on myself I wanted to quickly wash it off from my eyebrows. Creaminess makes it easy for you to do some stains on the eyebrows and unfortunately it smears. However, I know that many people like it, so that is the reason for which I show them today. You can buy them for about 20,00 PLN.


Znacie?/Do you know it?

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam kredek do brwi.Trochę się ich boję. Wydają mi się dosyć trudne w obsłudze. Przyciemniam brwi przez nałożenie pędzelkiem ciemnobrązowego cienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoją ukochaną z Lioele, le nie przypomina nic z tego, co znam z naszego rynku :-) Wcześniej też preferowałam cienie :-)

      Usuń
  2. Ja nie znam, ale konturowki do brwi uzywam i przyznam szczerze, ze nie przejmuje sie w tym wypadku firma tylko ich twardoscia.

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobra uwaga Cleo - to ma duże znaczenie :-)

      Buziaki :-)

      Usuń
  3. Czy mnie się wydaje czy kolorystyka trochę uboga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście używam MUFE Aqua Brow i już na nic innego go nie zamienię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moją kredeczkę z Lioele, ale nie mówię, że nie kupię Aqua Brow kiedyś :-)

      Usuń
  5. W najnowszym katalogu widziałam ostatnio ofertę promocyjną na konturówki avon, ale nie zamówię ich, bo nie używam konturówek do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak Lioele, no nie? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...