niedziela, 25 sierpnia 2013

Real Techniques by Samantha Chapman Starter Set

Hej,

Zastanawiałam się, czy nie zrobić TAGu, który szaleje obecnie w blogosferze – czyli 50 faktów o mnie, ale to chyba jednak nie dla mnie :-) Dziś kontynuuję moje dalsze rozważania w temacie pędzli Real Techniques by Samantha Chapman. Na tapetę tym razem wrzucam Starter Set, w końcu nie można opisywać samych pędzli do twarzy, nie? A opisałam już Stippling Brush (<-klik), Setting Brush (<-klik) i Expert Face Brush (<-klik).

Hey,

I wondered if I shouldn’t make the TAG, that is currently raging in the blogosphere - 50 facts about me, but it's probably not for me :-) Today I continue my further consideration of the topic Real Techniques brushes by Samantha Chapman. At this time I put on topic Starter Set, in the end you can’t describe only face brushes, isn’t it? And I wrote about Stippling Brush (<-click), Setting Brush (<-click) and Expert Face Brush (<-click).



Opakowanie klasycznie charakterystyczne dla pędzli Real Techniques, tylko znacznie większe :-D Z tyłu mamy informacje o wszystkich pędzlach zawartych w nim./Package is classic characteristic for the Real Techniques brushes, only much bigger :-D – On the back we have all the information about  contained in brushes.



W środku mamy 5 pędzli w bardzo sympatycznym etui, które możemy sobie zamknąć i zabrać ze sobą w podróż lub odpowiednio rozłożyć i traktować jako stand na pędzle :-)/Inside we have 5 brushes in a very nice case that we can close and take with us on a trip or dissipate and treated as a stand for brushes :-)




Wszystkie 5 pędzli składa się z fioletowej rączki (seria your eyes/enhanced), na której z jednej strony widnieje napis „Real Techniques by Samantha Chapman” a z drugiej nazwa danego pędzla. I tak w skład zestawu wchodzą:

All five brushes are made of an aluminum purple handle (your eyes/enhanced series), that on the one side has an inscription "Real Techniques by Samantha Chapman" on the other the name of the brush. Thus, the set includes:

Deluxe Crease Brush


Base Shadow Brush


Accent Brush


Pixel Point Eyeliner Brush


Brow Brush


Jak wszystkie pędzle Real Techniques również te mają gumową, antypoślizgową końcówkę oraz wykonane są z dwukolorowego syntetycznego włosia typu Taklon - włosie ciemne z jasną końcówką - o bardzo miękkości i sprężystości (wyjątkiem jest Brow Brush). Nie posiadają skuwki :-)

Like all the Real Techniques brushes also those have rubber anti-slip tip and are made of a two-color synthetic Taklon hair - dark hair with a light tip - very soft and elastic (except Brow Brush). Don’t have a cap :-)


Wymiarów nie będę wam podawać, bo uważam, że mija się to z celem. Rączka we wszystkich pędzlach ma około 13 cm i jest to stała długość – jedynie długość włosia jest różna. Zestaw technicznie ma nam dać możliwość wykonania podstawowego makijażu, więc mamy różne pomocne pędzle – owalny (kuleczkowy), języczkowy, mały precyzyjny do akcentów, skośny do brwi i cienki do linera.

I won’t give you dimensions, because I think it’s pontless. In all brushes handle is about 13 cm and has constant length - only the bristle length is varies. A set that has to give us technically the possibility of making the basic make-up, so we have different useful brushes - oval (ball like), uvular, small precision for accents, angled for eyebrows and thin to the liner.


Moje zdanie na temat tego zestawu... No cóż, pewnie niektórzy się obrażą, ale nie zachwycił mnie. Maluję się nim od kilku miesięcy i jak dla mnie jest zbyt mało precyzyjny. Z zestawu lubię Deluxe Crease Brush, choć jest trochę za gruby, najbardziej przydatny Base Shadow Brush, którym nakładam cienie na powiekę i da się nim je nawet na granicach rozetrzeć i Accent Brush do wewnętrznego kącika oka. Pixel Point Eyeliner Brush do rysowania kresek (przynajmniej dla mnie) jest do bani a Brow Brush zdecydowanie za gruby i mało precyzyjny. Mam wiele skośnych pędzelków i żeby tym brwi podkreślić trzeba mieć je dość grube, by wyglądało to dobrze.

My opinion on this set ... Well, I probably offend some people, but it didn’t impress me. I paint with it for a few months and for me it is too litlle pecise. From this  set I like Deluxe Crease Brush, although it is a little too thick, the most useful Base Shadow Brush, which I aplly eye shadows on the lid, and it can even be use fir belnding on the borders and Accent Brush for the inner corner of the eye. Pixel Point Eyeliner Brush to draw lines (at least for me) sucks and Brow Brush is far too thick and not very precise. I have a lot angled brushes and if you want to point the eyebrow you have to have them quite thick to make that looked good.


Włosie nie wypada podczas czyszczenia, nie łamie się i nie odkształca.  Jeśli chodzi o czyszczenie, to używam zarówno płynu Kryolan jak i Inglota i oba sprawdzają się bardzo dobrze. Pędzle schną 10 do 15 minut.

Hair doesn't come out during washing, doesn’t break and doesn’t deform. When it comes to cleaning, I use both liquids Inglot and Kryolan and both perform very well. Brushes dry about 10 to 15.


Przyznam się szczerze, że spodziewałam się więcej po tego typu pędzlach. Owszem da się nimi zrobić makijaż, ale jeśli ktoś tak jak ja lubi precyzyjne makijaże, to może czuć się rozczarowany. Za mało plusów w nich widzę. W Polsce kosztuje około 100,00 zł, w zależności od sklepu. Na stronie producenta widnieje cena 18,00 $, a na youtubie znajdziecie tutorial Sam do Starter Set (<-klik). Ja tego zestawu nie mogę polecić, ale kto co lubi :-)
 
I must admit that I expected more from this type of brushes. Yes, they can do the make up, but if someone like me likes precise make-up, you may feel disappointed. Too few positives I see in them. In Poland, it costs about 100,00 PLN, depending on the store. On the producer website price is 18,00 $, and and on youtube you will find  Sam’s tutrial to the Starter Set (<-click). I can’t recommend this set :-)


22 komentarze:

  1. Mnie z tego zestawu kusi jedynie Deluxe Crease Brush, bo w takiej formie pędzelka jeszcze nie posiadam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny, ale wg mnie trochę za duży :-)

      Usuń
    2. Będę musiała naocznie to zbadać.

      A tak z innej beki....cały czas czekam na odpowiedź, od czwartku :-)

      Usuń
    3. Przyniosę następnym razem :-D

      Ja bym już na Twoim miejscu już pisała jakiś poem "Pochwalny" XD

      Usuń
  2. o fajnie, że napisałaś tą recenzję, właśnie wczoraj dumałam nad tym zestawem, bo na feelunique jest aktualnie w promocji, ale tak właśnie myślałam, że chyba lepiej kupić sobie pojedyncze pędzelki (np z hakuro) niż ten cały zestaw:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie - polecam kupować pojedyncze - lepiej na tym wyjdziesz :-) Poza tym, jak chcesz, to pomogę Ci złożyć taki podstawowy zestaw do cieni za nie dużą kasę - tylko daj znać co i jak chcesz :-) Dla Ciebie Słonko wszystko :-D

      Usuń
    2. Dzięki:* choć ja już w miarę wszystko wiem, jeszcze tylko jednego pędzelka z hakuro mi brakuje, ale zamówię jak będę robić jakieś większe zakupy:]

      Usuń
    3. Jakby co, zawsze do usług :-D

      Usuń
  3. Ja zastanawialam sie nad tym zestawem, ale stwierdzilam, ze wole zamowic sobie kilka pedzli hakuro i bd miala to co chce. Z RT mam tylko stippling brush, ktory jest fajny ale nie niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze zrobiłaś :-) Hakuro, Maestro, bd dają większe możliwości - jak większość firm, gdzie mamy duży wybór pędzli i możemy je pojedynczo kupować. Ja chciałam sprawdzić te pędzle i mam z nich większość, ale nie powaliły mnie na kolana. Z resztą, dlatego pisze recenzje :-) Ja od Stipplinga wolę zdecydowanie Expert Face Brush - jest świetny :-)

      Usuń
  4. miałam kiedyś chęć na ten zestaw (nie tylko zresztą ten), ale odpuściłam, bo to była zwykła ciekawość ;) mam dużo pędzli MACowych i starczą mi za świat.. tym bardziej, że ostatnio kuszą mnie Hakuhodo <3

    napisz TAGa, daj Mamusi poznać Córusię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, nie warto - zwłaszcza że Ty masz swój arsenał, który obiecałaś mi pokazać :-D
      Mnie Hakuhodo i Suqqu XD

      Pomyślę nad tym Mamusiu :-*

      Usuń
  5. mnie jeśli już to interesuje ten pędzel który jest typu all purpose ale oczywiscie nei mozna go luzem kupic wiec protestuje. Te do oczu jakos do mnei i tak nie przemawialy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że się na nie nie zamierzasz, bo nic specjalnego - lepiej kupować pojedyncze inne :-D

      Usuń
  6. Ja na pedzlach az tak dobrze sie nie znam, mam kilka niezawodnych i z tych jestem zadowolona.
    Ale tag 50 faktów o Tobie , chetnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym u Ciebie czytałam :-D
      Myślę nad tym, myślę :-)

      Usuń
  7. Z tego zestawu tylko Deluxe Crease oraz Accent się sprawdziły, resztę używam sporadycznie albo wcale :) Choć lubię pędzle RT to powoli zauroczenie nimi mija, bo inne marki nawet nasze polskie czyli Maestro i Hakuro wypadają lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :-)Obecnie wróciłam do moich z Hakuro, Maestro i innych :-D Liczyłam na coś więcej :-|

      Usuń
  8. Kiedyś widziałam na YT filmik jakiejś Polki, która znalazła jakieś kompletne inne zastosowanie dla większości z tych pędzelków. Tyle, że tu chyba nie o to chodziło. Dobrze, że tak rzadko maluję oczy, bo pewnie by mnie kusiły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię nie kuszą, ale odradzam - polecam kupować pojedyncze z innych firm :-)

      Usuń
  9. I have little knowledge on makeup brushes to be honest. I have a few from Bobbi Brown, H&M and Mac Cosmetics. Everyone talks about Sigma, have you ever tried any of these? :)

    xx, Sandra 2 Blasfemmes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, that means you have some very good brushes :-) Way to go :-)
      Yes, I know about them, they are very similar too MAC brushes, but I didn't try them so far :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...