wtorek, 20 sierpnia 2013

Lakier China Glaze w kolorze Running in Circles/China Glaze Nail Polish in Running in Circles

Hej,

Dawno u mnie nie było nic z lakierów China Glaze – czas to zmienić. Na dziś mam dla was dość ciekawy lakier – dla wielu kolor wiosenny – dla mnie dobry na każdą porę roku.  Po prostu – Running in Circles :-)

Hey,

For a long time there wasn’t anything from China Glaze nail polishes - time to change it. Today I have for you an interesting nail polish - for a number of you a spring color - for me, good for any time of the year. Simply - Running in Circles :-)



Nie ukrywam – pomimo mojej mani nudziaków (do której oficjalnie się przyznaje), kocham też niektóre nasycone kolory – w tym zieleń. To był zakup, który poczyniłam poszukując idealnej zieleni. Okazał się bardziej zaskakujący niż przypuszczałam. Lakier wygląda, jakby cały składał się z malutkich drobinek metalicznej zieleni zatopionych w zielonym lakierze :-)

I have to admit - despite my nude fixation (which I officially admit), I also love some of the saturated colors - including green. It was a purchase that has made searching for the perfect green. It was more surprising than I thought it will be. Nail polish looks like it was entirely composed of tiny particles of metallic green sunken in the green nail polish :-)



Dwie warstwy/Two layers





Pomimo tego, że wykończenie nie należy do moich ulubionych,  lakier bardzo mi się spodobał. Dwie warstwy dają pełne krycie i ładnie się trzyma. Nie radzę jednak nakładać go bez bazy – pięknie odbarwi paznokcie. No i oczywiście za minus wiele osób uzna zmywanie drobinek (no chyba że ktoś używa bazy peel off z Essence). Efekt na paznokciach wygrał u mnie ze zmywaniem  i nauczyłam się go nosić :-) Bardzo mi się podoba :-D

Despite the fact that the finish isn’t my favorite, I really liked this varnish. Two coats give complete coverage and it last for log time. But I wouldn’t advise it applied without a base - beautifully discolored nails. Well, of course minus  for a lot of people will be washing off particles (unless that someone is using the Essence peel off base). The effect on the nails won for me with washing off nail polish and I learned to wear it :-) I love it :-D



 Jak wam się podoba? :-)/How do you like it?: -)


18 komentarzy:

  1. od czasu do czasu lubię takie szaleństwo i mam w swoich zbiorach jeden taki Orly, do którego czasem wracam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo czasem trzeba poszaleć, prawda? :-D Ja i tak nie dorównam mojej koleżance z pracy, która nosi kolorowe ciuszki, bardzo gustowne i i zdecydowanie stylowe, na twarzy praktycznie tylko podkład, puder, bronzer tusz i kreska czarna a na paznokciach tak niesamowite kolory, że często gęsto mnie wbija w podłogę XD

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo ładny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kojarzy mi się z takim filmem starym na święta, Greench-świąt nie będzie :D piękny ale nie na moją odwagę, chicken here :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greench był świetny :-DDD
      A tak od razu Chicken, ale wiem, że jest odważny :-)

      Usuń
  4. Co Ty mi tu znowu za lakiery pokazujesz, Ty żurawiu jeden ;)
    Kusicielko ! Nie mam juz miejsca na nowe lakiery a Ty kusisz i kusisz :)

    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żuraw był, żuraw XD
      A nie jest ładny? Według mnie jest :-D

      Buziak Cleo :-*

      Usuń
  5. Fajowy :-) Chyba wczoraj coś w tym kolorze wisiało na wieszaku w galerii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj kochana, fajnie znowu być u Ciebie:] kolorek mi się podoba, jest taki radony, dla mnie świąteczny:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam do Ciebie pisać, czy przypadkiem gdzieś nie zginęłaś w tej wakacyjnej podróży :-)
      Cieszę się, że jesteś :-)
      Ja go uwielbiam :-)

      Usuń
    2. oj najchętniej to bym nie wracała, no ale co zrobić;)

      Usuń
    3. Ja si cieszę, że wróciłaś i to bardzo :-D Teraz pisz, proszę, pisz :-D

      Usuń
  7. No właśnie, przez ten brokat skojarzył mi się z zieloną bombką. Ja takiego efektu nie lubię ale od razu mi się z Tobą skojarzył, do tego ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co zabawne, jestem niebrokatowa poza lakierami China Glaze XD

      Usuń
  8. love it! Reminds of incredible hulk very specific green - green. :) I love this tone, I'm not very brave on the nails but I do love it on you!

    xx, Sandra @ Blasfemmes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In some ways yes, it reminds me about Hulk too ;-)
      Thank you :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...