niedziela, 4 sierpnia 2013

Haul

Cześć,

Przepraszam, że nie odpisywałam na komentarze przez ostatnie dwa dni – po prostu nie czułam się dobrze. Nie mniej dziś czuję się znacznie lepiej i piszę dla was kolejny post. W ramach niedzieli pokażę wam moje zakupy – czyli haul ;-)

Hi ,

Sorry I haven’t wrote back to the comments for the last two days - it just didn’t feel good. Last but not least today I feel much better and I’m writing to you next post. On Sunday I will show you my purchases – so, a haul ;-)



  
MAC


Dzięki uprzejmości Agi dostałam odsypki pigmentów MACa. Potem korzystając z jej wizyty w Krakowie poprosiłam ją o zakup pigmentu i tak zostałam właścicielką Naked ;-)/Thanks to Aga I got samples of the MAC pigments. Then, when she visited Cracow, I asked her to purchase pigment and so I became the owner of Naked ;-)

Douglas




W Douglasie byłam dwa razy. Za pierwszym razem wpadłam rozejrzeć się i okazało się, że jest wyprzedaż na Yves Saint Laurent i Lancôme. W pewnym momencie podeszła do mnie Pani i tak po cichu powiedziała, że jak kupię coś z regularnej kolekcji YSL lub Lancôme za 145,00 zł, to za grosza dostane cienie YSL lub błyszczyki Juicy Tubs Lancôme. Cienie YSL kosztują normalnie 269,00 zł więc pomaszerowała do półki YSL i wzięłam od dawna odwlekaną szminkę Volupte Sheer Candy Coco Givrée :-D

I was in Douglas two times. The first time I ran to look around and found the sale of the Yves Saint Laurent and Lancôme. Then the shop-assistant came to me and said quietly, that when I buy something from the regular collection for YSL or Lancôme for 145,00 PLN, I got a for 0,01 PLN YSL eyeshadows or Lancôme Juicy Tubs lip gloss. YSL eyeshadows normally costs 269,00 PLN so I marched to shelf and took a long time delaying Volupte Sheer Candy Lipstick Coco Givrée :-D


Za drugim razem skusiłam się na tusz Rouge Bunny Rouge, który znalazł się w gazetce Festiwalu Piękna Douglasa (<-klik) - w gratisie dostałam krem BB Diora XD

The second time, tempted to Rouge Bunny Rouge mascara, that was in the offer in the Douglas Beauty Festival (<-click) - in bonus I got a Dior’s BB cream XD

GMarket





I znów dzięki Tekashi (<-klik) zakupiłam sobie dużo zabawek w tym prawie 2/3 nawilżającej pielęgnacji z Misshy, która akurat w tym czasie miała obniżkę – 50% na swoje produkty. Nie pokażę wam wszystkiego, ale tu macie znaczną większość ;-) I tym razem nawet dostałam 2 próbki (szkoda że tak mało dają) :-)

Again, thanks to Tekashi  (<-click) I bought a lot of toys including nearly two thirds of moisturizing skin care of Missha, which happened at that time had a reduction - 50% on their products. I won’t show you everything, but here you have the vast majority ;-) This time I even got two samples (pity that they give so few) :-)

Super-Pharm


A tu miałam kilka kuponów i do tego sporo potrzeb, więc wyszłam z całą serią Biovax do włosów przetłuszczających się, bazą Sally Hansen Double Duty Strengthening Base & Top Coat (<-klik) – moja się skończyła,  Micelarnym z Vichy (poczeka aż moje oczy będą miały się lepiej) i Biodermą Sensibio – jedyna micelarka, którą moje oczy obecnie tolerują :-)

And here I had a couple of coupons and a lot of needs, so I went with a whole series of BIOVAX for oily hair, Sally Hansen Double Duty Strengthening Base & Top Coat (<-click) - mine ended, Vichy micellar (has to wait until my eyes will be better) and Bioderma Sensibio - the only micellar that my eyes tolerate now :-)

Do tego parę drobiazgów z cyklu akcesoria ;-)/For this few things in the accessories series ;-)


Prezenty od Agi :-D/Gifts from Aga :-D


Sephora

W planie miałam duży zakup w Sephorze – chciałam wykorzystać zniżkę – 30% na drugi produkt z marek na wyłączność, ale Pani dale ciała i nawet do mnie nie zadzwoniły. 3 tygodnie temu zamówiłam w jednej z Sephor podkład Make Up For Ever HD 117. Miał być w ciągu tygodnia. Powiedziałam, że przyjdę pod koniec miesiąca po niego. Dzwoniłam zapytać czy jest, nikt nie odbierał. Poszłam w piątek a tu nie ma i wtedy mnie zaczęła Pani przepraszać i pytać, czy nie dzwoniłam się dowiedzieć. Ja mam możliwość ściągnąć z innych miast, ale one walczą o gondolę MUFE, więc chciałam im pomóc. Uważam, że im powinno zależeć bardziej, niż mi. „Przepraszam” nie załatwia sprawy, gdy potrzebny Ci na wyjście podkład, a go nie ma....

I had the plan of a large purchase at Sephora - I wanted to use a discount - 30% for the second product from exclusive brands, but shop-assistant bungle the case and didn’t even rang me. 3 weeks ago I ordered in one of the Sephora Make Up For Ever HD foundation in 117. It had to be within a week to take. I said that I will come at the end of the month for it. I called to ask if they had it, but no one answer. I went on Friday and there wan’t any foundatioin for me and then they started to apologize and ask me whether or not I called to find out, do they have it.. I have the opportunity to order it from other cities, but they are fighting for the shelf of MUFE, so I wanted to help them. I think they should care more than me. “Sorry” won’t resolve the problem, if you need foundation for the event, and there isn’t any...

Bonus


A teraz tak na zachętę dla was – fragment nagród w konkursie urodzinowym bloga we wrześniu :-) Pamiętajcie – bądźcie aktywnie na blogu :-) /And now, as an invitation for you - a piece of prizes for blog birthday contest in the in September :-) Remember - Be active on the blog :-)

Black Cat (Kate)

30 komentarzy:

  1. w Douglasie to deal roku zrobiłaś :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Też byłam super zadowolona :-) Tylko widzisz takich rzeczy nie mówią głośno - dowiedziałam się po cichu... Ale nie ma co - jest super :-)

      Usuń
    2. a no tak, przyznaj, że panie się Ciebie boją i specjalnie taką promo wymyśliły:D

      Usuń
    3. Fajnie by tak było - wtedy mogłabym mieć genialną kolekcję XD
      Ale niestety tak to nie działa :-)

      Usuń
  2. wspaniałe zakupy! musisz koniecznie pokazać szminę YSL, pewnie jest cudna i cienie też, zgadzam się z Obsession świetny deal:] Ostatnie zdjęcie urocze, co za słodziaki:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę - nudziak, żeby nie było wątpliwości :-D Okazja była :-)
      Też myślę, że są urocze :-)

      Usuń
    2. a że nudziak to się spodziewałam, podobno są cudowne te pomadki, ciekawa jestem jak Ty ocenisz:]

      Usuń
    3. Na razie za wcześnie na ocenianie, ale będzie recenzja. Na razie będzie recenzja jednego produktu, do którego kupna mnie namówiłaś :-D

      Usuń
    4. którego? dobra czekam cierpliwie:]

      Usuń
    5. Zobaczysz w czwartek :-)
      Z resztą, powoli będą się pojawiać zabawki od Ciebie ;-)

      Usuń
  3. O, ile znajomych rzeczy ;-)
    Te akcesoria na żywo wyglądają jeszcze lepiej - a motylek szczególnie!
    Muszę dodać, że kolczyki są urocze bo przecież sama mam takie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie - też takie masz :-) Choć koty są najlepsze ;-)

      Usuń
  4. o rany ale miałaś szczęscie :) koniecznie się pochwał YSL :) Naked też mam i uwielbiam, choc co prawda już końcóweczka. Za Biovaxem nie przepadam ale mam nadzieję, że Tobie się lepiej sprawdzi. Z Misshy marzy mi się cukrowy peeling do ust aktualnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :-) Pochwalę :-)
      Naked przypadł mi zdecydowanie bardziej do gustu niż Vanila.
      No właśnie o Biovaxie są różne opinie, ale postanowiłam spróbować (w razie czego, jakby coś było nie tak kupiłam Nivea XD)
      Ja mam cukrowy Z Pat&Rub a Missha bardzo mnie w pielęgnacji fascynuje, więc zobaczymy :-)

      Usuń
  5. kosmetyki Biovax są naprawdę dobre, próbowałam je już na swoich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No w tym Douglasie jak nic to ja przyniosłam Ci szczęście :-) Ale masz tych zabawek ciotka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-D Twoja zasługa bez dwóch zdań :-)
      E tam, tylko kilka... ;-)

      Usuń
  7. Nie no - takie promocje jak u YSL powinny być częściej. Trafiłaś na super okazję. I miło, że Pani sama Ci o tym powiedziała. :)
    hy hy hy :D Jak tam zabawa z rozpakowywaniem przesyłki z GM? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona i promocją i Panią ;-)
      Americanos - wyzwanie to ubranie XD Nie było łatwo i podziwiam Twoje zdolności do zapakowania tej paczki w taki sposób, że przez 10 minut zastanawiałam się, z której strony ją podejść ;-)

      Usuń
    2. Nastepnym razem będę dodawać instrukcję obsługi. ;P Baw się nowymi zabawkami, ja też mam słabość do pielęgnacji Misshy. :)

      Usuń
    3. Chyba rysunkową XD
      No będę, będę :-)
      Czekam na Twoje wrażenia o ich pielęgnacji :-)

      Usuń
  8. Sliczne te rzeczy :D wiele bym przygarnela :D pomadki YSL jestem ciekawa bo japosiadan nr 13 i ja kocham nad zycie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają :-) YSL będzie recenzowana, obiecuję - tylko trochę sobie ją poużywam :-)

      Usuń
  9. o jejku jejku, jakie smakołyki! *.* Naked MACowy wielbię i kocham! na pewno będziesz z niego zadowolona i starczy dla wnuków jeszcze :D promo w Douglasie niezłe! też bym popłynęła :D hyhy a ten tusz RBR mnie kusi, bo ma niezłą cenę, a jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "dla wnuków" mnie rozwaliło XD
      Ale jest hiper wydajny i super uniwersalny :-)
      Trafiło mi się super promo ;-)
      No ja mam i będę używać, tylko nie wiem który zacząć po Beneficie - RBR czy Armaniego XD

      Usuń
  10. hello dear :) Another promising haul, can't wait to hear your considerations about every single product. Those discounts are Sephora are very helpful, I always try and score some items on promotion but is also true that we don't always find the nicest people.

    xx, Sandra @ Blasfemmes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I promis, I'll write as soon as I use them :-)
      Shop-assistants aren't nice most of the time... It's sad :-|

      Usuń
  11. O kurde, jak Ty robisz haul,to naprawdę jest deal roku :D Jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te deale dają chyba dlatego, żeby się mnie pozbyć nie musieć mnie obsługiwać XD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...