poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Test kremów BB część XV Skin79 Super+ Vip Gold Collection BB Cream SPF25 PA++/BB Cream test Part XV Skin79 Super+ Vip Gold Collection BB Cream SPF25 PA++

Cześć,


Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Dziś kolejny z kremów BB firmy Skin79  - Skin79 Super+ Vip Gold Collection BB Cream SPF25 PA++. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 40g :

Hi,


It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s time for another BB creams from Skin79 - Super+ Vip Gold Collection BB Cream SPF25 PA++. This is how the full-size 40 g oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/This is the sample that I was testing:




Parę słów o kremie: Krem BB o 3 funkcjach: rozjaśnianie, ochrona przed UV (SPF25 PA++), działanie przeciwzmarszczkowe. Posiada delikatne właściwości kryjące, dzięki kompozycji łączącej składniki bazy pod makijaż i delikatnego podkładu. Koryguje nierówności w kolorycie cery. Jego lekka, delikatna i miękka struktura zapewnia doskonałe wtopienie się w skórę. Obecna w składzie arbutyna hamuje nadmierną produkcję melaniny. Obfitość składników odżywczych złota i kawioru intensywnie pielęgnuje skórę, Twoja cera odżyje i nabierze zdrowego blasku! Dzięki połączeniu słonecznika, nasion ryżu i wyciągu z bluszczu chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami. Phyto-complex przenika do skóry, utrzymując odpowiedni poziom nawilżenia, cera jest gładka i zdrowa (www.asianstore.pl)

Few words about cream: BB cream with 3 functions: lightening, the protection against UV (SPF25 PA++), anti-wrinkle action.. It has a delicate covering properties, which integrate with the composition of the base under makeup and soft foundation. Corrects irregularities in skin coloration. Its light, delicate and soft structure provides excellent penetration into the skin. Present in the composition of arbutin inhibits the excessive production of melanin. The abundance of nutrients, gold and caviar intensely nourishes the skin, your skin revived and become a healthy glow! The combination of sunflower seeds, rice seeds, and ivy extract protects skin from harmful factors. Phyto-complex penetrates the skin, maintaining an adequate level of hydration, skin is smooth and healthy (www.asianstore.pl)

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Zaznaczam, że nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB. Chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę Próbka 5 g wystarczyła mi na 21 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream. I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin (like nourishing or moisturizing). 5 g sample was enough for 21 days for me.



Produkt jest kremowy i gęsty - dobrze rozprowadzał się na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą (dużo produktu zostawało na pędzlu).

This product is creamy and  thick - it applied well on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water (a lot of product stayed on brush).


Zapach produktu jest kremowy, dość mocny, kwiatowy – może drażnić użytkownika. Krycie było dobre, porównywalne ze lekko/średio kryjącym podkładem. Jedyne na co trzeba było uważać, to żeby nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające, gdyż można spokojnie stworzyć sobie efekt maski porównywalnej ze źle nałożonym podkładem. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is creamy, strong, flower  – it can irritate user. Covering was good, you can compared it with light/medium covering foundation. The only thing that you have to be careful on is to use this cream in small portions and add some more in place that you need, because it’s very easy to make your face mask-like compared to poorly applied foundation.  I didn’t use any foundation on this BB cream.


Cera była ujednolicona i wyglądała na rozjaśnioną. Duże niedoskonałości trzeba ukryć korektorem. Kolor dopasowywał się dobrze do odcienia mojej cery, był neutralny z bardzo delikatnymi różowymi tonami.

My skin was evenly covered and looked very bright. Only big red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour well, has more neutral tones with a bit of pink tones.


Jest to mój trzeci krem BB firmy Skin79 i zdecydowanie najlepszy w porównaniu do Skin79 Triple Functions Super+ Hot Pink BB Cream  i Skin79 The Oriental Gold Plus BB Cream SPF30 PA++. Wykończenie było dość naturalne, lekko matowe. Świecenia w strefie T praktycznie zerowe. Niespodzianek na twarzy nie było. Krem zastąpił mi podkład a zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów. Wieczorem po myciu skóra wyglądała dobrze,  naturalnie i zdrowo.

It’s my third BB cream from Skin79 and the best compared with Skin79 Triple Functions Super+ Hot Pink BB Cream and Skin79 The Oriental Gold Plus BB Cream SPF30 PA++. Finishing was quite natural, slightly matte. There was almost no shining in the T-zone. Fortunately there were no "surprises" (pimples) at all. Cream replaced foundation for me and the redness disappeared without concealer. In the evening after washing, my skin looked good, natural and healthy.


Ogólnie nie jest to, czego szukałam, ale i tak to naprawdę dobry krem BB. Nie biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień.

In short –this wasn't cream that I searched for, but it’s a really good BB cream. I won't think about this cream as a BB cream for me in the future.

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Bardzo jestem ciekawa, jakie są wasze doświadczenia związane z tym kremem. Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I'm very curious about your experiences with this BB cream. I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

10 komentarzy:

  1. wygląda fajnie, kolor też by mi chyba przypasował, chyba mam gdzieś próbkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Próbuj, bo jest dość neutralny :-) Może i Tobie podpasować :-)

      Usuń
  2. Ostatnio na rynku pojawiło się mnóstwo kremów BB. Fajnie, że zrobiłaś recenzję, bo byłam ciekawa jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Właśnie dla tego, że sama się uczę ich prowadzę tę serię testów kremów BB. Może pomogę komuś w wyborze? :-)

      Usuń
  3. widać różnicę ;) bardzo wydajny jak taka próbeczka starczyła aż na tyle użyć ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Wydajny i bardzo sympatyczny, jak na Skin79 na mojej cerze. Dziękuję i postaram się zajrzeć :-)

      Usuń
  4. Kawior mi się w składzie podoba. :) I dobrze wiedzieć, że daje matowy efekt, bo glow latem... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Też lubię kremy z kawiorem w składzie :-) Czyżbyś miała coś przeciwko glow late? XD Przecież to takie fajne uczucie być lustrem/latarnią XD

      Usuń
  5. Moja sucha skóra bardzo go lubi. Kryje raczej średnio, ale tak jak piszesz, można go dodać nieco w problematyczne miejsca. Również zgodzę się z tym, że jest najlepszy z tych kremów BB, które wymieniłaś. Choć używałam też innych kremów Skin79, ten nadal jest jednym z moich ulubionych. Daje efekt wypoczętej cery. Do tego wyjątkowo dobrze wygląda moja skóra po jego zmyciu. Jakbym zmyła krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Zgadzam się w 100% :-) jedyny, jakie dostał ode mnie powyżej 5 :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...