niedziela, 26 sierpnia 2012

Test kremów BB część XVI The Face Shop Clean Face Oil-Free BB Cream/BB Cream test Part XVI The Face Shop Clean Face Oil-Free BB Cream

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Dziś krem BB firmy The Face Shop  - The Face Shop Clean Face Oil-Free BB Cream. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 40g :

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. It’s time for BB cream from The Face Shop  - The Face Shop Clean Face Oil-Free BB Cream. This is how the full-size 40 g oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:



Parę słów o kremie: Krem BB do cery tłustej i problematycznej. Nadaje równomierny koloryt. Zawiera ekstrakt z rumianku oraz Quick' Clear Complex. Nowy, ulepszony Quick' Clear Complex lepiej i efektywniej troszczy się o problematyczną skórę. (www.asianstore.pl)

Few words about cream: BB Cream for oily and problematic skin. Gives evenly coverage. Contains chamomile extract and Quick 'Clear Complex. New, improved Quick 'Clear Complex better and more efficient care for problematic skin. (www.asianstore.pl)

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Zaznaczam, że nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB. Chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę Próbka 2 ml wystarczyła mi na 7 użyć.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream. I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin (like nourishing or moisturizing). 2 ml sample was enough for 7 days for me.



Produkt jest kremowy - dobrze rozprowadzał się na twarzy – nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą.

This product is creamy - it applied well on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water.


Zapach produktu jest kremowy, kwiatowy – może drażnić użytkownika. Krycie było dobre, porównywalne ze lekko/średnio kryjącym podkładem. Jedyne na co trzeba było uważać, to żeby nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające, gdyż można spokojnie stworzyć sobie efekt maski porównywalnej ze źle nałożonym podkładem. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is creamy, flower  – it can irritate user. Covering was good, you can compared it with light/medium covering foundation. The only thing that you have to be careful on is to use this cream in small portions and add some more in place that you need, because it’s very easy to make your face mask-like compared to poorly applied foundation.  I didn’t use any foundation on this BB cream. 


Cera była ujednoliconą. Duże niedoskonałości trzeba ukryć korektorem. Kolor dopasowywał się dobrze do odcienia mojej cery, był dość neutralny, odrobinę ciemniał w ciągu dnia.

My skin was evenly covered. Big red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour well, has more neutral tones, it get darker during the day.


Ten krem to jedno wielkie rozczarowanie. Po pierwsze – NIE MA ŻADNYCH FILTRÓW SŁONECZNYCH!!! Po drugie, mam mieszaną cerę, krem jest do beztłuszczowy do cery problematycznej a po 3 godzinach wyglądałam jak latarnia. Wykończenie było dość naturalne, lekko matowe, ale tylko na początku. Niespodzianek na twarzy nie było. Krem zastąpił mi podkład a zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów. Wieczorem po myciu skóra wyglądała na lekko przesuszoną.

Overall, this cream is one big disappointment. Firstly – THERE ARE NO SUNSCREENS!!! Secondly, I have combination skin, cream is fat-free for a problematic skin and after 3 hours, I looked like a lantern. Finishing was quite natural, slightly matte, but only at the beginning. Fortunately there were no "surprises" (pimples) at all Cream replaced foundation for me and the redness disappeared without concealer. In the evening after washing, my skin looked slightly dry. 


Ogólnie najgorszy krem BB jak do tej pory dla mnie. Nie biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień.

In short –the worst BB cream so far for me. I won't think about this cream as a BB cream for me in the future.

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Bardzo jestem ciekawa, jakie są wasze doświadczenia związane z tym kremem. Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I'm very curious about your experiences with this BB cream. I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings

Black Cat (Kate)

12 komentarzy:

  1. Właśnie próbuję sobie przypomnieć, czy go testowałam, ale chyba jednak nie, chyba nie dla mnie, na pewno kolorystycznie nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Powiem szczerze, dla mnie zdecydowane nie!

      Usuń
  2. Hi dear :) I never experimented these other BB Creams yet. You told me about them in a previous post of mine but I'm sticking to the Garnier one that works just fine for me and it's not expensive. But your BB cream experience leaves me very curious to try others.
    Anyway, BB creams are the best for warm days as we don't have to wear foundation and it's super easy and quick.

    xo, Sandra @ Blasfemmes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): I hope my posts will inspire you to try some of Asian BB creams :-) It's nothing like European or American BB creams - there are better, much better. You know, you can try to buy some samples form ebay or g-market and give it a try - or you can buy samples in the shop, where I bought mine. It's worth it :-)
      Yes there the best for hot days :-)

      Usuń
  3. Chciałam go kiedyś kupić ze względu na problematyczną cerę. Ale dobrze, że przedtem poszukałam w sieci - dużo osób narzekało, że efekty są wręcz odwrotne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Proszę Cię, to było dramatyczne. Poza tym dobił mnie brak filtra.

      Usuń
  4. Jestem zachwycona tabelką z punktację- takie zboczenie zawodowe:P Cóż, ja mam wypryski po BB wiec pozostaję przy minerałach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): No u mnie to różnie - zależy od kremu :-) Do minerałów jeszcze się nie przekonałam :-) Dziękuję za zachwyt tabelką - pozostałość po oryginalnym wykształceniu ;-)

      Usuń
  5. A ja uwielbiam Twoje recenzje kosmetyków :) Chyba nigdzie nie znajdę dokładniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To kicha...Teraz jestem jeszcze bardziej zniechęcona do ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Poważnie, nie miałam gorszego do tej pory :-|

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...