niedziela, 25 maja 2014

Shiseido Tsubaki Head Spa Shampoo

Zrobiłam wam zapowiedzi na początku maja i tak sobie praktycznie co post piszę o czymś, co było w nich :-) Mam wrażenie, że wcale jakoś mi tematów do pisania nie ubywa, albo wręcz przeciwnie, liczba ich rośnie. Podziwiam, że niektórzy mnie tak wytrwale czytają i dla was ;-* Na dziś mam dla was pierwszy z dwóch produktów z serii Shiseido Tsubaki – szampon z serii Head Spa ;-)

I made you the previews at the beginning of May and I write practically every post about something that was in them :-) I have a feeling that somehow all my topics to write not diminished, or on the contrary, their number is growing. I admire that some people read me so persistently and for you :-* For today I have for you the first of the two products from Shiseido Tsubaki series – Shampoo from Head Spa series ;-)


Tak jak pisałam w poście Shiseido part II (<-klik) Tsubaki jest serią stworzoną do pielęgnacji włosów. Podobno jej głównym składnikiem jest olej Kamelii. Ogólnie ma regenerować, nawilżać i pielęgnować włosy. W związku z  tym, że moje kłaczki są marne, postanowiłam spróbować i zakupiłam szampon i odżywkę z serii Head Spa, ponieważ nabłyszczenia nie potrzebuję, a włosów nie stylizuje, więc regeneracja też wydała mi się niewłaściwa.

As I wrote in the post Shiseido part II (<-click) Tsubaki is a series created for hair care Apparently, its main ingredient is camellia oil. Generally it has to regenerate, moisturize and nurture hair. In the fact that my flocs (hair) are wasted, I decided to try it and bought shampoo and conditioner in a series of Head Spa, because I don’t need them to shine and don’t stylize hair, so regeneration also seemed inappropriate.



To macie tegoroczna reklamę serii Tsubaki./There you have this year's advertisement of Tsubaki series.


Szampon kupiłam w pojemności 550 ml, w opakowaniu z zakręcanym dozownikiem, które bardzo mi się podoba. Jest praktyczne i bardzo ładne. Do tego można dokupić sobie szaszetkę z uzupełnieniem 400 ml./The shampoo I bought in a capacity of 550 ml, in a packaged with a screw feeder, which I really like. It’s practical and very nice. For this you can buy a refill of 400 ml.




Szampon ma kolor przezroczysto-zółty i pachnie niesamowicie :-)/Shampoo color is transparent- yellow and smells amazing :-)


Ode mnie. Moje włosy należą do przetłuszczających się, słabych. Nie stylizuję ich, ale niestety to nie zmienia nic. Na początku, gdy kupiłam ten zestaw używałam go do każdego mycia. Mam długie włosy, więc często najpierw myłam głowę czymś żeby zdjąć pierwszą warstwę brudu, a potem używałam jedną pompkę Tsubaki. Szampon dobrze się pieni, dobrze doczyszcza skórę głowy , choć nie tak jak szampony oczyszczające i sprawia, że są miękkie, dobrze się rozczesują. Kilka razy używałam go bez odżywki i nie było dramatu z rozczesaniem włosów. Zdecydowanie na plus jest wydajność, zapach, nawilżenie i czysta przyjemność z użytkowania. Minusem jest dostępność, ale w świecie internetu można go znaleźć na e-bayu w cenie od 15,00-25,00 $ za 550 ml. Czy go polecam? U mnie się sprawdza, ale nie wiem jak jest na innych typach włosów. Obecnie używam go raz na tydzień i dalej bardzo, ale to bardzo go lubię :-)

From me. My hair are oily and weak. I don’t stylize them, but unfortunately it doesn’t change anything. At the beginning, when I bought this set I used it to every wash. I have long hair, so often I washed my head with something first in order to remove the first layer of dirt, and then I used one pump of Tsubaki. The shampoo spume well, gives good cleaning to the scalp, but not as cleansing shampoos and makes them soft, good to comb. Several times I used it without conditioner and there was no drama with hair combing. Definitely a plus is the efficiency, smell, moisture and pure joy to use. The downside is availability , but in the world of internet you can find it on e-bay in price from 15,00-25,00 $ per 550 ml. I recommend it? In my case it works, but I don’t know how it’s in other types of hair. Currently I use it once a week and still very, very like it :-)



14 komentarzy:

  1. Reklama jest fantastyczna :-)
    Kusisz tym szamponem i to bardzo.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy szamponik, chętnie bym sama spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają też mniejszą wersję, jeśli byś chciała sprawdzić :-)

      Usuń
  3. Ja mam podobny typ włosów, długie lecz cienkie i słabe. Nigdy o nim nie slyszałam, ale wspomagam się często odżywkami i maskami :))
    Miłego wieczoru czarny kotku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ile ja bym dała żeby moc zmieniac sobie szamony kiedy tylko rpzyjdzie mi ochota czy nawet kupic szampon tylkodlatego ze ladnie w lazinceby mi wygladał :) Mam takie mega problemy ze scalpem ze wzgledu na bycie alergikiem, i cale zycie walcze i walcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.... Może coś wymyślimy XD
      Myślę, że może mogłoby Ci służyć :-)

      Usuń
  5. Ja za niedługo skończę odżywkę tsubaki shining i chyba się skuszę na tę head spa właśnie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszący...
    Fajne rozwiązanie z pompką i wkładem uzupełniającym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for the review Kate. Good hair care products are greatly appreciated! I'm in a weird phase regarding my hair, I think my scalp is changing and it's dehydrated (late night work, stress, etc) so my hair is behaving funny. So I had to change my entire hair care line. So it's always good to know what's out there because I guess our hair care needs can change through time. :) This product seems very gentle.

    xx, Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is great product and it is very high quality product :-) Worth of trying :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...