wtorek, 4 marca 2014

Shiseido część II/Shiseido part II

Hej,

Zgodnie z obietnicą kontynuuję swoje rozważania na temat firmy Shiseido :-) Ponieważ nie zmieściłam się w poprzednim poście Shiseido część I (<-klik), dlatego czas na część drugą. Pamiętajcie, że to jest mój sposób rozumienia funkcjonowania firmy, więc jeśli ktoś zna się na tym lepiej, nich śmiało mnie poprawia :-)

Hey,

As I promised continue my reflections on the company Shiseido :-) Because it didn’t fit in the previous post Shiseido Part I (<-click), that’s why it’s time for the second part. Remember, that this is my way of understanding the functioning of the company, so if anyone knows better, then correct me :-)


 REVITAL GRANAS




Marka dostępna jedynie w Japonii. Pielęgnacja przeciwstarzeniowa oparta na najnowszych osiągnięciach Shiseido. Seria mocno naprawcza, z kolagenem, kwasem hialuronowym, wyciągiem z nasion fasoli i innymi dobrodziejstwami :-) Zawiera też elementy bazowego makijażu. Reklamę dla tej marki robił David Lynch a występowała Akiko Suwanai :-)

Brand available only in Japan. Anti-aging skin care based on the latest Shiseido achievements. A strong repair series, with collagen, hyaluronic acid, an extract from the seeds of beans and other blessings :-) It also includes elements of the base make-up. The advertisement for this brand did David Lynch and performed Akiko Suwanai :-)



THE GINZA


Inteligentna marka pielęgnacyjna łącząca w sobie technologie nowych generacji i  źródła energii życia./Intelligent skin care brand that combines the technologies of new generation and the source of life energy.

źródło/source: http://www.theginza.co.jp/


DQ


Marka pielęgnacyjna dostępna jedynie w Chinach. Bazuje na podstawie nowatorskiej japońskiej dermatologii i jest wprowadzana jedynie w aptekach./Skin care brand only available in China. It’s based on the basis of innovative Japanese dermatology and is introduced only in pharmacies.



PURE&MILD


Naturalna marka dostępna tylko w Chinach, która korzysta z łagodności rośliny dla skóry i ich pierwotnej siły./Natural brand only available in China, which uses plants gentleness to skin and their original strength.



PURE&MILD SOI


Dostępna jedynie  w Chinach ekskluzywna linia bez koloru, zapachu, lub alkoholu, utworzony przez połączenie mocy ziemi i nauki. Czyli coś dla alergików ;-)/Available only in China's exclusive line without colorings, fragrance, or alcohol, created by combining the power of the earth and science. That is something allergy sufferer people ;-)



MAQUILLAGE


Ekskluzywna marka makijażowa Shiseido dostępna w Azji. Jak dla mnie najwyższa jakościowa marka kosmetyków kolorowych stworzona przez Shiseido. Podąża za trendami, kreuje nowe wizerunki, dynamicznie zmienia się wraz z rynkiem./Exclusive Shiseido nake-up brand available in Asia. As for me, the highest quality brand of color cosmetics created by Shiseido. Follow the trends, creates new images, dynamically changes with the market.



MAJOLICA MAJORCA


Azjatycka marka makijażowa Shiseido, której odpowiednikiem u Kanebo jest Lavshuca. Marka dedykowana dla młodych dziewcząt, które ciągle podążają za modą i szukają czegoś nowego./Shiseido Asian make-up brand, which is the equivalent of Kanebo Lavshuca. Brand dedicated to young girls who still follow the fashiom and looking for something new.



INTEGRATE


Kolejna marka makijażowa na rynek azjatycki. Jest czymś pośrednim pomiędzy  MAQUILLAGE a MAJOLICA MAJORCA – dla mnie średnia półka łącząca dwa bieguny dorosłość z dziewczęcym urokiem./Another nake-up brand for the Asian market. It‘s something between MAQUILLAGE and MAJOLICA MAJORCA - for me the in between brand connecting the two poles of adulthood with a girlish charm.



Beauté Prestige International


I tu niespodzianka – w swoich szrankach Shiseido ma również perfumiarzy. W tym domu kreują swoje zapachy utalentowani twórcy jak Issey Miyake, Jean Paul Gaultier, Narciso Rodriguez, Azzedine Alaïa i Elie Saab. Dostępne globalnie./And surprise surprise - in their jousting Shiseido has also perfumers. In this house create their fragrances talented creator like Issey Miyake, Jean Paul Gaultier, Narciso Rodriguez, Azzedine Alaïa  and Elie Saab. Available globally.



Serge Lutens


Marka francuskiego artysty Serge Lutens wyraża jego estetykę w zapachach i makijażu dostępna globalnie./French artist Serge Lutens brand taht expresses his aesthetic in fragrance and make-up available globally.



Tsubaki


Technicznie dostępna podobno w Europie i Azji marka do pielęgnacji włosów bazująca na naturalnym oleju Kamelii. Składa się z trzech serii – nabłyszczającej, do włosów zniszczonych i Head Spa./Technically, apparently available in Europe and Asia hair care brand products based on natural camellia oil. It consists of three series - shinning, damaged hair and Head Spa.



Ma Chèrie


Marka do pielęgnacji włosów dostępna w Azji, które sprawia, że ​​włosy uszkodzone przez codzienną stylizację stają się nawilżone i gładkie. Ma dwie serie serie – nawilżającą i Air Feel./Hair care brand available in Asia, which makes hair damaged by daily styling become moisturized and smooth. It has two series series - moisturizing and Air Feel.





SUPER MILD


Seria do codziennej pielęgnacji włosów, łagodna, chroniąca włosy przed codziennymi uszkodzeniami, dostępna w Azji./Series for daily hair care, gentle, protects hair from daily damage, available in Asia.



ANESSA


Jest marka filtrów przeciwsłonecznych na rynek azjatycki – odpowiednik Allie w Kanebo./It’s a brand of sunscreen for the Asian market - the equivalent of the Kanebo Allie.



Ag+


Dostępna jedynie w Japonii marka specjalizująca się w produkcji antyperspirantów /dezodorantów z zawartością srebra, które zabijają bakterie powodujące nieprzyjemny zapach./Available only in Japan brand specializing in the manufacture of antiperspirants/deodorants containing silver that kill bacteria odor causing.



SEA BREEZE


Marka na rynek azjatycki do pielęgnacji ciała dla wszystkich ludzi, którzy pracują w pocie czoła, która dba o cały organizm odświeżająco i utrzymuje go w czystości – oparta o naturalne składniki./Brand for the Asian market to body care for all the people who work in the sweat, which takes care of the entire body and keeps it refreshingly clean - based on natural ingredients.

źródło/source: http://www.seabreezeweb.com/


UNO


Kompletna, ale nie przesadzona marka kosmetyków męskich na rynek azjatycki./Complete, but not exaggerated brand of cosmetics for men in the Asian market .



AUSLESE


A tu już trochę bardziej czadowo - kompletna seria do pielęgnacji włosów i produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn, którzy lubią wyrafinowany i modny styl – tylko na rynek Japoński :-)/And here's a little more exaggerated - complete range of hair care and skin care products for men who enjoy a sophisticated and fashionable style - only on the Japanese market :-)



O, to by było na tyle w najważniejszej części. Musicie pamiętać o kilku istotnych sprawach:

  • Jeśli pisałam, że dana marka jest na Azję, to nie znaczy, że występuje w Chinach , ja uogólniłam.
  • Shiseido posiada jeszcze całą listę firm związanych z  opieką zdrowotną – bardziej medycznych kosmetyków, suplementów urody itd. dostępnych tylko w Japonii, jak: IN&ON, The Collagen, PURE WHITE W, CHOUMEISOU, Kirei no Susume, IHADA, FERZEA, sunmedic, Q10.
  • Shiseido posiada całe serie dla profesjonalistów i salonów, takie jak Shiseido Professional, Shiseido Beauty Salon, CARITA, DECLEOR, Zotos, JOICO.
  • Oczywiście jak każda kompania ma odpowiednie zaplecze naukowe.
  • Jest także właścicielem kilku restauracji w Japonii - Shiseido Parlour, L’Osier, FARO SHISEIDO, FARO_slow time.
  • Oprócz tego ma swoje udziały w innych branżach i przedsięwzięciach, związanych z rynkiem kosmetycznym.

Oh, that would be enough for the most important part. You have to remember a few important things:

  • If I wrote that the brand is on Asia, it doesn’t mean that it’s in China, I generalized.
  • Shiseido still has a whole list of companies involved in health care - more medical cosmetics, beauty supplements etc. available only in Japan, as IN & ON, The Collagen, PURE WHITE W CHOUMEISOU, Kirei no Susume, Jihad, FERZEA, sunmedic, Q10.
  • Shiseido has a whole series for professionals and salons such as Shiseido Professional, Shiseido Beauty Salon, Carita, DECLEOR, Zotos, JOICO.
  • Of course, as each company has adequate research facilities.
  • It’s also the owner of several restaurants in Japan - Shiseido Parlour, L' Osier, FARO Shiseido, FARO_slow time.
  • In addition it has its shares in other industries and undertakings associated with the cosmetic market.

Dobra, teraz już napisałam wszystko. Wyszło tego trochę, ale myślę, że mi wybaczycie :-)/Okay, now I wrote everything. It turned out that there is a quite a lot of informations, but I think you will forgive me :-)

12 komentarzy:

  1. straszliwie tego dużo! nie na moja małą główkę :)
    zatrzymam się na Shiseido Shiseido :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak jak Ty mnie przekonujesz do kolejnych zakupów i mnie się uda przekonać do spróbowania czegoś fajnego :-)

      Usuń
    2. Marti ...czasami niewiedza to fajna sprawa ;-)

      Usuń
    3. Ta, to błogosławieństwo :-)

      Usuń
  2. szaleństwo :D
    The ginza ma piękne opakowania :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że większość tych zabawek ma super opakowania :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? I kto by pomyślał, że np perfumy Issey Miyake, Jean Paul Gaultier, Narciso Rodriguez, Azzedine Alaïa i Elie Saab też są z nimi związane :-)

      Usuń
  4. Starsza Pani z reklamy Ag+ wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? jak ją zobaczyłam, myślałam, że padnę XD

      Usuń
  5. Aż by się chciało rzec o k&&&&&! Zgadzam się z Obsession - The Ginza ma genialny design.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...