Hej,
Zgodnie
z obietnicą kontynuuję swoje rozważania na temat firmy Shiseido :-) Ponieważ
nie zmieściłam się w poprzednim poście Shiseido
część I (<-klik), dlatego czas na część drugą. Pamiętajcie, że to
jest mój sposób rozumienia funkcjonowania firmy, więc jeśli ktoś zna się na tym
lepiej, nich śmiało mnie poprawia :-)
Hey,
As I promised continue my reflections on the company Shiseido :-) Because it didn’t fit in the previous post Shiseido Part I (<-click), that’s why it’s time for the second part. Remember, that this is my way of understanding the functioning of the company, so if anyone knows better, then correct me :-)
As I promised continue my reflections on the company Shiseido :-) Because it didn’t fit in the previous post Shiseido Part I (<-click), that’s why it’s time for the second part. Remember, that this is my way of understanding the functioning of the company, so if anyone knows better, then correct me :-)
REVITAL GRANAS
Marka
dostępna jedynie w Japonii. Pielęgnacja przeciwstarzeniowa oparta na
najnowszych osiągnięciach Shiseido. Seria mocno naprawcza, z kolagenem, kwasem
hialuronowym, wyciągiem z nasion fasoli i innymi dobrodziejstwami :-) Zawiera
też elementy bazowego makijażu. Reklamę dla tej marki robił David Lynch a
występowała Akiko Suwanai :-)
Brand available only in Japan.
Anti-aging skin care based on the latest Shiseido achievements.
A strong repair series, with collagen, hyaluronic acid, an extract from the
seeds of beans and other blessings :-) It also includes elements of the base
make-up. The advertisement for this brand did David Lynch and performed Akiko
Suwanai :-)
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/revital_granas/index.html
THE GINZA
Inteligentna marka
pielęgnacyjna łącząca w sobie
technologie nowych generacji i źródła
energii życia./Intelligent skin care brand that combines the
technologies of new generation and the source of life energy.
źródło/source: http://www.theginza.co.jp/
DQ
Marka
pielęgnacyjna dostępna jedynie w Chinach. Bazuje na podstawie nowatorskiej
japońskiej dermatologii i jest
wprowadzana jedynie w aptekach./Skin care brand only available in
China. It’s based on the basis of innovative Japanese dermatology and is
introduced only in pharmacies.
źródło/source: http://www.dq-cosmetics.com.cn/
PURE&MILD
Naturalna
marka dostępna tylko w Chinach, która korzysta
z łagodności rośliny dla
skóry i ich pierwotnej siły./Natural
brand only available in China, which uses plants gentleness to skin and their
original strength.
źródło/source: http://www.puremild.com/#/home
PURE&MILD SOI
Dostępna
jedynie w Chinach ekskluzywna linia bez
koloru, zapachu, lub
alkoholu, utworzony przez
połączenie mocy ziemi i nauki. Czyli coś dla alergików ;-)/Available only in
China's exclusive line without colorings,
fragrance, or alcohol, created by combining the power of the earth and science.
That is something allergy sufferer people ;-)
źródło/source: http://www.puremild-soi.com/front/contents/top/
MAQUILLAGE
Ekskluzywna
marka makijażowa Shiseido dostępna w Azji. Jak dla mnie najwyższa jakościowa
marka kosmetyków kolorowych stworzona przez Shiseido. Podąża za trendami,
kreuje nowe wizerunki, dynamicznie zmienia się wraz z rynkiem./Exclusive
Shiseido nake-up brand available in Asia. As for me, the highest quality
brand of color cosmetics created by Shiseido. Follow the trends, creates new
images, dynamically changes with the market.
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/mq/index.html
MAJOLICA MAJORCA
Azjatycka
marka makijażowa Shiseido, której odpowiednikiem u Kanebo jest Lavshuca. Marka
dedykowana dla młodych dziewcząt, które ciągle podążają za modą i szukają
czegoś nowego./Shiseido Asian make-up brand, which is the equivalent of
Kanebo Lavshuca. Brand dedicated to young girls who still follow the
fashiom and looking for something new.
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/mj/index.html
INTEGRATE
Kolejna
marka makijażowa na rynek azjatycki. Jest czymś pośrednim pomiędzy MAQUILLAGE a MAJOLICA MAJORCA – dla mnie
średnia półka łącząca dwa bieguny dorosłość z dziewczęcym urokiem./Another
nake-up brand for the Asian market. It‘s something between
MAQUILLAGE and MAJOLICA MAJORCA - for me the in between brand
connecting the two poles of adulthood with a girlish charm.
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/ie/index.html
Beauté Prestige International
I
tu niespodzianka – w swoich szrankach Shiseido ma również perfumiarzy. W tym
domu kreują swoje zapachy utalentowani twórcy
jak Issey Miyake, Jean Paul Gaultier, Narciso Rodriguez, Azzedine Alaïa i Elie Saab. Dostępne globalnie./And surprise surprise
- in their jousting Shiseido has also perfumers. In this house create their
fragrances talented creator like Issey Miyake, Jean Paul Gaultier, Narciso
Rodriguez, Azzedine Alaïa and Elie
Saab. Available globally.
źródło/source: http://www.bpi-sa.com/index.php/en
Serge Lutens
Marka francuskiego artysty
Serge Lutens wyraża
jego estetykę w
zapachach i makijażu dostępna globalnie./French
artist Serge Lutens brand taht expresses his aesthetic in fragrance and make-up
available globally.
źródło/source: http://en.sergelutens.com/purchase.html
Tsubaki
Technicznie
dostępna podobno w Europie i Azji marka do pielęgnacji włosów
bazująca na naturalnym oleju Kamelii.
Składa się z trzech serii – nabłyszczającej, do włosów zniszczonych i Head
Spa./Technically, apparently available in Europe and Asia hair care brand
products based on natural camellia oil. It consists of three series -
shinning, damaged hair and Head Spa.
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/tsubaki/index.html
Ma Chèrie
Marka
do pielęgnacji włosów dostępna w Azji, które sprawia, że włosy uszkodzone
przez codzienną stylizację stają
się nawilżone i gładkie. Ma
dwie serie serie – nawilżającą i Air Feel./Hair care brand available in
Asia, which makes hair damaged by daily styling become moisturized and smooth.
It has two series series - moisturizing and Air Feel.
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/macherie/index.html
SUPER MILD
Seria do codziennej
pielęgnacji włosów, łagodna, chroniąca włosy przed codziennymi uszkodzeniami,
dostępna w Azji./Series for daily hair care, gentle, protects hair from
daily damage, available in Asia.
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/sm/index.html
ANESSA
Jest
marka filtrów przeciwsłonecznych na rynek azjatycki – odpowiednik Allie w
Kanebo./It’s a brand of sunscreen for the Asian market - the equivalent of
the Kanebo Allie.
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/anessa/
Ag+
Dostępna
jedynie w Japonii marka specjalizująca się w produkcji antyperspirantów /dezodorantów z zawartością srebra, które zabijają
bakterie powodujące nieprzyjemny zapach./Available only in Japan brand
specializing in the manufacture of antiperspirants/deodorants containing silver
that kill bacteria odor causing.
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/ag/#top
SEA BREEZE
Marka
na rynek azjatycki do pielęgnacji ciała dla wszystkich ludzi, którzy pracują w pocie czoła,
która dba o cały
organizm odświeżająco i utrzymuje
go w czystości – oparta o naturalne
składniki./Brand for the Asian market to body care for all the people
who work in the sweat, which takes care of the entire body and keeps it
refreshingly clean - based on natural ingredients.
źródło/source: http://www.seabreezeweb.com/
UNO
Kompletna,
ale nie przesadzona marka kosmetyków męskich na rynek azjatycki./Complete,
but not exaggerated brand of cosmetics for men in the Asian market .
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/uno/index.html
AUSLESE
A
tu już trochę bardziej czadowo - kompletna seria do pielęgnacji włosów i produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn, którzy lubią wyrafinowany
i modny styl – tylko na rynek Japoński
:-)/And here's a little more exaggerated - complete range of hair
care and skin care products for men who enjoy a sophisticated and fashionable
style - only on the Japanese market :-)
źródło/source: http://www.shiseido.co.jp/auslese/
O,
to by było na tyle w najważniejszej części. Musicie pamiętać o kilku istotnych
sprawach:
- Jeśli pisałam, że dana marka jest na Azję, to nie znaczy, że występuje w Chinach , ja uogólniłam.
- Shiseido posiada jeszcze całą listę firm związanych z opieką zdrowotną – bardziej medycznych kosmetyków, suplementów urody itd. dostępnych tylko w Japonii, jak: IN&ON, The Collagen, PURE WHITE W, CHOUMEISOU, Kirei no Susume, IHADA, FERZEA, sunmedic, Q10.
- Shiseido posiada całe serie dla profesjonalistów i salonów, takie jak Shiseido Professional, Shiseido Beauty Salon, CARITA, DECLEOR, Zotos, JOICO.
- Oczywiście jak każda kompania ma odpowiednie zaplecze naukowe.
- Jest także właścicielem kilku restauracji w Japonii - Shiseido Parlour, L’Osier, FARO SHISEIDO, FARO_slow time.
- Oprócz tego ma swoje udziały w innych branżach i przedsięwzięciach, związanych z rynkiem kosmetycznym.
Oh, that would be enough for the most important
part. You have to remember a few important things:
- If I wrote that the brand is on Asia, it doesn’t mean that it’s in China, I generalized.
- Shiseido still has a whole list of companies involved in health care - more medical cosmetics, beauty supplements etc. available only in Japan, as IN & ON, The Collagen, PURE WHITE W CHOUMEISOU, Kirei no Susume, Jihad, FERZEA, sunmedic, Q10.
- Shiseido has a whole series for professionals and salons such as Shiseido Professional, Shiseido Beauty Salon, Carita, DECLEOR, Zotos, JOICO.
- Of course, as each company has adequate research facilities.
- It’s also the owner of several restaurants in Japan - Shiseido Parlour, L' Osier, FARO Shiseido, FARO_slow time.
- In addition it has its shares in other industries and undertakings associated with the cosmetic market.
Dobra,
teraz już napisałam wszystko. Wyszło tego trochę, ale myślę, że mi wybaczycie
:-)/Okay, now I wrote everything. It turned out that there is a
quite a lot of informations, but I think you will forgive me :-)
straszliwie tego dużo! nie na moja małą główkę :)
OdpowiedzUsuńzatrzymam się na Shiseido Shiseido :D
Mam nadzieję, że tak jak Ty mnie przekonujesz do kolejnych zakupów i mnie się uda przekonać do spróbowania czegoś fajnego :-)
UsuńMarti ...czasami niewiedza to fajna sprawa ;-)
UsuńTa, to błogosławieństwo :-)
Usuńszaleństwo :D
OdpowiedzUsuńThe ginza ma piękne opakowania :>
Powiem Ci, że większość tych zabawek ma super opakowania :-)
UsuńJaki to kolos!
OdpowiedzUsuńPrawda? I kto by pomyślał, że np perfumy Issey Miyake, Jean Paul Gaultier, Narciso Rodriguez, Azzedine Alaïa i Elie Saab też są z nimi związane :-)
UsuńStarsza Pani z reklamy Ag+ wygląda genialnie :)
OdpowiedzUsuńPrawda? jak ją zobaczyłam, myślałam, że padnę XD
UsuńAż by się chciało rzec o k&&&&&! Zgadzam się z Obsession - The Ginza ma genialny design.
OdpowiedzUsuńTak wiem, że trochę tego jest :-) Fajny :-)
Usuń