niedziela, 18 maja 2014

Maquillage True Eye Shadow BR 264

W zeszłą niedzielę pokazywałam wam szminkę Shiseido Maquillage Essence Glamorous Rouge w kolorze RD 396 (<-klik). Nie jest to jedyny produkt Maquillage, który posiadam. Razem ze szminką kupiłam komplet cieni do powiek i właśnie im będzie poświęcony dzisiejszy post :-)

Last Sunday I showed you a lipstick Shiseido Maquillage Essence Glamorous Rouge in color RD 396 (<-click). This isn’t the only product Maquillage that I  have. Together with the lipstick I bought an eyeshadows palette and to them will be dedicated today's post :-)




Od producenta

Cienie do oczu  które sprawiają, że oczy  są 110% * większe dzięki pięciu starannie wyważonym odcieniom. Sprawiają, że serce zmienia rytm. Jaki jest sekret oczu, które przyciągają komplementy, jak te? "Rozświetlająca baza" rozjaśnia powieki i daje świetlisty kolor. "Harmonijny Cień" sprawia, że każdy kolor wygląda  naturalnie dla Twojej skóry. "Kolor linii" tworzy zaakcentowane, zdefiniowanych oczy. Teraz możesz zrobić makijaż oczu, w którym wyglądają 110% * większe!

From the producer

Eye shadow for creating eyes that are 110%* bigger with 5 carefully-balanced shades. Make hearts instantly skip a beat. What is the secret behind eyes that attract compliments like that? "Highlight Base" brightens your eyelids and achieves luminous color. "Harmonizing Shadow" makes any color look natural for your skin tone. “Line color” creates an accentuated, defined eyes.  Now you can make your eyes 110%* look bigger!


Obecnie dostępne jest 7 odcieni. Czasem pojawiają się sezonowe wersje limitowane./Currently seven shades are available. Sometimes there are a seasonal limited editions.


Cienie otrzymujemy w kartonowym pudełeczku zafoliowane. Jest na nim dużo informacji w języku japońskim oraz informacja o kolorze, którą łatwo zlokalizować :-)/Eye shadows we get in a cardboard box of wrapped in foil. It's got a lot of information in Japanese and color information that is easy to locate :-)




Cienie znajdują się złoto – mleczno – różowej kasetce, która wygląda niezwykle elegancko. Z tyłu jest informacja o kolorze./Eye shadows are in gold - milk - pink palette, which looks very elegant. On the back is information about color.

Gdy otworzymy kasetkę znajdziemy w niej cztery mocno błyszczące cienie i jeden matowy. Dodatkowo mamy ładne duże lusterko i zestaw całkiem sprytnych aplikatorów, dzięki którym rzeczywiście da się wykonać makijaż./When we open the palette we’ll find inside the four tight shiny eye shadows and one matte. In addition, we have a nice big mirror and a set of quite clever applicators, through which makeup can done.


 

Mój kolor to BR 264 –  złote, ciepłe  brązy :-)/My color is BR 264 - golden, warm browns :-)


Na oczach :-)/On the eyes :-)


Ode mnie. Bardzo chciałam tych cieni spróbować. Wykonanie rewelacyjne, pięknie opakowanie, kolory wybitnie moje i? I klapa. Przyznaje się, że niestety jestem nimi rozczarowana. Błyszcząca baza i główny kolor wręcz ociekają drobinkami, są raczej średnio napigmentowana i mają tendencję do osypywania.  Kolor do załamania powieki jest ciut lepiej napigmentowany i zawiera mniej drobinek a kolor linerowy jest jak dla mnie ciut za słaby. Fajnym kolorem jest w kwestii konsystencji i pigmentacji jest opisany jako rozświetlająca baza pod oczy. Nie ważne czym je nakładam, nie mogę wyciągnąć mocniejszego koloru i uniknąć osypujących się drobinek. Efekt jaki nimi uzyskuję jest stosunkowo naturalny, bardzo ładnie rozświetlający, ale liczyłam na coś więcej. Pod tym względem przypominają mi moją czwórkę Chanel Les 4 Ombres Eye Shadows nr 36 Intuition (<-klik).  Niestety dla mnie to ciut za mało, mimo że koncept jest fajny. Cena ich to pomiędzy 45,00-60,00 $.

From me. I really wanted to try these eye shadows. Made fantastic, beautifully packaging, colors trully my and? And flap. I admit that, unfortunately, I’m disappointed with them. Glow base and the main color actually dripping from flecks, are rather average pigmented and tend to fall out. Color to the crease  of the eyelid is a little more pigmented and contains fewer particles and line color is for me a bit too weak. Nice color in case of consistency and pigmentation is one described as a brightening eye base. No matter with what I apply them, I can draw a natural, very nicely illuminating, but I was hoping for something more. In this aspect, they remind me of my four Chanel Les 4 Ombres Eye Shadows nr 36 Intuition (<-click). Unfortunately for me it's a bit too little, even though the concept is cool. Their price is between 45,00-60,00 $ .



Tu macie reklamę promującą Shiseido Maquillage./Here you are advertising to promote Shiseido Maquillage.




10 komentarzy:

  1. No wiesz Ty masz inne wymagania, niż azjatki. Może na tamtym rynku takie wykończenie i stopień napigmentownia sprawdza się doskonale.
    Zresztą nie czarujmy się :-P Za dużo różnych rzeczy używałaś i masz porównanie. Na mnie, na przykład, "wielkie" nazwiska przestały robić wrażenie, bo wiem jak potrafią wyglądać dobre cienie :-) Ale nic straconego. Mam nadzieję, że na następnych zakupach trafisz lepszą "perełkę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :-) U nich raczej makijaż oka jest delikatniejszy, ale w porównaniu z Luna Sol są kiepskie :-)
      Owszem, mam porównanie ;-) I mam dokładnie tak jak Ty, na mnie już wielkie nazwy nie robią wrażenia :-)
      Mam nadzieję, że trafię coś fajnego :-)

      Usuń
  2. Napigmentowanie pozostawia niedosyt, ale samo połączenie odcieni podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-) To bardzo w moim typie zestaw odcieni i dlatego go wybrałam :-)

      Usuń
  3. ładne opakowanie i piekne kolory. Sama bym się na takie barwy skusiła, a Tobie w nich naprawdę ładnie , bo podkreślają te Twoje kocie oczęta :)))
    Przyjemnego wieczoru kochana, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest śliczne i kolory też, szkoda że mam do nich inne zastrzeżenia :-)
      I wzajemnie Cleo :-)

      Usuń
  4. Zapowiadało się wspaniale, a niestety... Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie boskie! Cienie na swatchach wydają się dość delikatne, ale na oku wyglądają ładnie.
    Szkoda jednak, że się rozczarowałaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie i wykonanie są bardzo na plus.
      Nie mniej jednak oczekiwałam więcej w kwestii pigmentacji i mogłyby się nie osypywać + mieć mniej drobinek :-|

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...