czwartek, 22 maja 2014

Organique Fresh'n'Fruity Body Fluffy Souflette Watermelon+Cantaloupe


Jakiś czas temu pisałam wam o Organique Fresh'n'Fruity Shower Gel Watermelon+Cantaloupe (<-klik). Miałam ambitny plan szybko napisać o drugiej części mojego zestawu Watermelon+Cantaloupe, ale jakoś nie wyszło ;-) Dziś nadrabiam to i napiszę wam o suflecie do ciała :-)



Some time ago I wrote you about Organique Fresh'n'Fruity Shower Gel Watermelon+Cantaloupe (<-click). I had an ambitious plan to quickly write about the second part of my set Watermelon+Cantaloupe, but somehow it didn’t work out ;-) Today I make up for it and I will write to you about the body souflette :-)




Suflet dostajemy w plastikowym przezroczystym okrągłym opakowaniu o pojemności 200 ml z aluminiową zakrętką./ We get souflette in a round transparent plastic container with a capacity of 200 ml with aluminum screw cap.





Skład/Ingredients



Właściwości/Properties



Po otwarciu pierwsze co do nas dociera to zapach – mnie od razu chce się jeść. Co jednak zawiera nasze pudełeczko? Coś co przypomina truskawkowy budyń z czerwonymi kropeczkami ;-)/After opening first that reaches us is the smell – I’m immediately get hungry. However , what contains our box? Something that resembles a strawberry pudding with red dots ;-)




Konsystencja produktu jest bardzo lekka, świetnie się rozprowadza na skórze./The consistency of the product is very light, great to spread on the skin.





Ode mnie. Jestem bardzo przewrażliwiona na punkcie balsamów do ciała i wszelkiej maści pokrewnych produktów, ponieważ moja skóra później wygląda jak krajobraz po bitwie – ilość różnych niespodzianek jest zaskakująca. Kiedyś jednak kupiłam mini zestaw z tym sufletem i okazało się, że nawet było ok. Postanowiłam zaryzykować i kupić pełnowymiarowe opakowanie. Nie używam go codziennie, ale gdy po niego sięgam, po pierwsze nie mam problemów skórnych, po drugie moja skóra jest dobrze nawilżona, miękka i gładka. Do tego pachnie bardzo apetycznie. Polubiłam ten suflecik ;-) Cena za opakowanie to koło 40,00 zł. 

From me. I'm very touchy on the point of body lotions and all sorts of related products, because my skin then looks like a landscape after the battle - the number of different surprises are amazing. However I bought once a mini- set with this souflette and it turned out that it was ok. I decided to take a chance and buy a full-size package. I don’t use it every day, but when I reach for it, firstly I don’t have skin problems, and secondly my skin is well moisturized, soft and smooth. For this smells very appetizing. I liked this souflette ;-) Price per pack is near 40,00 PLN.



12 komentarzy:

  1. Pewnie też bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mam wielką ochotę na jakiś kosmetyk z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są lekkie, przyjemne, super apetycznie pachnące i bardzo przyjemnie się ich używa :-)

      Usuń
  3. Cała seria Fresh'n'fruity jest smakowita. Zapachy są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba takie praktyczny sposób pakowania produktów, bo z butelkami trzeba się męczyć i niejednokrotnie rozcinać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy produktach typu balsamy to bardzo praktyczny i wygodny sposób :-)

      Usuń
  5. Jakoś nie mogę się przemóc żeby pachnieć jak owoc... Za smakowite... :-D
    Noi ten kolor i konsystencja - nic tylko wziąć łyżeczkę i... :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te suflety! Mam dwa w zapasie i na pewno nie są to ostatnie w mojej kolekcji :) Uwielbiam tę konsystencję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje się, że jesteś bardzo przekonywująca co do poszukiwań dla siebie czegoś w Organique i mnie to wyszło zdecydowanie na plus :-) Właśnie konsystencja jest rewelacyjna i dla mnie jego nieszkodliwość XD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...