wtorek, 27 maja 2014

Lakier China Glaze – I herd that/ China Glaze Nail Polish - I herd that

Dziś mam dla was kolejny z lakierów z kolekcji China Glaze „On Safari”. Mimo kiepskiego dostępu do nich obecnie, mam jeszcze kilka fajnych buteleczek wam do pokazania :-) Po  „I’m not Lion” czas na „I herd that” ;-)

Today I have for you another of nail polish from the China Glaze collection "On Safari". Despite the bad access to them now, I still have a few nice bottles to show you :-) After “I'm Not Lion” time for “I Herd That” ;-)



Pamiętacie I’m not Lion (<-klik)? Ten Drobny brokat przypominający skrzący się śnieg lub kulę dyskotekową? ;-) To wersja złota to I herd that :-)/Remember I'm not Lion (<-click)? This fine glitter reminiscent of glittering snow or disco ball? ;-) The gold version of it is I Herd That :-)



Dwie warstwy/Two layers





Jako że ja bardziej ciepło-tonalna kobieta jestem, zazwyczaj wybieram odcienie złota częściej niż srebra, dlatego zdecydowałam się go kupić. Schnie błyskawicznie, kładziony na inny lakier rewelacyjnie go utrwala, przez co paznokcie pozostają dłużej bez zadrapań czy odprysków. Całość wygląda bardzo efektownie, aczkolwiek nie krzykliwie. Zmywanie oczywiście z pomocą folii aluminiowej XD, ale efekt wart zachodu ;-)

Since I’m more warm - tonal woman, I usually choose shades of gold more than silver  so I decided to buy it. Dries quickly, put on another nail polish sensational is solidify it, , so your nails remain longer without scratches or flakes. It looks very impressive, but not gaudy. Washing off of course with the help of aluminum foil XD, but the effect is worth the trouble ;-)





11 komentarzy:

  1. o, szczerze mówiac w buteleczce wyglądał lekko kiczowato, ale na paznokciach wygląda baaardz fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie mnie kiedyś zaskoczyło w Chinkach :-) Ale sam koncept jest fajny :-)

      Usuń
  2. U Ciebie Kasieńko wygląda ładnie, u mnie go chyba nie widzę :) No i zabawa z folią nie dla mnie, oj nie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ale nie widzi mi się ani kolor ani wykończenie :-(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...