czwartek, 8 maja 2014

Pędzle/Brushes - Zoeva 223 Petit Eye Blender

Dawno nie pisałam nic o pędzlach. Czas to nadrobić :-) Zanim jeszcze zrobiło się głośno wokół pędzli Zoevy były u mnie w planach zakupowych. Potem jakoś tak wyszło, że je kupiłam a po kilku miesiącach użytkowania mogę wam coś o nich opowiedzieć. Dziś zacznę od pierwszego z pędzli i jest to Zoeva 223 Petit Eye Blender :-)

I haven’t wrote anything about brushes. Time to catch up :-) Before we even got a loud round about Zoeva brushes were in my shopping plans. Then somehow it came out that I bought them and after a few months of use I can tell you something about them. Today I’ll start from the first of brushes and this is Zoeva 223 Petit Eye Blender :-)

Pędzelek, jak chyba wszystkie, które kupujemy pojedynczo, dostajemy w czarnej saszetce z wytłoczonym napisem ZOEVA oraz naklejką z informacją o pędzlu. W środku saszetki mamy pędzelek zapakowany w folię.

Brush, as probably all, that we buy single, we get in a black pouch with embossed Zoeva and label with information about the brush. Inside sachet we have a brush packed in foil.





Czarna, drewniana rączka mierzy około 14 cm, zaś długość włosia to 1 cm. Włosie zamocowane do trzonka jest okrągłą, metalową skuwką. Na pędzlu zapisano poza nazwą firmy i jej mottem informację o pędzlu wraz z numerem, więc dokładnie wiemy, który pędzle do czego służy ;-)

Black, wooden handle measures about 14 cm and the length of the hair is 1 cm. The bristles attached to the handle is with a round metal cap. On the brush written besides the name of the company and its motto information about the brush along with the number, so you know exactly which brushes you used for what ;-)





Pędzel to kuleczka, o dwukolorowym włosiu. Włosie jest miękkie, elastyczne, świetnie dopasowuje się do kształtu oka, dzięki czemu praca nim to duża przyjemność./Brush is a small ball, with two-colored bristles. The bristles are soft, flexible, adapts perfectly to the shape of the eye, which means that working with this brush is a big pleasure.



Zoeva 223 Petit Eye Blender to typowy pędzle przeznaczony do rozcierania cieni w załamaniach powiek. Można nim również pracować w zewnętrznych kącikach lub zrobić nim całkiem fajne smoky :-) Od kilku miesięcy używam go w dziennym makijażu i bardzo się lubimy :-) Jeśli chodzi o mycie, ładnie doczyszcza się Kryolanem, Inglotem i mydłem ;-) Schnie relatywnie szybko, nie gubi włosia, włosie też się nie łamie. Cena pędzla w Polsce około 28,00 zł. Z mojej strony polecam serdecznie :-)

Zoeva 223 Petit Eye Blender is a typical brushes designed for blending eye shadows in the crease. It can also work in the outer corners of the eyes or make pretty cool smoky :-) For several months I use it in daily make-up and like it very much :-) When it comes to washing, it’s nicely cleaning with the Kryolan , Inglot and soap ;-) Dries relatively quickly, doesn’t lose bristles, bristles also doesn’t break. Price of this brush in Poland is about 28.00 PLN. For my part, I really recommend it :-)



16 komentarzy:

  1. Ja mam jej starszego brata 142, który jest niby do korektora, ale kremowe cienie nakłada jak marzenie nie marnując przy tym produktu. Pędzel nabiera akurat tyle produktu ile potrzeba do aplikacji. Bardzo jestem z niego zadowolona ,a ten który opisujesz wyżej jest juz od dawna na mojej liście "chciejstw" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o którym pędzlu mówisz i chodzi mi po głowie jego zakup :-)

      Usuń
  2. marzy mi się pędzel/pedzle Zoeva :> zwłaszcza coś do blendowania cieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jak ich więcej pokażę, coś sobie upatrzysz i kupisz? :-D

      Usuń
    2. a ja na wakacje mam oszczędzać :D
      z Wami to nie jest możliwe :P

      Usuń
    3. Ale ile przyjemności z tego a wakacje i tak zorganizujesz :-P

      Usuń
  3. Uwielbiam takie kuleczkowe pędzle. Idealnie wpasowują się w załamanie powieki i zewnętrzny kącik oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie - dokładnie tak samo i dokładnie do tego co napisałaś go używam :-D

      Usuń
  4. Taki pędzel to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że większości by taki się pędzel przydał ;-)

      Usuń
  5. Mam z Zoevy do rozświetlacza, ale niestety trochę twardawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat z Zoevy nie brałam jeszcze pędzli do twarzy. Natomiast te do oczu bardzo mi leżą i wygodnie się z nimi pracuje :-)

      Usuń
  6. Bardzo się łamię nad kupnem tego pędzla - strasznie mi się wizualnie podoba i byłoby to moje pierwsze dziecko od Zoevy :P ale nie jestem pewna czy tego właśnie potrzebuję :D Mianowicie szukam kulki, którą jednocześnie nałożę cień w załamaniu i go ładnie rozetrę - czy ten się sprawdzi, czy będzie odpowiedni tylko do blendowania? Bo przeszukałam już chyba cały internet i widzialam opinię, że nie nadaje się do niczego, bo włosie jest zbyt sztywne i zbite. Ten mi wpadł oko głównie dlatego, że jest syntetyczny - po prostu nie chce mi się bawić w pielęgnacje naturalnego włosia + obawiam się, że naturalne drapie w powieke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuje :-) Wiesz co, jak dla mnie ten pędzel nadaje się i do nakładania i do rozcierania. W sumie jedno i drugie nim robię. Fakt, powierzchniowo nie jest duży, ale lubię precyzyjne pędzle, więc daje radę. Jeśli masz głębiej osadzone oko, lub niedużo miejsca na powiece, powinien Ci się sprawdzić bez większych problemów :-) Jest miękki i nie drapie :-) Poza tym Zoeva ma dobre pędzle, miękkie i stosunkowo łatwe w pielęgnacji. A co różnicy pomiędzy pędzlami syntetycznymi a naturalnymi - dużo zależy od firmy i wykonania. Czasem rzeczywiście naturalne drapią jak nieszczęście, czasem są bajecznie miękkie :-) Jeśli będziesz mieć jeszcze jakieś pytania - pisz :-)

      Usuń
  7. Thank you so much for the review! I've been looking for a review everywhere and little of them give any information. Great post! Love that you wrote it in English too, just thank you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No problem :-) If you have any questions about brushes or anything you'll found on this blog - just ask :-) i don't have much time to wrote in English now, but I'll answer any question about posts or products in English :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...