piątek, 14 października 2011

Propozycja makijażu – makijaż graficzny – inspiracja – Adele „Turning Tables”/Make-up proposition – graphic make-up – inspiration - Adele „Turning Tables”

Cześć,

Dzisiaj będzie taka mała inspiracja. Moja ukochana złota polska jesień niestety często zmienia się w zimną deszczową i z lekka depresyjną, W sumie od czasu do czasu każdego napada taka mała melancholia. W jeden z takich deszczowych dni słuchając Adele „Turning Tables” non-stop zaczęłam szkicować na kartce makijaż graficzny oka. Spodobał mi się na tyle, że postanowiłam go przenieść na siebie. To co widzicie jest efektem tego, jak czułam muzykę Adele :-)

Hi,

Today I’ll give you my little inspiration. My beloved polish golden autumn changed rapidly in cold, rainy and depressive one. From time to time everybody has this little melancholy during times like this. One of this days I was listening to Adele „Turning Tables” non-stop and sketching graphic eye- make-up. I thought “I like it” and started to put this project on my eye. What you see is what I felt listening to Adele :-)





A tu możecie sobie posłuchać tego utworu :-) Jest to kanał Youtube
 You can listen to this song here :-) It's on Youtube channel

http://www.youtube.com/watch?v=omkUG4kugvw

Tak się właśnie przedstawia moja radosna twórczość własna. Jak wam się podoba?
This is my happy creativity. Do you like it?
Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...