niedziela, 2 października 2011

Today's outfit: Inidian Summer

Zaczął się słoneczny, ciepły październik... Okres, nazywany Indian Summer. Można spokojnie pod sweterek włożyć koszulkę z krótkim rękawkiem, bo wiadomo, że rano chłodno, ale już w południe slońce mocno nas ogrzeje. Uwielbiam styl "na cebulkę" :).

So, it's sunny, warm October now... A period, called Indian Summer. You can easily wear a short-sleeved t-shirt under your jumper, because you know, that mornings are chilling, but sun will warm you up at noon. I love the layered style :)




Żeby uprzedzić Wasze pytania: tak, mam wadę wzroku :). Czasem chodzę w szkłach kontaktowych, czasem w okularach. Dzisiaj widzicie Mię, która się nie wyspała, bolą ją oczy więc założyła swoje cyngle :D.

To come before your questions: yes, I have the sight defect :). Sometimes I wear contacts, sometimes I wear glasses. Today you can see Mia, that haven't sleep well, her eyes hurt, so she had to put on her "bicycles" :D.

On my way to school!

Studenci zaoczni, czas na uczelnię! Jak ja nie znoszę wcześnie wstawać w weekend... :/

Extramural students, it's time to go to school! How i hate to get up early on weekend...:/


Details.

Co mam na sobie/What am I wearing:

Czarna ramoneska/Black jacket: Orsay
Zamszowa kamizelka/Suede vest: SH
Beret/Beret: Prezent/Gift
Granatowe Jegginsy/Denim Jeggins: No name - mały sklep niedaleko mojego mieszkania/A little shop near my apartment
Sweter/Jumper: Jak wyżej/Same
Buty/Shoes: CCC
Torba/Bag: SH



Och, jak ja uwielbiam swoje starociowe kozaczki z CCC!!! Są bardzo wygodne i pasują niemal do wszystkiego! Próbowałam znaleźć podobne (te powoli kończą żywot) ale na razie bez rezultatu...:(

Oh, how I love my old boots from CCC!!! They are so comfty and fit almost everything! I tried to find similar, but no results for now...:(


Miłej i ciepłej niedzieli!
Happy and sunny Sunday!

Mia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...