sobota, 29 października 2011

^_^ - that's how my eyes look now

Tak właśnie wyglądają moje oczy, ale nie z radości, tylko ze zmęczenia. Ja NIE-robot. Ten, kto powiedział,że ze wszystkim można zdążyć, to tylko kwestia dobrego planu, może mnie pocałować w ...stopę. Otóż czasem nie można, choćby nie wiem jak się ciężko pracowało i nie wiem jak miało się dobry plan. Doba ma tylko 24 godziny, proszę państwa.
Jedyna nadzieja w tym, że wysiłek się opłaci :).


My eyes look like this not because of laugh, but because I'm realy tired. Me NOT-robot. This person, who said, that you can make up with everything, it's just the matter of a good plan, can kiss my...foot. You just can't make it sometimes, no matter how hard you work and how great your plan is. Day and night have only 24h, boys and girls.
Let's just hope, that all this will pay off :).

W każdym razie, udało mi się w końcu poczynić niewielkie zakupy i dziś je Wam zaprezentuję.

Anyway, I've managed to do some shopping lately and today I'm gonna present it to you. 


Najpierw moja sukienka. Kupiłam ją w outlecie niedaleko mojego domku. Wykonanie: jedwab i szyfon, w bardzo dobrej cenie!

First, my dress. Don't you think it's cute? I bought it at small outlet next to my home. It's silk and chiffon, and the price was great!



Sukienka ma malutkie koraliki przy dekolcie i na obszyciu na dole; nie widać tego niestety na zdjęciu (naprawdę muszę zainwestować w nowy aparat!!!), w rzeczywistości są one dosyć połyskliwe. Zamierzam założyć ją na ślub koleżanki. Jak myślicie, jakie mam dobrać dodatki?


This dress has some litte beads on the necline and on the hemline; you can't see it on the photo, helas (I realy have to invest in new camera!!!), in reality they are quite sparkling. I intend to wear this dress to my friend's wedding. What accesories you think I should pick?






Urocza bluzeczka z tego samego outletu.

From the same outlet - this cute little shirt.





 Ta spódnica jest nieco za duża, ale po prostu nie mogłam oprzeć się kratce i ogólnemu wyglądowi! Po prostu ją zwężę!

This skirt is a bit too big, but I just couldn't resist the pattern and the general look! I'm just going to take it in!


Some nail stuff! 



Tych towarzyszy zakupiłam w TK-Maxie za kwotę śmiesznie wprost niską. Uwielbiam ich!


These companions I bought in TK-Max for ridiculously low price. I love them!




Następny zespół! Lakier Butterfly w kolorze koralowoczerwonym, 2 od Selene: jasnoszary i żółty, brunatny z Golden Rose i dżinsowy niebieski od Eveline.


Next team! Butterfly nail enamel in coral red, 2 Selene's: light gray and yellow, russet/brown from Golden Rose, and jeans blue from Eveline.




 Te dwa są bardzo eleganckie i tworzą też ładną kombinację razem na pazurkach.

Those two are very elegant and they also make a fine combination together on nails.




Szczególnie lubię połączenie jasnoszarego z żółtym, ale w kombinacji z koralowym szary również wypada świetnie. Niedawno nosiłam na paznokciach też niebieski + żółty.

I like to join lightgray with yellow the most, but gray with coral red is also fantastic combination. Few days ago I had this jeans blue and yellow on my nails.



Cudownego sobotniego wieczoru!


Have a wonderfull Saturday night!


Lots of Love,

Mia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...