poniedziałek, 10 października 2011

Propozycja makijażu - złota polska jesień/Make-up proposition – polish golden autumn

Cześć,

Ostatnio pisałam o różnych jesiennych inspiracjach znanych domów mody i kompanii kosmetycznych – dla odmiany będzie coś ode mnie. Idą ulicą w deszcz, który uparcie padał przez cały dzień stwierdziłam, że przecież bardzo lubię jesień, bo jesień to nie tylko zimno i nieustanne deszcze, lecz także feria żywych, ciepłych kolorów. Stąd dziś moja stylizacja kosmetyczna będzie pod hasłem „Złota polska jesień”. Pokażę wam makijaż, dodatki i wszystko, co mnie zainspirowało do takiego wyboru :-) Chodź nie było to moim zamiarem utrzymałam się w trendzie jednakowych odcieni tych samych kolorów. 

Hi,

Lately I was writing about fall’s inspirations by fashion and make-up designers – for a change this one is something from me. When I was walking down the street in a heavy rain I was thinking, that I actually love autumn – but not cold, rainy one – the one with a riot of warm, vivid colours. And that’s why today my make-up proposition will be “Polish golden autumn”. I will show you make-up, accesories and everything that inspired me to do this choice :-) It wasn’t my purpose, but my make-up was consistent with one colour make-up trend – using different shades of the same colour.


Makijaż oczu/Eyes make-up


Cienie do powiek/ Eyeshadows


Błyszczyk/ Lipgloss


Lakier do paznokci/ Nail polish


Apaszka/Scarf


Biżuteria/Jewellery


Niestety aparat nie oddał kolorów, które są ciepłe, złoto - pomarańczowo - brązowe.
Mam nadzieję, że się wam spodobało :-)
Życzę wiele inspiracji i ciepła na chłodne dni :-)

 Unfortunately my camera didn't show real colours, which are warm golden and orange and brown.
I hope you liked it :-)
I wish you a lot of inspiration and warm during cold days :-)


Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...