wtorek, 4 lutego 2014

Lakier China Glaze – I’m not Lion/ China Glaze Nail Polish - I’m not Lion

Wtorek

Udało mi się nawet coś dla was przygotować. W sumie winna jestem po ostatnim haulu lakierowe co nieco Obsession (<-klik) XD Dlatego na dziś mam dla was kolejny z lakierów China Glaze – I’m not Lion (tyle, że ja nim jestem XD).

Tuesday

I even managed to prepare something for you. In total I owe after the last haul a little something from nail polishes to Obsession  (<-click) XD So today I have for you again one of China Glaze nail polish - I'm not Lion (but I am one XD).



Ponieważ za oknem skrzy, mnie też się zachciało śniegu na paznokciach ;-) W związku z czym złapałam lakier z kolekcji On Safari i stwierdziłam, a co mi tam XD Najbardziej swoim wyglądem przypomina mi CG in  the city (<-klik) z kolekcji Metro. Drobny brokat przypominający skrzący się śnieg lub kulę dyskotekową (kto co woli) ;-)

Because outside the window sparkles, I wanted snow on nails too ;-) So I took nail polish from collection On Safari and I thought, and what the hell XD Resembles me most CG in the city (<-click) from the Metro collection. Fine glitter reminiscent of glittering snow or disco ball (as you like) ;-)




Jedna warstwa lakieru/One layer of nail polish


Dwie warstwy/Two layers





Za co go lubię? Po pierwsze schnie naprawdę błyskawicznie, po drugie kładziony na inny lakier rewelacyjnie go utrwala, przez co paznokcie pozostają dłużej bez zadrapań czy odprysków. Po trzecie efekt na paznokciu jest bardzo ciekawy a dzięki temu, że jest brokatowy daje bardzo wiele możliwości stosowania. Ale zmywanie to wyzwanie XD

What do I like it for? First, it dries really fast, second put on another nail polish sensational is solidify it, , so your nails remain longer without scratches or flakes. Third, the effect on the nails is very interesting and thanks to the fact that it is glitter one it gives a lot of possibilities of applying it. But washing off is a challange XD


Co wy na to?/What do you think?


14 komentarzy:

  1. o nie, złotko nie dla mnie jak wiesz :P
    a i to zmywanie wyzwanie mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zmywał się nie tak źle, poza tym to sreberko było ;-P

      Usuń
  2. Dwie warstwy prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromna różnica między pierwszym a drugim nałożeniem. Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To co tygryski lubią najbardziej - lakiery do paznokci :)))) Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nazwa :-)
    Bardzo mi się podoba w każdym wydaniu :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj musze go na żywo zobaczyć, bo fotki średnio do mnie przemawiają. A on czasem nie piaskowy jest??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest piasek, ale też nie jest idealnie gładki :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...