wtorek, 3 września 2013

Yves Saint Laurent Ombres 5 Lumieres Eye Shadows 07 Bronze Gold

Hej,

Przyszedł czas na opisanie wam niektórych produktów pokazanych w haulach. Na pierwszy ogień pójdzie, jak to określiliście „Deal stulecia” czyli cienie Yves Saint Laurent w kolorze nr 07 Bronze Gold.

Hey,

The time has come to describe to you some of the products shown in hauls. The first to go, as  you defined it, will be the "Deal of the Century" or eye shadows of Yves Saint Laurent in color No.07 Bronze Gold .

Co o nich pisze producent? Uniwersalny paleta cieni w czterech kolorach urzekających i wykończeniach, od połysku do blasku i metaliczne do matu - i jednym koordynującym rozświetlaczem. Wszystkie odcienie harmonijnie rozcierają się by stworzyć dowolny wygląd jaki pragniesz - miękki i subtelny lub olśniewający i dramatyczny - opcje są nieograniczone. Jedwabista, długotrwała formuła jest połączona z efektem optycznego wygładzenia, który ujawnia niesamowicie promienny kolor, który wygląda świetliście w każdym oświetleniu. (źródło: http://www.yslbeautyus.com/Ombres-5-Lumieres/356YSL,default,pd.html)

What the producer says about them? A versatile palette of shadows in four captivating colors and finishes ranging from shimmer to sheen and metallic to matte - and one coordinating highlighter. All shades harmoniously blend to create any look you desire - soft and subtle or dazzling and dramatic - your options are endless. The silky, long-wear formula is infused with an optical smoothing effect that reveals breathtakingly radiant color that looks luminous in any lighting. (source: http://www.yslbeautyus.com/Ombres-5-Lumieres/356YSL,default,pd.html)


Cienie mamy w pięknym złotym kartoniku./The eye shadows have a beautiful golden carton.


Oczywiście z tyłu znajdziemy skład cieni i eyelinera/Of course, in the back you will find the ingredients og the eye shadows and eyeliner

Jak wyjmiemy opakowanie z kartonika znajdziemy przepiękną paletkę, w złotym opakowaniu, pełnym przepychu, z logiem YSL z przodu, informacją o kolorach z tyłu i lusterkiem w środku. Niestety, pudełko palcuje się niemiłosiernie :-|

As we will remove the package from the carton we’ll find beautiful palette, in a golden box full of pomp, with YSL logo on the front, information about the colors on the back and a mirror inside. Unfortunately, the box shows any finger-marks on it mercilessly :-|



Otwieramy... :-D W środku mamy cztery cienie, eyeliner, pacynkę do cieni i pędzelek do eyelinera./Open ... : -D Inside we have four eye shadows, eyeliner, sponge applicator for eye sahdows and the eyeliner brush.


Wszystkie cienie posiadają delikatne drobinki, które fantastycznie wyglądają w słońcu. Tu macie swatche w świetle dziennym i w słońcu. /All eye shadows have very deliacte particles that look fantastic in the sun. Here you have the swatch in daylight and in the sun.





Co ja o nich myślę? No przyznam się, że jestem mile zaskoczona :-) Wiem, że często cienie marek wysokopółkowych na Europę są  bardzo kiepsko napigmentowane. Z resztą kiedyś nawet PR Chanel wyjaśniała, że Europa woli delikatniejsze makijaże. Tu jednak pigmentacja nie jest tak dramatycznie słaba, jak się spodziewałam. Kolory, to piękne złote zielenie z brązem, które są bardzo harmonijnie zestawione. Dzięki temu można łatwo stworzyć bardzo fajny i efektowny makijaż. Nawet eyeliner w kolorze matowego brązu jest bardzo dobrym uzupełnieniem paletki. Jeśli ktoś szuka w tych cieniach pigmentacji typu np. Inglot, nie mówiąc już o MACu, to jej nie znajdzie, ale mimo to jestem z niej zadowolona. Cienie utrzymują się ładnie przez wiele godzin – nie powiem, że cały mój dzień od 6:00 rano po 22:00 wieczorem, ale 10-12 godzin bez zmian.

What do I think of them? Well I admit that I was pleasantly surprised :-) I know that often eye shadows high class brands to Europe are very poorly pigmented. A PR from Chanel once even explained that Europe like more delicate make-up. Here, however, pigmentation is not as dramatically weak as expected. The colors are beautiful golden brown greens, which are very harmonious composed. You can easily create a very cool and glamorous make-up. Even eyeliner in matt brown is a very good complement to the palette. If you look at the eye shadows with the type of pigmentation such as Inglot, not to mention the MAC, it doesn’t find in them, but I'm still happy with it. Eye shadows nicely maintained for many hours - I won’t say my whole day from 6:00 in the morning till 22:00 pm, but 10-12 hours unchanged.




Ja jestem bardzo zadowolona z tej paletki a dodatkowo jeszcze bardziej z tytułu kupienia jej za 1 grosz (a nie 269,00 zł) :-DDD Teraz zamierzam się przyjrzeć beżowej jedynce z YSL (bez komentarza XD). Jak wam się podoba paletka? :-) 

I’m very pleased with the palette and further even more for buying it for 0,01 PLN (and not 269,00 PLN) : -DDD Now I'm going to look at a single eye shadow in beige form YSL (no comment XD). How do you like this palette ? :-)



22 komentarze:

  1. Nawet fajnie wyglądają te kolory. W paletce sprawiają takie (w moim odczuciu)nijakie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz - przecież byłaś przy ich kupnie :-D

      Usuń
  2. bardzo ładna, kolory wprost dla mnie stworzone :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :-) I to jeszcze za 1 gr :-D Jest świetna i polecam Ci ją, jeśli będziesz miała ochotę (nie licząc kasy XD) :-)

      Usuń
  3. I LOVE this palette and as I told you before I love YSL packaging, so addictive and photogenic :)
    Plus i think the colors suit you wonderfully!!

    xx, Sandra @ Blasfemmes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You have right :-)
      And maybe next week I'll show here another YSL product :-)
      Thank you - like I told you in your post Urban Jungel - I love all kinds of khaki green with warm browns :-)

      Usuń
  4. Ta zieleń jest naprawdę w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie bardzo ładne. Z tej firmy kupowałam kiedys tylko tusz, jednak bez zbednej rewelacji jak na cene.
    Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja skusiłam się, bo cienie były za grosz i jestem z nich zadowolona :-)
      Buziaki droga jubilatko :-*

      Usuń
  6. z pomadek jestem zadowolona, cieni jeszcze nie testowalam;) pozdrawiam i zaprasam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kompozycja kolorystyczna. Do brązowych oczu idealna:)
    Makijaż też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się bez dwóch zdań :-)
      A dziękuję :-)

      Usuń
  8. Lubie takie kolory.

    Ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny zestawik kolorystyczny do delikatnejszego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwne, kompletnie nie w moim typie, a jednak coś... :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. o beżowa jedynka? fajnie, przyjrzyj się, oczywiście:D Piękne są, praktycznie warto je kupić dla samego opakowania;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyjrzę, przecież nudziaki to moje zboczenie ;-)
      Za grosz, to aż się prosiły :-)
      Ale nie tylko dla opakowania warto je kupić :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...