czwartek, 25 lipca 2013

Festiwal Piękna Douglas/Douglas Beauty Festival


Hej,



Dziś będzie post o okazjach, jakie od 16.07.2013 do 12.08.2013 można upolować dla siebie w Douglasie. Zawsze denerwowało mnie, że jak są jakieś fajne okazje w tego typu sklepach, to o nich cicho. Fakt, czasem uda mi się trafić do sklepu i jakaś Pani po cichu mi szepnie, że coś jest w super okazji, ale to chyba nie tak powinno wyglądać, prawda? Dlatego ponieważ dotarło do mnie trochę informacji o akcji promocyjnej Douglasa dotyczącej marek na wyłączność – dzielę się nimi :-) W końcu, może wam uda się coś dla siebie upolować :-)



Hey,

Today will post about the occasions that from 16.07.2013 to 08.12.2013 can be hunt for themselves in Douglas. Always bothered me that as there are some nice deals on these stores, it's quietly about them. The fact that sometimes I can get to the store and some lady quietly whispered to me that something is in a great price, but that's not the way it should look like, right? Therefore, because I got some information about the promotional Douglas on exclusive brands I share them :-) Finally, you can manage to shoot something for yourself :-)




Okazje/Deals







Tu mnie zainteresowała Dramatic Lash Mascara Rouge Bunny Rouge – jak wiecie kupiłam kiedyś do testu  cień, z którego jestem bardzo zadowolona. Oczywiście mam kartę, więc cena kusi i to bardzo :-)  To samo się tyczy tuszu Collistar – Infinito. Dużo dobrego słyszałam o Collistar Magic Drops, tyle że używam kremów BB, więc raczej odpuszczę ;-) Myślę też nad rabatem na Juvenę (mam ich krem pod oczy), ale zobaczymy co zostanie do czasu, aż będę miała wypłatę w rękach ;-)



I’m interested in Dramatic Lash Mascara Rouge Bunny Rouge - as you know, once I bought the eye shadow to test, which I'm very happy. Of course I have a card, so the price is very tempting :-) The same goes to Collistar Infinito mascara. I heard a lot of good things about Collistar Magic Drops, only that I use BB creams, so I rather let go ;-) I also think about the discount on Juvena (I have their eye cream), but we'll see what will left until I have the payment in the hands ;-)



Prezenty/Gifts




Fajna sprawa, bo kiedyś w ten sposób w Douglasie dostałam fajną kosmetyczkę Estēe Lauder (pisałam o tym w jednym z hauli) z miniaturkami produktów. Najbardziej interesowałaby mnie ta kosmetyczka z Sensai, ale niestety warunek jest spory, a trzeba się na coś decydować ;-)



Good thing, because this way in Douglas I got a nice cosmetic bag from Estēe Lauder (I wrote about it in one of hauls) with miniature products. Most interesting for me is this cosmetic bag from Sensai, but unfortunately the condition is big, and you have to decide on something ;-)




Ja interesujące mnie zabawki pójdę sprawdzić po wypłacie. I przynajmniej raz wiem o czymś wcześniej (ciekawe ile będzie w asortymencie u mnie w mieście). Oferta jest ważna do 12.08.2013  lub wyczerpania zapasów. A wam coś wpadło w oko?


I'll go check interesting me toys after payday. And at least once I know about something before. The offer is valid until 12.08.2013 or while stocks last. Did something catch your attention?


Black Cat (Kate)

18 komentarzy:

  1. Uff, na szczęście nic mi w oko nie wpadło:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Glamglow mnie kusi :D może upoluję jak będę w PL :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że będzie do czasu kiedy będziesz w PL :-)

      Usuń
  3. ja idę na makijaż i stylizację fryzury w ramach Douglas Beauty Street :]
    Trafił mi się co prawda tylko ;) Revlon ale akurat kilka godzin później mam ślub :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O - to super :-)
      Napisz coś o tym :-)
      To tylko Revlon, ale może wyjść fajnie :-)
      Oby Ci się podobało na ślub :-)

      Usuń
  4. Czyżby jakieś zakupy się szykowały? :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miniaturami Sensai ...trochę przesadzili (chodzi mi o warunek zakupów), ale generalnie szału nie ma, no może maskary Coolistar i RBR. Mont Blanc fajnie pachnie i jest długotrwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj, no przynajmniej coś, co można spróbować :-) I to w całkiem fajnych cenach :-) Zobaczę jednak, na co się w sumie skuszę ;-) No z Sensai cena jest troszkę wyśrubowana...

      Usuń
  6. czy wpadło czy nie wpadło nie będzie mnie w pobliżu douglasa przynajmniej 100 km :p eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, można skorzystać z pomocy innych ;-P To co Ci wpadło w oko? :-D

      Usuń
  7. Ciekawa jestem jakie inne kolory tych lakierów Douglas są dostępne ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że można z tym sklepie coś upolować na okazjach, bo ceny są dość wysokie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Szkoda tylko, że tak rzadko o tym się wie - za mało informacji jest na ten temat :-|

      Usuń
  9. Jakoś mnie to ominęło i chyba nie żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam tusz RBR i uważam, że to był dobry zakup :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...