środa, 11 kwietnia 2012

Wielkanocny Look – Codzienny Look/Easter look - Today Look

Cześć,

Wybaczcie przerwę w postach – byłam chora i teraz dochodzę do siebie. Obiecuję nadrobić pisanie :-) Poza tym, chcę was zapytać, czy chcielibyście abym zorganizowała jakiś konkurs z nagrodami – międzynarodowy.

Hi,

Sorry for this short break in posts – I was sick and now I’m recuperating. I promise to write more now :-) Anyways I would lkie to ask you one thing: do you want some kind of contest with prizes – international.

Dziś pokażę wam zestawienie dwóch propozycji makijażu.
Jedna z nich, to stylizacja na tegoroczne Święta Wielkanocne, a druga mój dzisiejszy makijaż  - jeden z takich, które noszę na co dzień.

Toady I will show you 2 my make-up propositions.
One of them is my this year Easter look and second is my today look – one of kind I wear everyday.

Ciekawa jestem, który spodoba wam się bardziej:-)/I’m curious, which one you like more :-)

Wielkanocny Look/EasterLook



Dzisiejszy Look/Today Look





Black Cat (Kate)

4 komentarze:

  1. jestem za Twoim codziennym makijażem:)W nim prezentujesz się rewelacyjnie i bardzo stylowo. Zresztą codziennie widzę Cię i wiem jak bardzo potrafisz się umalować.
    A co do konkursu...to swietny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Ale Ty ze mną pracujesz i oglądasz mnie 5 dni w tygodniu po 8 godzin ;-P

      Usuń
  2. Mi też jakoś codzienny bardziej podpasował. Może dlatego, że makijaż oka podoba mi się tam bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): W sumie tego się spodziewałam, ale muszę powiedzieć, że świąteczny robił ogromne wrażenie na żywo :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...