poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Test kremów BB część X Baviphat Magic Girls Plus BB Cream SPF30 PA++ nawilżający do suchej cery/BB Cream test Part X Baviphat Magic Girls Plus BB Cream SPF30 PA++ Moisturizing For Dry Skin

Cześć,

Czas na kolejną recenzję testowanego kremu BB zakupionego w Asian Store. Od razu powiem, że krem ten dostałam jako gratis do któregoś zamówienia. Postanowiłam go włączyć jednak do recenzji, ponieważ i tak zawsze piszę to co myślę, niezależnie :-) Dzisiejszy krem BB to  krem firmy Baviphat  - Baviphat Magic Girls Plus BB Cream SPF30 PA++ nawilżający do suchej cery. Tak wygląda oryginalne pełnowymiarowe opakowanie 45 ml :

Hi,

It’s time for another review of BB cream bought in Asian Store. What should I tell you first – this BB cream was gratis in one of my orders. I’ve decided to included it to my reviews, because I always write what I think independly :-) Today BB crem is Baviphat - Baviphat Magic Girls Plus BB Cream SPF30 PA++ Moisturizing For Dry Skin. This is how the full-size 45 ml oryginal product looks like:


Próbka, którą testowałam wyglądała za to tak:/ This is the sample that I was testing:



Parę słów o kremie: Krem BB z zawartością ekstraktu z oczaru wirginijskiego i portulaka oraz skwalenu przyspieszającego przenikanie substancji pielęgnacyjnych przez rogową warstwę naskórka oraz chroniącego skórę przed utratą wody.

Few words about cream: BB cream with Witch Hazel and Portulac extracts and Squalane that helps good nourish skin and moisturize skin, protecting from drying.

Jak wyglądało moje użytkowanie tego kremu? Zaznaczam, że nie kładłam kremu do twarzy na dzień przed nałożeniem kremu BB. Chciałam zobaczyć, czy właściwości kremu będą miały jakiś efekt na moją skórę Próbka 8 ml wystarczyła mi na 23 użycia.

And how it? Using of this BB cream on my face? I wasn’t using any daily cream on my face before BB cream. I wanted to see, if this cream really has any good properties for my skin (like nourishing or moisturizing). 8 ml sample was enough for 23 days for me.


Produkt jest dość kremowy i gęsty - dobrze się rozprowadzał na twarzy - nakładałam kilkanaście małych punktów kremu na twarz i rozprowadzałam je pędzlem do podkładu typu kabuki flat top spryskanym wodą. Z czasem jednak stwierdziłam, że bardzo dużo produktu zostaje na pędzlu i pod koniec przerzuciłam się na nakładanie kremu palcami. Efekt był zdecydowanie lepszy, niż przy nakładaniu go pędzlem.

This product is quite creamy and  thick - it applied quite good on my face – I made few dots of cream on my face and spread them with my foundation Kabuki Flat Top brush sprinkled with water. When time pas by I swa that a lot of product stays on brush and in the end I was applying it with my fingers. Effect was much more better than with brush.


Zapach produktu jest kremowy, delikatny. Krycie było dobre, porównywalne spokojnie z podkładem średnio kryjącym. Trzeba było nakładać go w niewielkich ilościach i dokładać w miarę potrzeby na miejsca tego wymagające. Nie nakładałam podkładu na ten krem BB.

The smell of this product is creamy and delicate. Covering was good, you can compared it with medium covering foundation. You have to use this cream in small portions and add some more in place that you need. I didn’t use any foundation on this BB cream.


Cera była ujednolicona i wyglądała bardzo naturalnie. Trzeba jednak większe niedoskonałości ukryć korektorem. Kolor dopasowywał się dobrze do odcienia mojej cery – odcień beżowy, ciepły.

My skin was evenly covered and looked very natural. Any bigger red spots and imperfection I had to cover with concealer. This cream matched my skin colour well – beige shade, warm.


Krem utrzymywał się przez cały dzień i wyglądał bardzo naturalnie. Nie zauważyłam specjalnych problemów ze świeceniem się skóry. Wykończenie jest bardzo naturalne, lekko matowe. Podkład zastąpił mi całkowicie a mniejsze zaczerwienienia znikały bez konieczności korektorów. Wieczorem po myciu skóra nie była przesuszona, lecz dość nawilżona. Krem rzeczywiście dawał efekt naturalnej, zdrowej cery.

This BB cream stayed very well on my face for all day and looks very natural. I didn’t see any shine on my skin. It worked like a foundation and gave natural matt  finish. This BB cream replaced completly foundation for me and little red spots disappeared without concealer. In the evening, after removing whole make-up my skin wasn’t dry but moisture. This cream really gave healthy and natural skin.


Ogólnie jest z niego zadowolona i biorę go pod uwagę jako krem do zakupu dla mnie na co dzień :-)

In short – I’m pleased and I will think about this cream as a BB cream for me in the future :-)

Macie jakieś doświadczenia w związku z tym kremem? Jeśli tak, to chętnie poczytam :-) Zapraszam do udzielania się w komentarzach pod postem :-)

Do you have any experience with this cream? If you have, I willingly read about them :-) I’m waiting for yours opinions in comments below :-)

Pozdrawiam/Greetings
Black Cat (Kate)

4 komentarze:

  1. Czeka u mnie w próbkach. Nie mam mini tubki tylko typową próbkę i bazę z Baviphat do tego. Pamiętam, że kiedyś szukałam o nim opinii w necie i okazało się, że to chyba całkiem przyzwoity krem. Mnie chyba jednak bardziej przekonują serie pielęgnacyjne Baviphat, ale kto wie? :) Jeśli nie przesusza skóry, to dla mnie by był jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Cat (Kate): Wiesz co, na Asian Store ostatnio chodziła mini tubka po coś koło 12,00 zł. To jedno z największych i najlepszych zaskoczeń u mnie w ostatnim czasie jeśli mowa o BB. To był mój 10-ty krem BB a ciągle testuje kolejne. Ten na pewno nie wysusza i wygląda na prawdę fajnie (trzeba tylko uważać wybierając wersję, żeby się nie pomylić z tym do cery tłustej ;-))

      Usuń
    2. Ja mam próbkę chyba do suchej. Spoko, nie pomylę się. W kremach BB taki podział to raczej norma. Ja mam ich chyba z 20...albo i więcej. Dwa oddałam siostrze, a 3 kolejne do mnie lecą. Wiem...to się nazywa problem :P

      Usuń
    3. Black Cat (Kate): Mistrzu, bijesz mnie na głowę XD Oddaję Ci hołd normalnie :-) W sumie po testach zacznę zakupy kremów BB - może do tego czasu jeszcze jakieś inne źródło mini tubek czy próbek się znajdzie w Polsce :-)Tak, to się nazywa się problem - też go mam XD

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...