sobota, 14 kwietnia 2012

Balsam Sleek Pout Polish Bare Minimum/Sleek Pout Polish Bare Minimum Lip Balm

Cześć,

Dziś recenzja jednego z moich zdecydowanie ulubionych kosmetyków. Będzie to barwiony balsam do ust Sleek Pout Polish w kolorze Bare Minimum. Pisałam o nim w moich makijażowych  ulubieńcach roku 2011. Jak wiecie pochodzi on z kolekcji Au Naturel. Kupiłam go w Alledrogeria http://alledrogeria.pl/ za 25,00 zł.

Hi,
Toady will be review of one of my favourite cosmetic products. It will be Sleek Pout Polish Lip Balm in Bare Minimum. I wrote about it in my Make-up favourite products 2011. Ad you know it was in collection Au Naturel. I bought it in Alledrogeria  shop http://alledrogeria.pl/ for 25,00 PLN (5,98 , 7,87 $,  4,94£).



Co o nim mówi producent?
Jest to barwiony odżywczy balsam do ust z naturalnymi olejkami jak olejek migdałowy, masło shea, wyciąg z awokado i witaminami A,C i E który pomaga odżywiać i nawilżać usta.  Zawiera również filtr SPF 15 pomagający chronić usta przed słońcem (zgodnie z http://www.sleekmakeup.com).

And what producent says about it?
A tinted lip conditioning balm formulated with natural oils such as Almond Oil, Shea Butter, Avocado Extract and Vitamin A, C and E to help condition the lips and lock in moisture. It also includes SPF15 to help protect the lips from sun exposure (from http://www.sleekmakeup.com).


Pudełko ma średnicę około 5,4 cm  a wysokie jest na około 1,5 cm. W środku mamy 10g balsamu./The packaging has about 5,4 cm diameter and is 1,5 cm high. We have 10 g of balm in it.


Mój kolor to Bare Minimum. Bardzo mi się w nim podoba, że jest bardzo neutralny, przejrzysty i naturalny./My colour is Bare Minimum. I like it  because it’s neutral, sheer and natural.




Co o nim myślę? Uwielbiam go :-) Po pierwszym razie stwierdziłam, że zamiast ust mam mięciutkie poduszeczki XD Usta nie kleją się, są dobrze odżywione i nawilżone z delikatnym akcentem kolorystycznym. Konsystencja przypomina miękkie masło. Zapach produktu to wanilia, która tu mi nie przeszkadza. Efekt balsamu jest widoczny i odczuwalny bardzo długo.

What do I think about it? I love it :-) After first using it I thought I had soft pillows intead of lips XD Lips don’t get gluey, are good nourish and moisturize with slighly colour. Consistency reminds my soft butter. It’s smells vanilla – it doesn’t irritaded me. The effect of this balm is visible and perceptible for long time.



Wiem, że jest wiele odcieni tego balsamu i tak się zastanawiam, czy kolejny nie dołączy do mojej kolekcji XD Po krótce - uzależniłam się od niego (widać po zużyciu XD). Uwielbiam moje usta po nim :-D

I know that there are lot of shades of this balm and I’m thinking about buying another to my collection XD In short - I became addicted to it (you can see from consumption).  I love my lips after using it :-D


Black Cat (Kate)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten balsamik:)Faktycznie jest rewelacyjny i na ustach robią się poduszeczki...usta robią się mięciutkie i zadbane;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...