poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Powiew wiosny/Spring Breeze

Cześć,

Nie wiem jak wy, ale ja jak widzę zieloną trawę i kwitnące drzewa, a przy okazji trochę słońca wystaje za chmur, przestawiam swój wygląd z nudziaków na kolory. Żywe, intensywne kolory :-) Ponieważ dopiero sezon dla mnie się zaczyna, powolutku startuje też z kolorami. Padło na paznokcie ;-)

Hi,

I don’t know how you guys, but when I see green grass and blooming trees, and some sun sticking out of the clouds, I change my look from nude to colours. Vivid, intensive colours :-) Season just has started for me so I ’m starting with colours slowly. I gave a shot on my nails ;-)


Na stopach pozwoliłam sobie na mocniejszy koralowy kolor – Miss Sporty Clubbing Colours. Nie wiem, jak się nazywa, bo nigdzie nie znalazłam nazwy tego koloru. Na spodzie widnieje nr 15. Kupiłam go kiedyś w Rossmanie za cos koło 7,00 zł.

On my foots I put stronger coral colour from Miss Sporty Clubbing Colours. I don’t know the name of this colour, because I didn’t find it’s name. On the bottom you can find number 15. I bought it some time ago in Rossman for abour 7,00 PLN.



Na rękach wylądował dobrze wam znany Avonowski lakier Apricot Mystery :-)/On my hands I’ve got well known Avon’s Apricot Mystery nail polish :-)


 
A jak z wami? Wprowadzacie kolory na wiosnę?/And how about you? Do you put more colours on spring?


Black Cat (Kate)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...