niedziela, 23 czerwca 2013

Haul

Cześć,

Czy ja mówiłam, że miałam haule robić bardziej regularnie? ;-) No cóż, ten i tak miał być po przerwie, niestety wyszła trochę dłuższa, niż zakładałam. Bez zbędnych wstępów - dziś pokażę wam zakupy poczynione przez jakiś czas.

Hi ,

Have I told you that I’ll do hauls more regularly? ;-) Well, this one was supposed to be after the break, but came out a little longer than expected. Without further ado - today I’ll show you the purchases made for some time.

Marionnaud


Pamiętacie mój wypad do Krakowa? (<-klik) Pisałam wtedy o zakupach, które dla mnie zrobiła Beauty in English (<-klik) podczas likwidacji sklepu Marionnaud. Oto moje nabytki :-D Cienie Chanel nr 36 Intuition, Guerlain Terracotta nr 03 i pomadka Chanel Rouge Allure nr 99 Pirate :-)

Remember my trip to Cracow? (<-click) I wrote then about shopping, which Beauty in English (<-click) made fo me  during the liquidation of the Marionnaud store. Here are my shopping :-D Chanel eye shadows No. 36 Intuition, Guerlain Terracotta No. 03 and Chanel Rouge Allure Lipstick No. 99 Pirate :-)


Beauty od siebie dorzuciła mi w prezencie próbki (część dostała Tami i nie ma ich na zdjęciach) oraz Lancôme Artliner w kolorze Graphic Brown :-D/Beauty by herself added me as a gift samples (Tami got some and not all are on the pictures) and Lancôme Artliner in color Graphic Brown:-D

MAC


 
Kontynuując zakupy w Krakowie wpadałam na chwilę do MACa i kupiłam dwa drobiazgi – cień Brule i Paints Peintures w kolorze Bare Canvas. Wzięłam też odlewki podkładów, ale Panie z MACa nie zachęcają mnie do powrotu po kolejne zakupy.

To continue shopping in Cracow I droped for a moment to the MAC and I bought two little things - the eye shadow Brule and Paints Peintures in color Bare Canvas. I took some samples of foundatons, but shop-assistants from MAC don’t encourage me to come back for another purchase.

Flomar


Ostatnie zakupy w Krakowie to Flomar (nie tylko Tami padła ofiarą lakierów XD). Kupiłam sobie kilka kolorów celu używania do gradientów :-) Trochę szkoda mi Essie i Chinek ;-)

The last shopping in Crakow is from Flomar (not just Tami is the victim of nail polishes XD). I've bought a few colors to use for the gradient nails :-) It's a shame to use Essie and China ;-)

Avon

Dwa nowe kolory kredek Avon Supe Shock :-)/Two new color of Avon Super Shock liners :-)

Hebe


Byłam tam w sumie 3 razy w tym dwa razy zupełnie przypadkowo :-) Natomiast zakupy, jakie poczyniłam są zupełnie zwyczajne :-) Skończyły mi się płatki kolagenowe pod oczy i uzupełniłam zapas a także skorzystałam z wyprzedaży :-)

I was there for a total of three times, including two times by accident :-) However, purchases, which I made are ​​entirely usual :-) I'm out of collagen pads under the eyes and completed the supplies and I also benefited from the sale :-)

Douglas


Była wyprzedaż glitterów – nie mogłam się oprzeć.../It was the glitter sale - I couldn’t resist ...

Sephora




Dostałam od nich maila, z informacją, że gdy pójdę z nim do drogerii, to dostanę mini paletkę z okazji urodzin (których nota bene teraz nie mam) i nie muszę nic kupować, wystarczy dać wydrukowanego maila.  Wydrukowałam i dostałam :-)

I got an email from them, with information, that when I go with it to the drugstore I’ll get a mini palette to celebrate a birthday (which I don’t have now) and I don’t have to buy anything, just give the printed email. I printed it and I got palette :-)

Organique


 
Tu kupiłam algi i mini zestaw do pielęgnacji :-)/Here I bought a algae and mini-kit for skin care :-)

Super Pharm


Padłam ofiarą promocji Maybelline Color Whisper XD/I was a victim of the sale of Maybelline Color Whisper XD

Gmarket


Najlepsze na koniec :-DDD Dzięki Tekashi (<-klik) zakupiłam sobie kremy BB, które wybrałam w podsumowaniu testu kremów BB (<-klik). Oto i one :-D

The best for last :-DDD Thanks to Tekashi (<-click) I bought the BB creams I chose at the BB creams test summary (<-click). Here they are:-D

A jak tam wasze zakupy?  :-)/And how was your shopping? :-)

Black Cat (Kate)

32 komentarze:

  1. Co do Maca to trafiłaś na nie tą obsadę co trzeba :-)
    A pomadka nadająca objętość z Avonu jest po prostu bossska!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale nie lubię, gdy jak mówię "proszę o najjaśniejszy podkład wpadający w żółty" otrzymywać drugi z serii po to, by później stwierdzić, że jest za ciemny... No fajna zabawka :-)

      Usuń
  2. Uwielbiam te maseczki z Organique;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka z Sephory wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała, śmieszna zabawka, ale może okazać się wyjątkowo praktyczna :-D

      Usuń
  4. No, bo ja już zaczęłam sie martwić, że paczka gdzieś nadal wędruje. :) A gdzie piąty BBik?
    Zakupy z Marionnaud wyglądaja bardzo ciekawie. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, paczka dotarła, ale potwierdzenie zółte było dalej na paczce, gdy ją w piątek wieczorem znalazłam na stole. Piąty nie jest mój :-)Zakupy z Marionnaud są baaardzo fajne :-)

      Usuń
  5. ale smakołyki *.* nie wiem gdzie najpierw patrzeć i czym się najpierw ślinić :) niech Ci służą, a Ty testuj i pisz / pokazuj wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, przy Tobie to ja jestem malutka :-)
      Natomiast pewnie znaczną część pokażę :-)
      Chanel z dedykacją dla Ciebie :-)

      Usuń
    2. oj tam, wcale nie :)
      Chanel dla mnie? awwwwwwwww :*

      Usuń
    3. Oczywiście, że wcale nie, oczywiście ;-)
      Czytam opisy innych blogerów :-)

      Usuń
  6. Lakiery mogę oglądać już z czystym sumieniem bo przyznałam się w domu do powiększenia kolekcji :-)
    Co do MAC'a to mam identyczne odczucia... Prosiłam o coś innego, przekonywałam panią, że wiem co chcę, to nie - ona uważała, że lepiej wie... I na co mi pudełeczko z próbką zbyt ciemnego podkładu?!
    Maybelline Color Whisper też dołączył do moich zbiorów (ale w innym kolorze):-)
    A w ogóle to na zdjeciach brakuje części zakupów, która jakimś trafem pojawiła się u mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sprzedałaś, no wiesz co...
      MACa na razie zostawiamy w spokoju ;-)
      I innej cenie ;-P
      No nie mogłam pokazać wszystkiego przecież :-D

      Usuń
  7. Fajna ta paletka z Sephory, a co do Maca, to ekipa w Złotych Tarasach też jakoś nie zachęca do zakupów, a chcę się wybrać, jak będę w Warszawie w sierpniu x.X;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem że bardzo fajny pomysł i do tego za darmo - wystarczy maila od nich wydrukować :-)
      Zastanawiałam się, czy nie zrobić próby z MAC'iem w Wawie, ale skoro piszesz, że podobnie jak w Krakowie, to się zastanowię...

      Usuń
  8. szaleństwo! sama nie wiem na co patrzeć:] musisz wszystko bliżej nam pokazać koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Misiu Kolorowy za to co dla mnie zrobiłaś :-*
      Pokażę, pokażę - ale bardzo proszę nie obijać się z postami :-)

      Usuń
    2. ech na razie na posta nie ma szans, ale już niedługo;)

      Usuń
    3. Szanse są zawsze i mam nadzieję, że wkrótce będę u Ciebie zaczytywać się na blogu :-)

      Usuń
  9. wow! I'm jelly with your awesome haul Kate! haha but really very fun haul! oh yes more BB creams!!! I can't wait for the all reviews! You must be very happy to get Guerlain Terracotta & some fix on Chanel...mmmm ^_^ Did you have a bad shopping experience at MAC counter because you mentioned you feel discouraged to revisit there?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :-)
      Yes, the Marionnaud shopping was great one... :-)
      Yes, the shop assistants in MAC wasn't nice, just because I was asking for the brightest foundation in yellow tons. But they now better, what is the best for me, and they gave me one tone darker samples, so samples are too dark for me :-|

      Usuń
  10. żartujesz chyba :D Ale bomba :) co się da to bliżej poprosimy :)))) Ja niestety óki co to podziwiam tylko bo nie mam na nic czasu .... ;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zbierałam się do napisania, że się obijasz i nie odpisujesz na komentarze, ani nic nowego na blogu się nie pojawia - wracaj do nas :-D
      Postaram się bliżej :-)

      Usuń
  11. Wspaniałe zdobycze. Zazdroszcze tej likwidacji w Mario a kosmetyki z Organique są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cieszę się, że miałam możliwość z niej skorzystać :-) A co do Organique - sprawdzimy :-)

      Usuń
  12. osz Ty ale poszalałaś :) sama nie wiem na co patrzeć bo tyle tego. Coz mogę powiedzieć miłego użytkowania (nutka zazdrosci wyczuwalna? :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zaszalałaś! A u mnie ostatnio straszna bieda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, troszkę tak jakoś wyszło ;-) No nie mów, że tak goło i wesoło...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...